Nee, slaap jij maar lekker verderquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:52 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Met andere woorden je hebt geen flauw idee of dat ook zo gebeurd in Nederland.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad vaak hard en recht voor zijn raap, maar daar zijn het ook columns voor. Is Harry van Bommel soms minder hard op NN?
Feit is dat Wilders wel gelijk heeft over een aantal zaken. En ja, de zich aangesproken voelende bevolkingsgroep vindt dat niet fijn. En Wilders is wel zo'n beetje de enige die zijn rug recht houdt in de Haagse politiek en zegt waar het op staat.
"De waarheid is zelden goed voor je reputatie."
Dit is niet recht voor z'n raap maar volkomen belachelijk. Zijn haat tegen alles wat met de islam te maken heeft kent geen grenzen en het slaat gewoon werkelijk nergens op wat hij allemaal uitkraamt.quote:De islam zal bij een continuering van het huidige wanbeleid het Westen overwinnen en overheersen.
maar niet zo'n flitsend kapselquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:44 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
[..]
Fortuyn had tenminste nog klasse
Weet je dat dat van die overheersing zelfs in de koran staat?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:00 schreef thedude0 het volgende:
[..]
[..]
Dit is niet recht voor z'n raap maar volkomen belachelijk. Zijn haat tegen alles wat met de islam te maken heeft kent geen grenzen en het slaat gewoon werkelijk nergens op wat hij allemaal uitkraamt.
Je wilt zeggen dat je hiermee zijn haat tegen alle moslims goed kunt praten ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Weet je dat dat van die overheersing zelfs in de koran staat?
dus jij keurt haat tegen westerlingen goed?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:03 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat je hiermee zijn haat tegen alle moslims goed kunt praten ?
Nee maar zoals ik hierboven zei is er alleen maar bewijs dat zoiets gebeurd in engeland, niet in nederlandse moskeënquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:05 schreef PainDivine het volgende:
[..]
dus jij keurt haat tegen westerlingen goed?
gast, er is zat bewijs dat dat in nederland gebeurt. tuurlijk is wilders het andere uiterste en zijn ongecontroleerde uitspraken maken het er niet beter op. (maar ja na jaren bewaking en geen normaal leven meer is zijn woede wel te begrijpen)quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:06 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Nee maar zoals ik hierboven zei is er alleen maar bewijs dat zoiets gebeurd in engeland, niet in nederlandse moskeën
Dat zegt duidelijk meer over jou dan over wilders. de dood gun je niemand. Toch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:57 schreef Isdatzo het volgende:
ik zou er bepaald niet rouwig om zijn als wilers op wat voor manier dan ook sterft![]()
Het zegt inderdaad een hoop, en dan zichzelf nog een beter mens vinden ook waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:14 schreef EsDe het volgende:
[..]
Dat zegt duidelijk meer over jou dan over wilders. de dood gun je niemand. Toch?
En aangezien Engeland een land is dat lijkt op Nederland en ook veel moslims kent, denk je dat het niet ook in Nederland zal gebeuren (met Mohammed B. is het al gebeurd). Spanje heeft al aanslagen gehad, Engeland heeft ze gehad, Schotland bijna, Frankrijk heeft enorme rellen gehad. Naast radicale moslims heb je ook nog straatmarokkanen die de boel verzieken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:06 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Nee maar zoals ik hierboven zei is er alleen maar bewijs dat zoiets gebeurd in engeland, niet in nederlandse moskeën
Dan nog is dat geen reden om mensen dood te schieten. Een mening (hoe krom die ook is) mag nooit aanleiding geven tot het ombrengen van iemand. Er zijn hier wel meer bevolkingsgroepen waar niet netjes mee is omgegaan (Molukkers bijv.) maar die zijn wel normaal geïntegreerd en veroorzaken minder problemen. En Wilders hoor ik heel toevallig ook nooit wat over Chinezen oid zeggen.quote:Ach, Wilders huilt altijd dat hij bedreigd wordt maar hij bedreigt toch ook alle moslims hier. Hij beledigt gewoon een keer de verkeerde en dan wordt hij afgeschoten, en dan schreeuwt iedereen hier dat Nederland kapot gaat door de moslims. Exact hetzelfde verhaal als met Theo van Gogh. Vrijheid van meningsuiting is een groot goed, maar je kan niet iedereen lopen beledigen onder het mom van die vrijheid. Het zal wel een keer fout gaan met Wilders, het is alleen een kwestie van tijd.
Nee, en daar gaat het ook niet om. Het gaat erom dat jij de waarschuwing van Wilders dat de islam aan overheersing doet weglacht, en ik je vanuit de islam zelf het bewijs daarvoor lever.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:03 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat je hiermee zijn haat tegen alle moslims goed kunt praten ?
Hm, ik vind dat er wel eens een einde mag komen aan het niet aflatende gedonder dat we met fundamentalistische moslims hebben. Dit is Nederland, en hier heb je je aan te passen aan Nederlandse normen en waarden - niet andersom. DAT is het waar het om gaat.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:17 schreef DeX090 het volgende:
Ach, Wilders huilt altijd dat hij bedreigd wordt maar hij bedreigt toch ook alle moslims hier. Hij beledigt gewoon een keer de verkeerde en dan wordt hij afgeschoten, en dan schreeuwt iedereen hier dat Nederland kapot gaat door de moslims. Exact hetzelfde verhaal als met Theo van Gogh. Vrijheid van meningsuiting is een groot goed, maar je kan niet iedereen lopen beledigen onder het mom van die vrijheid. Het zal wel een keer fout gaan met Wilders, het is alleen een kwestie van tijd.
En andersom? Als de moslims kritiek hebben op de christenen (lees het westen)?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:30 schreef -Muse- het volgende:
Je hoeft maar KRITIEK te hebben en je bent meteen een racist en een vijand van de Islam.
Als ze een redelijk punt hebben en dat met argumenten kunnen ondersteunen kan ik het niet ontkennen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:32 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
En andersom? Als de moslims kritiek hebben op de christenen (lees het westen)?
Dan worden ze doodgeknuffeld door daarvoor in het leven geroepen zijnde linkse knuffelorganisaties.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:32 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
En andersom? Als de moslims kritiek hebben op de christenen (lees het westen)?
Ik dacht dat maikuuul dat was?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:34 schreef zoalshetis het volgende:
laten we eerlijk zijn. wilders is verworden tot de nationale-dorpsgek. misschien dat ie ooit nog gelijk gaat krijgen, weet ik niet. maar het is leuk om als land een nationale-dorpsgek te hebben.
Das de gek van limbolandquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik dacht dat maikuuul dat was?![]()
boh nee gek jij. das een relaxte peder.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik dacht dat maikuuul dat was?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |