Heb zelf niet in Barcelona gefietst, maar ze hebben er ook van die (gemeentelijke?) leenfietsen. Op verschillende plekken in de stad staan rekken waar je ze kunt halen en terugbrengen, maar weet verder helemaal niet hoe het werkt. Of je er bijv. een speciaal pasje voor nodig hebt oid.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:50 schreef SunsetThomas het volgende:
Hee, leuk topic, ik ga met een klasgenoot eind januari voor 5 maanden naar Barcelona, we zitten in een appartement in Carrer de Dega Bahi, iemand bekend? Vlakbij Carrer de la Muntanya.
Weet niet precies welke wijk, het ligt zo'n 2 km noord-oostelijk van Sagrada Familia.
We vliegen met Vueling, enkeltje voor 40,-, viel erg mee dus. We willen daar eigenlijk twee fietsen kopen, is dat wat te doen, Barcelona fietsend?![]()
Ik hoor graag van jullie!
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:31 schreef Hexley het volgende:
[..]
Uhm, das toch niet echt moeilijk te vinden...
Genoeg mensen met minder legale activiteiten 's nachts in het centrum.
Of anders de hoertjes in de buurt @ Camp Nou.
En La Mina is ook nog een lekkere aso buurt...
Heb je die 30 euro ook eruit gehaald, of was het puur om het gemak?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:01 schreef J-net het volgende:
een Barcelona card voor 30 euro gekocht pp en dan kan je 3 dagen onbeperkt met metro en bus en krijg je korting op bepaalde attracties.
Veel plezier Gelderland!quote:Op maandag 11 februari 2008 17:33 schreef Gelderland het volgende:
Ik heb dit topic ook maar eens doorgenomen afgelopen weekendGa morgen voor de eerste keer! zin in
ben zondag weer terug!!
leuke dingen opgeschreven en gaan waarschijnlijk ook wat buiten Barca bekijken etc...
Hoe waanzinnig vroeg ben jij opgestaan om Parc Guell zonder mensen te fotograferen?quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:09 schreef k_man het volgende:
Mijn foto's staan inmiddels hier. Klikken op het mapje 'Barcelona 2007'.
Doen hoor! Het zijn namelijk waanzinnig mooie foto's!
Het lijkt juist heel erg rustig. Er staan nauwelijks mensen opquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:18 schreef k_man het volgende:
Niet vroeg. Ze zijn genomen aan het eind van de middag.
Het was trouwens behoorlijk druk en voor deze foto's heb ik echt geduld moeten hebben.
Ik woon nu ongeveer een maand of 5 in Barcelona en idd ze hebben hier leenfietsen, het is helaas alleen voor de inwoners van Barcelona, het heet Bicing.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:21 schreef Ikook het volgende:
[..]
Heb zelf niet in Barcelona gefietst, maar ze hebben er ook van die (gemeentelijke?) leenfietsen. Op verschillende plekken in de stad staan rekken waar je ze kunt halen en terugbrengen, maar weet verder helemaal niet hoe het werkt. Of je er bijv. een speciaal pasje voor nodig hebt oid.
Dus als ze dat doen, zal Barcelona vast goed te fietsen zijn!
Wow wat een mooie foto´s zeg! Ik zit inmiddels bijna 2 maanden in Barcelona maar ik heb nog weinig foto´s gemaakt, ga binnenkort denk ik ook even met mijn camera op pad. Ik heb een kaart aangevraagd voor de leenfietsen. Bicing, maar wat ik van collega´s hoor is dat je soms wel een paar maanden moet wachten op de kaart... Spaans tempo dusquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:09 schreef k_man het volgende:
Mijn foto's staan inmiddels hier. Klikken op het mapje 'Barcelona 2007'.
Doen hoor! Het zijn namelijk waanzinnig mooie foto's!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |