abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52266622
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:14 schreef Lawaailap het volgende:
Mijn vrouw heeft sinds een klein half jaar een spiraaltje, misschien dat het daar aan kan liggen? Ze hoeft nu in elk geval geen pil meer te slikken, die krengen vergroten de sexdrive ook niet echt. Ik zal es goed met haar praten, maar ik ben bang dat ze me veel verwijten naar de kop slingert.
Als je zegt: goed met haar praten" klinkt dat meer dreigend dan dat je gaat proberen een fijn gesprek te hebben waarin begrip voor elkaar de rode draad zal zijn...
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 20:29:43 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52267312
Wil je vrouw niet inmiddels al een 2e kindje, dan heb je iig weer een periode waarin er flink veel seks zal zijn.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 20:31:32 #78
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52267355
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 15:28 schreef Aneurism het volgende:
Demellie, dat is dan een verkeerde gedachte kronkel die jij en waarschijnlijk meer vrouwen maken. De meeste mannen sexen nog altijd omdat ze het willen doen met een partner waar ze absoluut dol op zijn, het feit dat jij hierin niet mee kan gaan en zelfs een man dat kwalijk neemt is toch jouw probleem? Er is maar 1 die het zichzelf moeilijk maakt op dat moment, en je partner, en dat ben jij dan..

Weet je wat ik raar vind, dat een vrouw in het begin van een relatie helemaal los gaat qua sex en wanneer er een kind moet gemaakt worden kan het ook ineens 5-8x op een dag... Maar wanneer de buit binnen is, de kleine er eenmaal is.... Er geen flikker meer gebeurt en de man zelfs zichzelf schuldig moet gaan voelen omdat hij wel de behoefte nog heeft.
Hier niet heur , maar het gaat bij ons ook wel behoorlijk anders dan TS beschrijft, het is geen "must" ofzo.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_52267356
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 20:29 schreef Brighteyes het volgende:
Wil je vrouw niet inmiddels al een 2e kindje, dan heb je iig weer een periode waarin er flink veel seks zal zijn.
Ow, BE, dat is de perfecte oplossing!! Hoop dat TS gauw weer komt kijken, wat zal hij gelukkig zijn
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 20:38:33 #80
188298 Lawaailap
Dikke waailap!
pi_52267550
Mocht er een tweede in de maak zijn, dan is het even een paar maanden tot een jaar feest. En dan begint de ellende weer, en dubbel zo erg.
Soms zit het mee, meestal zit het tegen
pi_52267616
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 20:38 schreef Lawaailap het volgende:
Mocht er een tweede in de maak zijn, dan is het even een paar maanden tot een jaar feest. En dan begint de ellende weer, en dubbel zo erg.
Ik weet niet hoe het met je vrouw zit, maar jouw instelling is ook neit heel erg prettig.
Is je vrouw wel nog meer voor je dan alleen je opblaaspop? doen jullie nog dingen samen?
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 20:46:10 #82
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52267757
TS, misschien is je vrouw wel heel moe van het zorgen voor jullie kindje en het huishouden bijvoorbeeld, of zit ze verder momenteel niet lekker in haar vel..dan wordt de sexdrive ook wat minder of afwezig namelijk.

Help je haar wel eens, uit jezelf, met dingetjes om haar te ontlasten? Geef je haar nog wel het gevoel dat ze "vrouw" is en niet alleen maar moeder en huissloof?

Dat zijn namelijk de belangrijke dingen om de lust weer aan te wakkeren, niet je zwans tegen haar aan duwen in bed

Zo, nu heb ik een contructieve reply gegeven, nu mag ik wel rellen verder in dit topic he?
  Jubileum moderator vrijdag 10 augustus 2007 @ 20:47:26 #83
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52267785
Ehm TS, slikt jouw vrouw misschien AD? Dan kan het zomaar zijn dat ze heel weinig sexdrive heeft. Daarnaast heeft ze die AD, mocht ze die dan hebben tenminste, niet voor niets, ligt ze waarschijnlijk met zichzelf overhoop. Dan staat je pet ook niet altijd naar sex.
Mogelijk is het allemaal best wel op te lossen met een goed gesprek, en eens wat tijd aan je vrouw besteden. Zorg dat ze zich verwend voelt, zorg dat ze zich geborgen voelt, en dat niet alles om sex draait.
Praat eens met haar!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 20:48:23 #84
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_52267797
Of neem eens een bloemetje mee

Of SMS om 5 uur 's middags 'je hoeft niet te koken schat, want wij gaan uit eten vanavond '

Ofzo
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_52267826
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 20:48 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Of neem eens een bloemetje mee

Of SMS om 5 uur 's middags 'je hoeft niet te koken, want wij gaan uit eten vanavond '

Ofzo
Of geef haar een lieve, seksloze knuffel en zeg dat ze nog steeds mooi is of lief, maar zeker niet sexy, want dat weet ze wel weer hoe laat het is.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 20:52:01 #86
109065 sungaMsunitraM
pi_52267895
Of besluip haar van achteren, grijp haar bij haar tieten en kus haar woest in haar hals terwijl ze staat te koken
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 20:53:29 #87
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52267931
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 20:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ow, BE, dat is de perfecte oplossing!! Hoop dat TS gauw weer komt kijken, wat zal hij gelukkig zijn
!
pi_52268300
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 20:53 schreef Vivi het volgende:

[..]

!
Nou ja, wie weet is dat ook wel wat zijn vrouw wil, maar is er gewoon geen goede communicatie. Als hij nou zegt dat hij graag een tweede kind wil, misschien dat zijn vrouw dan wel aangenaam verrast is
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:08:19 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52268348
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:06 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou ja, wie weet is dat ook wel wat zijn vrouw wil, maar is er gewoon geen goede communicatie. Als hij nou zegt dat hij graag een tweede kind wil, misschien dat zijn vrouw dan wel aangenaam verrast is
En als TS nou ondertussen een knoopje laat leggen heeft hij heel wat jaartjes sex te gaan.
pi_52268383
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:08 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

En als TS nou ondertussen een knoopje laat leggen heeft hij heel wat jaartjes sex te gaan.
pi_52268413
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:08 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ow, dat is sluw
dat jij zoiets bedenkt BE!
pi_52268430
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:06 schreef miss_sly het volgende:

[..]

ja neem nog een kind in een zinkend schip
underground forever baby
pi_52268454
ook alleen een vrouw zou zich beledigd voelen als iemand blijk geeft van zin in sex binnen een relatie
underground forever baby
pi_52268459
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:11 schreef Laton het volgende:

[..]

ja neem nog een kind in een zinkend schip
Een kind kan mensen best tot elkaar brengen.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:12:46 #95
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52268482
BE

maar TS, praat met haar en probeer erachter te komen WAAROM ze geen sex wil.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:13:12 #96
109065 sungaMsunitraM
pi_52268504
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Een kind kan mensen best tot elkaar brengen.
Zo zullen veel alleenstaande moedertjes geredeneerd hebben ja
pi_52268514
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:11 schreef Laton het volgende:
ook alleen een vrouw zou zich beledigd voelen als iemand blijk geeft van zin in sex binnen een relatie
Als dat het enige is waar de ander nog blijk van geeft: zin in seks, is dat volgens mij ook geen goed ding. Een relatie is meer dan alleen seks, en voor veel vrouwen (niet alle) is het zo dat als de andere in haar ogen belangrijke dingen binnen de relatie verdwenen zijn, de zin in seks ook verdwijnt.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:16:04 #98
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52268589
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:10 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ow, dat is sluw
dat jij zoiets bedenkt BE!
Sorry, ik probeer me soms in te leven in de kwade geesten van deze tijd.
Dat varieert tussen de 'oeps, mijn implanon is nooit gezet zat niet goed ' tot dit.
pi_52270456
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:16 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Sorry, ik probeer me soms in te leven in de kwade geesten van deze tijd.
Dat varieert tussen de 'oeps, mijn implanon is nooit gezet zat niet goed ' tot dit.
Dat soort dingen verzin ik eigenlijk nooit, hoewel mijn fantasie ook best aardig bizar kan zijn (waar het beste een lijk te droppen ofzo )

Maar goed, TS, er is best al wat nuttigs gezegd, maar je reageert niet echt op sommige vragen.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 22:27:44 #100
188298 Lawaailap
Dikke waailap!
pi_52270861
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 22:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar goed, TS, er is best al wat nuttigs gezegd, maar je reageert niet echt op sommige vragen.
Ik kan nog niet echt antwoorden, ik heb het er nog niet met haar over gehad. En ze kijkt ook geregeld over mijn shcouder, wat het er ook niet makkelijk op maakt. Ik weet wel dat ze niet geheel afkerig is van seks. Ik weet dat ze geregeld met haarzelf speelt, met speeltjes enzo. Die ellendige Tarzan enzo. Dus het is hypocriet als ik van haar niet met mezelf mag spelen. Ik denk meer dat ze toch niets meer in mij ziet en het eigenlijk wel best vindt zo. Dat ze net als ik niet weg wil, omdat ze bang is alleen achter te blijven. Moeilijk, moeilijk. Echt een prater ben ik niet, ik durf het alleen online want ik ben best wel een schijterd.
Soms zit het mee, meestal zit het tegen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')