die NOTEquote:Hello, How are you doing today? Am interested in buying this your item for my daughter studying in West Africa( NIGERIA) which i will be paying you with Bank transfer which is easy and safe way to receive payment. You will have to send the item to her address in Nigeria through TPG/TNT POST Registered Mail or Priority Mail Service which is fast and safe way of sending things to abroad.So i will be paying you ¤230.00 EUR for the item and ¤35.00 EUR for the shipment via TNT/TPG POST Service, So kindly get back to me with you bank details as listed below in other to send the payment to your bank account. Here are the details i need from you,Your Name:Bank Name:Bank Account:Bank Address:Item name:Item Price: So i will be expecting your reply as soon as you get this message... Thanks,Mrs SandraNOTE: I want you to remove the item on marktplaats now because i have bought it from you.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:47 schreef heijnen het volgende:
Niet geven en die gast laten stikken.
Hier stinkt iets en niet alleen die nigeriaan
Dan schrijven ze het geld over via een cheque (die later ongedekt blijkt te zijn). Dus jij stuurt het op nadat je het geld ontvangt. Waarna het geld weer van je rekening wordt afgehaald omdat de cheque ongedekt is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:46 schreef Ryoga het volgende:
![]()
wat heb je te koop staan waar hij zogenaamd in geïnteresseerd is? ik vraag me af wat er gebeurd als je je rekeningnr geeft eigenlijk![]()
Ohja, dat was het dus, maar als ik het goed begrijp hebben ze daar (als het lukt tenminste) dus een hele sloot tweedehandse electronica staan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:52 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dan schrijven ze het geld over via een cheque (die later ongedekt blijkt te zijn). Dus jij stuurt het op nadat je het geld ontvangt. Waarna het geld weer van je rekening wordt afgehaald omdat de cheque ongedekt is.
Dan gebeurt er niets. Maar de neger in kwestie mailt later terug dat 'ie wat problemen heeft en dat 'ie een cheque stuurt. Die stuurt 'ie ook maar die blijkt ongedekt. Dus jij hebt je product opgestuurd en de cheque wordt door de bank netjes teruggeboekt. Jij dus een product armer en geen geld.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:46 schreef Ryoga het volgende:
![]()
wat heb je te koop staan waar hij zogenaamd in geïnteresseerd is? ik vraag me af wat er gebeurd als je je rekeningnr geeft eigenlijk![]()
Zoiets had ik een tijd terug met dat drumstelquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan gebeurt er niets. Maar de neger in kwestie mailt later terug dat 'ie wat problemen heeft en dat 'ie een cheque stuurt. Die stuurt 'ie ook maar die blijkt ongedekt. Dus jij hebt je product opgestuurd en de cheque wordt door de bank netjes teruggeboekt. Jij dus een product armer en geen geld.
En néééééé, er zijn geen truukjes om dat geld toch van die knakker te krijgen.
Mijn moeder betaalde vroeger altijd de boodschappen met een chequequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:03 schreef heijnen het volgende:
cheque is zo makkelijk mee te fucken.
Vrouwen... én Nigerianen...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:08 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Mijn moeder betaalde vroeger altijd de boodschappen met een cheque... omdat het geld dan altijd pas later afgeschreven werd!
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:12 schreef bleiblei het volgende:
Mail der terug dat je het emailtje naar de politie hebt gestuurd ter "investigation" omdat je in de krant gelezen hebt dat ze er onderzoek naar doen. Kijken wat ze dan terugmailt
.
Nee, dat was wat anders. Toen heb je een arm gezin de grond ingetrapt door te doen alsof je een drumstelletje voor hun mongloide kindje had terwijl dat niet zo was. Mensen valse hoop geven op een klein lichtpuntje. Dat is heeeeel wat anders...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:00 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Zoiets had ik een tijd terug met dat drumstel![]()
Weet jij nog welk topic dat wasquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, dat was wat anders. Toen heb je een arm gezin de grond ingetrapt door te doen alsof je een drumstelletje voor hun mongloide kindje had terwijl dat niet zo was. Mensen valse hoop geven op een klein lichtpuntje. Dat is heeeeel wat anders...
Tuig![]()
Precies, Nigerianen houden toch zo van Western Union?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:13 schreef unioz het volgende:
vraag anders of hij een voorschot via Western Union wil geven
En stuur een baksteen op in plaats van het bestelde artikelquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:13 schreef unioz het volgende:
vraag anders of hij een voorschot via Western Union wil geven
Jij ook zo te zien aan je avatar:Dquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:17 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Precies, Nigerianen houden toch zo van Western Union?
Doe niet zo dom. De bank heeft je gegevens en komt het geld alsnog bij je claimen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En stuur een baksteen op in plaats van het bestelde artikel![]()
Open een aparte rekening, laat het geld storten, haal het er snel vanaf (anders boeken ze het zelf terug) en hef je rekening op.
Het topic zat in de reeks "Marktplaatssukkels" dacht ik.quote:
Mischien als je bij de bank werkt op de goede afdeling wel!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:25 schreef Nembrionic het volgende:
Nogmaals: er is GEEN manier om toch geld te krijgen. Verspil je tijd er nou maar niet aan
Oprotten met je kutspamquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:27 schreef jpg97 het volgende:
http://www.p-p-p-powerbook.com/
doe dit na
Erger nog: meestal is de cheque 'per ongeluk' voor het dubbele bedrag, en vragen ze je het overschot terug te storten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:52 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dan schrijven ze het geld over via een cheque (die later ongedekt blijkt te zijn). Dus jij stuurt het op nadat je het geld ontvangt. Waarna het geld weer van je rekening wordt afgehaald omdat de cheque ongedekt is.
Oprotten met je kutkopquote:
Zou dat werken?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
En stuur een baksteen op in plaats van het bestelde artikel![]()
Open een aparte rekening, laat het geld storten, haal het er snel vanaf (anders boeken ze het zelf terug) en hef je rekening op.
Dat is een onion, beste man, geen union.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:20 schreef heijnen het volgende:
[..]
Jij ook zo te zien aan je avatar:D
Jah, misschien als je George Bush heet ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:28 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Mischien als je bij de bank werkt op de goede afdeling wel!
Natuurlijk werkt dat niet, die rekening heeft op jouw naam gestaan, en of jij nu opheft of niet, dat geld komt rood op die rekening te staan, en dus op jouw naam.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:32 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Zou dat werken?En zo ja, waarom openen ze dan niet zelf die rekening?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |