abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52302401
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:26 schreef releaze het volgende:

[..]

als jij onderburen hebt dan kun je niet alleen vlies doen, maar moet je ook andere demping hebben. van die hout/kartonnen platen, en die zijn vrij prijzig.
Je kan ook gewoon je naaldhakken voortaan uit doen knul. (O. eh meisje)
  zondag 12 augustus 2007 @ 16:26:56 #27
165237 Leef
Sunny side up!
pi_52306940
't Is geen studentenkamer alleen.. 't is m'n eerste echte HUIS!
met 2 slaapkamers, dichte keuken, zolder, balkon etc.
pi_52307188
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:26 schreef Leef het volgende:
't Is geen studentenkamer alleen.. 't is m'n eerste echte HUIS!
met 2 slaapkamers, dichte keuken, zolder, balkon etc.
Nou, dan pleur vol met IKEA lamenaat, strak, schoon en opgeruimd, hoe meer meters hoe minder je zal versnijden.
pi_52307242
Ik was voor 1000 euro klaar bij de CarpetRight voor het hele huis. 90 vierkante meter. Toch niet duur, vind ik. En geen supercheap zeil ofzo, het is echt mooi geworden en het lag binnen een paar uur.
  maandag 13 augustus 2007 @ 22:32:39 #30
165237 Leef
Sunny side up!
pi_52344961
Ondertussen na alles bekeken en overdacht te hebben, denk ik dat ik in de woonkamer toch laminaat wil ipv tapijt, om de prijs en het makkelijke schoonmaken.
Maar als ik iets lelijk vind is het van dat quasi hout, dus dat het bedrukt is met een houtmotief maar geen hout is.
Laminaatn00b vraag: bestaat er ook laminaat met zonder houtprint, maar dat er gewoon eerlijk voor uit komt dat het plastic is?
pi_52345831
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 22:32 schreef Leef het volgende:
Ondertussen na alles bekeken en overdacht te hebben, denk ik dat ik in de woonkamer toch laminaat wil ipv tapijt, om de prijs en het makkelijke schoonmaken.
Maar als ik iets lelijk vind is het van dat quasi hout, dus dat het bedrukt is met een houtmotief maar geen hout is.
Laminaatn00b vraag: bestaat er ook laminaat met zonder houtprint, maar dat er gewoon eerlijk voor uit komt dat het plastic is?
Ja wel dat heeft men wel geprobeerd maar dat is heleeeeeeeeeeeeeeemaaaaaaaaaaaaaaal niet mooi, neem wat het meest verkocht wordt, dat wordt het namelijk niet voor niets.

Kersen is warm.
Blank essen is licht, dan zie je haast geen hout motief en dat houd de ruimte licht en ruim.

Heb ik namelijk ook
pi_52345933
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 22:32 schreef Leef het volgende:
Overigens mag je laminaat niet met water schoonmaken, wel met een vochtige doek maar geen NATTE boel.
want dan blijft het uitzetten en uitzetten en uitzetten
pi_52345949
Ik heb in een topic van truttebosje wel eens groen laminaat gezien, of met fotoprint.
pi_52346053
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 22:56 schreef Marsepein het volgende:
Ik heb in een topic van truttebosje wel eens groen laminaat gezien, of met fotoprint.
Ja dat kan, maar dat is vreselijk duur en je bent het erg snel zat
pi_52347587
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 22:56 schreef Marsepein het volgende:
deze bedoel jij

ze hebben hem ook in het roze en nog veel meer leuke printjes.
deze vond ik toen ook wel leuk.

maar kijk anders eens op deze site...bij de trendtime.
http://www.parador.nl/index.html

staan nog veel meer leuke motiefjes.

en ik zie dat ie hier maar 22,95 per m2 is
http://www.vloeren-outlet(...)ry_id,15/Itemid,101/
koopje dus.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 23:10:24 #36
165237 Leef
Sunny side up!
pi_52407872
laminaat met
- geen hout print
- wel een NEUTRALE (dus niet opdringerige/foto print, gifgroene kleur etc.) print
is nauwelijks te vinden en dan nog minimaal 2,5 x zo duur als redelijk geprijst laminaat.

Heb het dus maar opgegeven en heb voor ca. 440 euro ca. 38 m2 click laminaat met lichte essenhout print gekocht bij de woonaldi (ikea) (nou ja, dat is misschien iets te lelijk gezegd)

een vriend kan het leggen. dat scheelt weer.

het is frustrerend, want laminaat is een bodem, een stuk papier met een print erop, en daarover een polymeerlaag. Die papierlaag met print kost natuurlijk zo goed als niks. en DIE wil ik alleen anders hebben. En de enige reden dat ik het niet kan krijgen is dat niemand het wil. En de reden dat niemand het wil is omdat het niet te krijgen is

carpetland belde ook nog: een 20% actie, waardoor mijn tapijt van 1300 euro naar ong. 1140 euro zou zakken als ik zaterdag bestelde.
Nee laat maar.. hoewel ik het wel jammer vind.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 11:12:43 #37
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_52416892
Vergeet niet dat als je in een appartement woont dat je een dempende ondervloer hebt van minstens 10dB. Dit moet ook nog eens TNO goedgekeurd zijn.
quote:
Bij gebruik van laminaat in appartementen dient u rekening te houden met de wettelijke eisen qua geluidsdoorgave. Uw ondervloer moet voldoen aan de TNO geluidsnorm van 10 DB naar de normen van de bouwvoorschriften, die 1 januari 2005 in werking zijn getreden. Uw ondervloer moet geleverd worden met een TNO certificaat 2005.
Let er bij aanschaf op, dat er vele 10 DB vloeren worden aangeboden, die echter niet met certificaat geleverd worden.
bron: http://www.laminaatbank.nl/html/laminaat_en_ondervloeren.html
lullig als je buren gaan klagen en je geen bewijs kan tonen en je vloer er weer helemaal uit gehaald mag worden.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_52419746
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:12 schreef WaSTeiL het volgende:
Vergeet niet dat als je in een appartement woont dat je een dempende ondervloer hebt van minstens 10dB. Dit moet ook nog eens TNO goedgekeurd zijn.
[..]

lullig als je buren gaan klagen en je geen bewijs kan tonen en je vloer er weer helemaal uit gehaald mag worden.
geen naaldhakken meer aan doen knul

[ Bericht 1% gewijzigd door henkway op 16-08-2007 14:56:27 ]
pi_52419828
Ik loop in huis altijd op blote voeten of pantoffels. Dan zullen de onderburen nergens last van hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')