ja, leuk :'')quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:20 schreef Urquhart het volgende:
Waarom maken we geen Wilders-subforum?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:20 schreef Urquhart het volgende:
Waarom maken we geen geblondeerde nichten-subforum?
De beveiliging van Wilders niet meer betalen, probleem binnen een maand opgelost.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:24 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ja, in verhouding met andere politici is Wilders veel te vaak in het nieuws. Iedere bedreiging, iedere klip-klap staat er weer een schreeuwende titel met daaronder een foto met die kutkop. Het is om gek van te worden.
Nee, dat hoeft dan ook weer niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:28 schreef Devrim_ het volgende:
Nou IHVK..Als jij een stukje lood door z'n kop ramt stopt het nieuws over Wilders binnen een paar weken
Daarentegen is het ook om gek van te worden hoe de linkse kerk iedere keer het probleem weer bagetalliseert en hem demoniseert. Want ik heb ze nog nooit inhoudelijk op zijn standpunten in zien gaan. Tevens heb ik ze nog nooit bedreigingen richting zijn adres zien veroordelen. Bedreigingen die gebaseerd zijn enkel op uitspraken. Hoe primitiefquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:24 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ja, in verhouding met andere politici is Wilders veel te vaak in het nieuws. Iedere bedreiging, iedere klip-klap staat er weer een schreeuwende titel met daaronder een foto met die kutkop. Het is om gek van te worden.
Dat is bij Pim Fortuin ook niet geluktquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:28 schreef Devrim_ het volgende:
Nou IHVK..Als jij een stukje lood door z'n kop ramt stopt het nieuws over Wilders binnen een paar weken
Je kunt deze man niet inhoudelijk aanpakken, omdat zijn argumenten geen inhoud hebben. Dat is het probleem nou juist, Einstein.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:35 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Daarentegen is het ook om gek van te worden hoe de linkse kerk iedere keer het probleem weer bagetalliseert en hem demoniseert. Want ik heb ze nog nooit inhoudelijk op zijn standpunten in zien gaan. Tevens heb ik ze nog nooit bedreigingen richting zijn adres zien veroordelen. Bedreigingen die gebaseerd zijn enkel op uitspraken. Hoe primitief![]()
En ik stem zelf niet eens PVV, maar word er wel een beetje moe van dat mensen deze man niet inhoudelijk aan kunnen pakken, maar alleen maar hem demoniseren (net als bij Pim gebeurde). Zie het resultaat. Natuurlijk zal je het niet met me eens zijn, maar who cares
Mensen die de media op hun woord geloven.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:46 schreef Gary_C het volgende:
[..]
Je kunt deze man niet inhoudelijk aanpakken, omdat zijn argumenten geen inhoud hebben. Dat is het probleem nou juist, Einstein.
Wat voor probleem hebben we het precies over? Het probleem dat Wilders verzonnen heeft? Namelijk dat de Islam ''kwaadaardig'' zou zijn?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:35 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Daarentegen is het ook om gek van te worden hoe de linkse kerk iedere keer het probleem weer bagetalliseert en hem demoniseert.
Zie Gary C.quote:Want ik heb ze nog nooit inhoudelijk op zijn standpunten in zien gaan. Tevens heb ik ze nog nooit bedreigingen richting zijn adres zien veroordelen. Bedreigingen die gebaseerd zijn enkel op uitspraken. Hoe primitief![]()
Ik ben het inderdaad niet met je eens, Wilders wordt niet gedemoniseerd, hij demoniseert zichzelf door constant belachelijke dingen te verzinnen en onmogelijke wetsvoorstellen te doen, die DIRECT in conflict zijn met onze identiteit.quote:En ik stem zelf niet eens PVV, maar word er wel een beetje moe van dat mensen deze man niet inhoudelijk aan kunnen pakken, maar alleen maar hem demoniseren (net als bij Pim gebeurde). Zie het resultaat. Natuurlijk zal je het niet met me eens zijn, maar who cares
Precies. Dag Nederlandse identiteit.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:53 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Als het aan hem lag werd het hier net zoals in Amerika.
Nee, dan stem je PvdA!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:55 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Precies. Dag Nederlandse identiteit.
Als je van Nederland houdt, stem je geen Geert Wilders.
quote:
Op het marokkaantjes neuken na heb ik niet zoveel meer van hem gehoordquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:42 schreef Lod het volgende:
[..]
Dat is bij Pim Fortuin ook niet gelukt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |