Nadia zou een hilarische deelnemer voor Robinson kunnen zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:40 schreef Leandra het volgende:
Niet kunnen sporten omdat je je haar niet kunt tangen...![]()
Zet dat kind alsjeblieft samen met Nadia 4 weken op een onbewoond eiland.. met overal camera's graag![]()
Of hun borstels aan het gasfornuis gaan opwarmenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik gok zo dat Amanda over een uur of 2 het strijkijzer gaat pakken![]()
Ik zie de extensions al aan de strijkplank vast geplakt zitten, met een vette rook pluimquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik gok zo dat Amanda over een uur of 2 het strijkijzer gaat pakken![]()
idd. het word wel een beetje erg saai zoquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:05 schreef rooie3 het volgende:
Hoop dat de redactie ze niet laat teruggeven.Al die stomme regeltjes ook.Nu gaat er natuurlijk een hoop roepen Brian exit,want hij pakt een stijltang.Kom op gooi die regels maar overboord en oke alleen slaan mag niet.
Tegen de spiegelquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:08 schreef flubberdewups het volgende:
Tegen wie lult Brian dan?
Inderdaad ! Gewoon 2 regels:quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:05 schreef rooie3 het volgende:
Hoop dat de redactie ze niet laat teruggeven.Al die stomme regeltjes ook.Nu gaat er natuurlijk een hoop roepen Brian exit,want hij pakt een stijltang.Kom op gooi die regels maar overboord en oke alleen slaan mag niet.
Voor echt privébezit (zoals destijds de beautycase van Ilona met daarin haar eigen parfums) vind ik andere regels gelden, wat mensen dankzij DGK in gebruik hebben is IMHO in verminderde mate privébezit (gitaar Brian, nagelstudiespullen Amanda) wat niemand mee naar huis mag nemen, en bij de villa hoort (gehele inhoud kapsalon) is absoluut geen privébezit en daar mag dan wel mee geklierd worden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:05 schreef rooie3 het volgende:
JUIST wel!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:11 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
2) Knoeien met eten/verzorgingsmiddelen niet toegestaan.
ad 1) Wat versta je onder indirect fysiek geweld?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:11 schreef dgk_fan het volgende:
Inderdaad ! Gewoon 2 regels:
1) Direct of indirect fysiek geweld niet toegestaan.
2) Knoeien met eten/verzorgingsmiddelen niet toegestaan.
DAN wordt het een leuke Kooi![]()
zijn baterijen zijn ver leegquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:58 schreef mootie het volgende:
Waarom herhaalt Dennis zichzelf altijd 10 keer?
1) Alle geweld die schade aanricht aan het lichaam van iemand. Dus een emmer met lood opquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
ad 1) Wat versta je onder indirect fysiek geweld?
ad 2) Vallen stijl-, krultangen en föhns niet ook onder verzorginsmiddelen?
vind ik ook. Eindelijk iets leuks van Brian.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
...bij de villa hoort (gehele inhoud kapsalon) is absoluut geen privébezit en daar mag dan wel mee geklierd worden. ...
Ik vind dit eigenlijk niet eens tegen de regels , elkaar slaan mag toch ook? Als het maar met een lach blijft, ik ziek H&L ook zovaak stoeien , of D&N , dat mag toch ook gewoon?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
vind ik ook. Eindelijk iets leuks van Brian.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |