Pak je koffers en rot dan gelijk opquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:37 schreef Dark het volgende:
Amanda weet niet of ze ziek is, ze denkt dat ze een beetje heimwee heeft.

haha...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:38 schreef Dark het volgende:
Amanda heeft nachtmerries gehad volgens Brian.

Toch geloof ik, als ik dit zie, dat ze wel een beetje zo is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:55 schreef AnTjUh het volgende:
hoe overdreven ken je reageren zeg
**mute**

Bijna Weekend Reactie!!!!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:55 schreef AnTjUh het volgende:
hoe overdreven ken je reageren zeg
**mute**

quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:01 schreef mootie het volgende:
Dit is zo lief Dennis, ik kan hier niet mee met deze lieve post, wil je me vasthouden, wil je me knuffelen?![]()

Goh, nou baal je zeker wel.?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:03 schreef dgk_fan het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes ! Ik heb net een email gehad van Mayday. Ze wil
NIETS meer met de gouden kooi te maken hebben (Op Natasia na, daar gaat ze
tegenwoordig regelmatig mee uit).
Dus ik kan niet omge-make-up-ed worden tot vrouw, en denk dat ik dus niet met
de DennisDate mee kan doen......

Je kan ut....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:03 schreef dgk_fan het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes ! Ik heb net een email gehad van Mayday. Ze wil
NIETS meer met de gouden kooi te maken hebben (Op Natasia na, daar gaat ze
tegenwoordig regelmatig mee uit).
Dus ik kan niet omge-make-up-ed worden tot vrouw, en denk dat ik dus niet met
de DennisDate mee kan doen......

Ja.......quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Goh, nou baal je zeker wel.?

Misschien komt er nog eens een groupie-dag.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:07 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ja.......
Ik denk dat Dennis het geweldig had gevonden als 'ie onder de lakens had ontdekt
dat 'ie met een ECHTE vent aan het daten is..................
Helaas..........

tis jammer inderdaad waren leuke streams geweestquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:07 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ja.......
Ik denk dat Dennis het geweldig had gevonden als 'ie onder de lakens had ontdekt
dat 'ie met een ECHTE vent aan het daten is..................
Helaas..........

dgk_fan is on line, vraag het hemquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:11 schreef Copycat het volgende:
Heeft Dennis weer veel post van zijn fans?

Mijn kaart zat er ook bij !!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:11 schreef Copycat het volgende:
Heeft Dennis weer veel post van zijn fans?

Dat idee dat Peter6000 een tijdje terug opperde, dat ze Amanda haar- en make-uploos de Kooi moesten laten doorstaan, gaat me steeds meer aanstaan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:12 schreef mootie het volgende:
Amanda mag dus echt niet stylen van Brian, Amanda vindt het vreselijk, ze heeft nu een uur zo rondgelopen, het is genoeg geweest, ze wordt gek.

Wat heb je 'm geschreven?quote:

Ik hoop dat die snel naar huis moet gaanquote:

Dood?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:16 schreef mootie het volgende:
Mocht het je boeien, Nix en Nada liggen op de vloer van kantoor![]()

Ik heb hem helaas al gewist (maak mijn kaartjes altijd met fotosjop via kaartenhuis.nl) maarquote:

Niet dood, dan worden ze niet vervangen, zwaar gewond is genoegquote:

Zowat wat ja, 1 persoonquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:18 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik heb hem helaas al gewist (maak mijn kaartjes altijd met fotosjop via kaartenhuis.nl) maar
het was de kaart die ik dinsdag had verstuurd. Er stonden twee beertjes op met een hartjes op
hun buik en ik had er ingeschreven dat 'ie het nog steeds goed doet en nog steeds de liefste
en leukste miljonair uit de hele villa was ! Tevens heb ik hem verteld dat ZOWAT heel Fok!
achter hem staat !

vind je dat leuk en kittig Mootie???? ik vind het achterlijk, kinderachtig gedragquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:23 schreef mootie het volgende:
Nadia is heel leuk en kittig aan het rennen en giebelen met Dennis. Beetje zoenen enzo....

quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:23 schreef mootie het volgende:
Nadia is heel leuk en kittig aan het rennen en giebelen met Dennis. Beetje zoenen enzo....

Ik heb 112 gebeldquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:24 schreef Leandra het volgende:
Die Amanda toch... de hele dag op bed liggen omdat ze ziek is van heimwee (naar de hondjes die ze 4 dagen genegeerd heeft??) maar wel drama maken om haar stijltang![]()
Dan ben je duidelijk ziek... heel ziek.

Prima des te harder komt de klap aan dat ie niet boven de 5% zal komen....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:18 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik heb hem helaas al gewist (maak mijn kaartjes altijd met fotosjop via kaartenhuis.nl) maar
het was de kaart die ik dinsdag had verstuurd. Er stonden twee beertjes op met een hartjes op
hun buik en ik had er ingeschreven dat 'ie het nog steeds goed doet en nog steeds de liefste
en leukste miljonair uit de hele villa was ! Tevens heb ik hem verteld dat ZOWAT heel Fok!
achter hem staat !

Geen zorgen dear, ik vond m hilarischquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:26 schreef mootie het volgende:
Sarcasme is aan jullie ook niet besteed![]()

Nu benje weer sarcastisch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:26 schreef mootie het volgende:

Prima woordkeus mootie - kittigquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:26 schreef mootie het volgende:

quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:26 schreef mootie het volgende:

Terrorplan dat bestaat uit kirren, kwelen en fake klaarkomen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:30 schreef Dark het volgende:
Nadia geeft Brian 2 uur de tijd om de tangen terug te geven, anders komt ze met een terrorplan.

Dus nu maar lekker dicht erop met de föhnquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:31 schreef akveor het volgende:
Goed zo meisje... al bijna 2 uren zonder tang vol gehouden...
[afbeelding]

Opdracht van de Febo!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:33 schreef mootie het volgende:
Dit is overigens wel vreemd, als Lieke die stijltangen zou pakken, zou het zomaar een exit of boete kunnen zijn. Nu het een vriendje van de dames is, is het grappig.

zou ik trouwens wel een goede vinden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:36 schreef akveor het volgende:
Brian jat persoonlijke bezittingen. Nadia belt. Brian zal wel een ton boete en 1 ton van de borg kwijt raken.
[afbeelding]

och, maar iddquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:33 schreef mootie het volgende:
Dit is overigens wel vreemd, als Lieke die stijltangen zou pakken, zou het zomaar een exit of boete kunnen zijn. Nu het een vriendje van de dames is, is het grappig.

Sjeesus. En Carlo neemt genoegen met dat lamlendige tuttebelexcuus?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:38 schreef mootie het volgende:
Amanda kan gewoon niet sporten met Carlos door Brian, ze moet eerst haar haren doen.
Whatever happened to een staart!!

Yep, hij zegt dat het hem niet boeit.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sjeesus. En Carlo neemt genoegen met dat lamlendige tuttebelexcuus?

Ook al is dit een geintje en wordt er veel gelachen... wat is in principe het verschil met als Lieke die tang jat? Waar ligt de grens? Amanda is toch nu ook geirriteerd?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:38 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
zou ik trouwens wel een goede vinden.![]()

Als Lieke het deed zou het zware uitlokking zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Ook al is dit een geintje en wordt er veel gelachen... wat is in principe het verschil met als Lieke die tang jat? Waar ligt de grens? Amanda is toch nu ook geirriteerd?

Ze had natuurlijk gewoon moeten liegen dat ze te ziek was om te sporten, een uur geleden moest Brian nota bene haar haar nog wassen omdat ze daar te 'zwak' voor wasquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Yep, hij zegt dat het hem niet boeit.

Ze houdt heel veel van Carlos, daarom doet ze nu toch meequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze had natuurlijk gewoon moeten liegen dat ze te ziek was om te sporten, een uur geleden moest Brian nota bene haar haar nog wassen omdat ze daar te 'zwak' voor was
Dat het dan om dat haar draait snappen we allemaal wel, maar je verzint het toch niet dat iemand dat werkelijk als excuus gaat gebruiken?!![]()

Wat???quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze houdt heel veel van Carlos, daarom doet ze nu toch mee![]()

Persoonlijk bezit is blijkbaar in groepen ingedeeld...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:45 schreef mootie het volgende:
Dus als ik Brian goed begrijp, mag Huub wel de hele dag rond gaan lopen met Brians gitaar, en mag Lieke gewoon een hele berg kleding van Amanda rondslepen de hele dag.

Niet gejat, hij houdt ze bij zich!quote:

Precies.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Als Lieke het deed zou het zware uitlokking zijn.Dan mept Amanda er meteen op los.

Lieke mocht toch ook de hele dag met Nicky en Juicy rondlopen?? Ze mocht ze alleen niet versierenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:45 schreef mootie het volgende:
Dus als ik Brian goed begrijp, mag Huub wel de hele dag rond gaan lopen met Brians gitaar, en mag Lieke gewoon een hele berg kleding van Amanda rondslepen de hele dag.

Brian zei dat je persoonlijke bezittingen dus wel mag vasthouden, zolang ze maar zichtbaar zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:46 schreef Meganog het volgende:
[..]
Persoonlijk bezit is blijkbaar in groepen ingedeeld...

Dat zou wel een leuke zijn, Huub de hele dag met de gitaar van Brian om z'n nek.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:45 schreef mootie het volgende:

Wooow DGK gaat naar het volgende level...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian zei dat je persoonlijke bezittingen dus wel mag vasthouden, zolang ze maar zichtbaar zijn.

Maar ik geloof er dus geen donder van dat Lieke dit zou mogen doen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Wooow DGK gaat naar het volgende level...

Waarop Brian de hele dag met de piano gaat rondsjouwen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:48 schreef Dark het volgende:
Dat zou wel een leuke zijn, Huub de hele dag met de gitaar van Brian om z'n nek.

quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarop Brian de hele dag met de piano gaat rondsjouwen.

quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarop Brian de hele dag met de piano gaat rondsjouwen.

Ik gok zo dat Amanda over een uur of 2 het strijkijzer gaat pakkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:55 schreef Dark het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, dat ik geen enkel verschil zie in dat bosje touw van Amanda.
Het ziet er nu nog steeds beroerd uit en als ze gaat tangen, blijft het hetzelfde.

Het is gewoon een leuke grap , iedereen krijgt weleens de kans om dat soort dingen te doen , bijv. bij Lieke zei de redactie dat ze wel de hangers mocht pakken omdat dat algemeen bezit is , en nu heeft Brian weer iets anders gevonden om het te doen. Streamers vinden het leuk , Nadia & Amanda niet. Prachtig toch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ik geloof er dus geen donder van dat Lieke dit zou mogen doen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |