Pak je koffers en rot dan gelijk opquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:37 schreef Dark het volgende:
Amanda weet niet of ze ziek is, ze denkt dat ze een beetje heimwee heeft.
haha...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:38 schreef Dark het volgende:
Amanda heeft nachtmerries gehad volgens Brian.
Toch geloof ik, als ik dit zie, dat ze wel een beetje zo is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:55 schreef AnTjUh het volgende:
hoe overdreven ken je reageren zeg
**mute**
Bijna Weekend Reactie!!!!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:55 schreef AnTjUh het volgende:
hoe overdreven ken je reageren zeg
**mute**
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:01 schreef mootie het volgende:
Dit is zo lief Dennis, ik kan hier niet mee met deze lieve post, wil je me vasthouden, wil je me knuffelen?![]()
Goh, nou baal je zeker wel.?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:03 schreef dgk_fan het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes ! Ik heb net een email gehad van Mayday. Ze wil
NIETS meer met de gouden kooi te maken hebben (Op Natasia na, daar gaat ze
tegenwoordig regelmatig mee uit).
Dus ik kan niet omge-make-up-ed worden tot vrouw, en denk dat ik dus niet met
de DennisDate mee kan doen......
Je kan ut....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:03 schreef dgk_fan het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes ! Ik heb net een email gehad van Mayday. Ze wil
NIETS meer met de gouden kooi te maken hebben (Op Natasia na, daar gaat ze
tegenwoordig regelmatig mee uit).
Dus ik kan niet omge-make-up-ed worden tot vrouw, en denk dat ik dus niet met
de DennisDate mee kan doen......
Ja.......quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Goh, nou baal je zeker wel.?
Misschien komt er nog eens een groupie-dag.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:07 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ja.......
Ik denk dat Dennis het geweldig had gevonden als 'ie onder de lakens had ontdekt
dat 'ie met een ECHTE vent aan het daten is..................
Helaas..........
tis jammer inderdaad waren leuke streams geweestquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:07 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ja.......
Ik denk dat Dennis het geweldig had gevonden als 'ie onder de lakens had ontdekt
dat 'ie met een ECHTE vent aan het daten is..................
Helaas..........
dgk_fan is on line, vraag het hemquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:11 schreef Copycat het volgende:
Heeft Dennis weer veel post van zijn fans?
Mijn kaart zat er ook bij !!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:11 schreef Copycat het volgende:
Heeft Dennis weer veel post van zijn fans?
Dat idee dat Peter6000 een tijdje terug opperde, dat ze Amanda haar- en make-uploos de Kooi moesten laten doorstaan, gaat me steeds meer aanstaan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:12 schreef mootie het volgende:
Amanda mag dus echt niet stylen van Brian, Amanda vindt het vreselijk, ze heeft nu een uur zo rondgelopen, het is genoeg geweest, ze wordt gek.
Wat heb je 'm geschreven?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |