abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin dinsdag 14 augustus 2007 @ 16:38:35 #176
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_52362517
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 15:54 schreef sungaMsunitraM het volgende:

Achter de muur en onder de grond gaat de stroom gewoon via kilometers cheap-ass koperdraad maar voor die laatste 2 meter van stopcontact naar je apparatuur heb je per se een snoer van ¤ 3390 nodig
och, de stroom die uit je stopcontact komt is allesbehalve constant. doe maar 's een metertje erin. Ik wil best geloven dat er een verschil is in fluctuerende en niet-fluctuerende spanning of stroom. Ik wil ook nog wel geloven dat er storingen kunnen optreden als gevolg van fluctuering. Wat ik NIET geloof is dat wij mensen daadwerkelijk het verschil zullen merken. Hence; mensen die dat kopen doen dat om interessant te kunnen doen tegenover de niet-audiofielen. 'pff, een kabeltje van 10 euro. ik dacht al; wat klinkt je systeem belabberd!'. Natuurlijk horen ze geen verschil, maar het klinkt ontzettend stoer als je net doet alsof je het verschil WEL hoort
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 16:46:40 #177
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_52362809
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 16:38 schreef Danny het volgende:
och, de stroom die uit je stopcontact komt is allesbehalve constant.
Klopt, het is sowieso wisselstroom

En dan nog, kan een kabel er wat aan veranderen als die stroom niet constant is? Daar heb je toch andere apparaten voor?

[ Bericht 21% gewijzigd door sungaMsunitraM op 14-08-2007 16:54:49 ]
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_52362981
Och er zijn mensen die zeggen het verschil tussen een originele en een gekopieerde (1:1 kopie) te kunnen horen.

Kijk, het verschil tussen een gewone CD en SACD/Audio DVD hoor ik nog wel, en het verschil tussen een Blokker/Kruidvat installatie en professionelere installatie ook, maar zoals je ook zegt, maakt zo'n kabeltje maar bar weinig uit imo... het is het geld in ieder geval niet waard, dat is een ding wat zeker is.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 17:00:32 #179
167456 JimmieTheSaint
This white powder
pi_52363251
On my sleeve.....
pi_52363270
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 16:46 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Klopt, het is sowieso wisselstroom

En dan nog, kan een kabel er wat aan veranderen als die stroom niet constant is? Daar heb je toch andere apparaten voor?
ook daar heb je flutuaties in maar die los je op met een apparaat niet met een stuk snoer
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_52364453
HDMI - HDMI
1.5METER -> 12.99 euro!

Bij mij

maar dat krijg je als je provisie geeft aan medewerkers he.
Heb nu ook een eigen electronica zaak en ik merk wel dat ik echt ervoor ga.
Als je niks verkoopt kun je natuurlijk ook geen leuke dingen doen ±P
Dus ervoor gaan MOET je en wil je dan ook.

En die verkopers van BCC willen natuurlijk ook een dikke mercedes +'
pi_52368680
Waarom is het niet aan te raden extra garantie te kopen trouwens?
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:23:48 #183
109065 sungaMsunitraM
pi_52368911
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:17 schreef Herodus het volgende:
Waarom is het niet aan te raden extra garantie te kopen trouwens?
Omdat dat dikke onzin is, want wettelijk gezien heb je sowieso langer dan 1 jaar recht op reparatie bij vroegrtijdig defect (non-conformiteit)
pi_52385899
Hier blijkt in ieder geval uit dat BCC dat blijkbaar niets interesseert. Daar sta je dan; en nu?
  woensdag 15 augustus 2007 @ 12:32:49 #185
167456 JimmieTheSaint
This white powder
pi_52386000
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 12:29 schreef Herodus het volgende:
Hier blijkt in ieder geval uit dat BCC dat blijkbaar niets interesseert. Daar sta je dan; en nu?
Rechtsbijstand.
On my sleeve.....
pi_52386206
Hehe, ja ik was ook een keer bij BCC, natuurlijk willen ze je helpen.
Krijg je advies over de verversingssnelheid (aantal ms) van een beeldscherm...
Verkoper: "Ja, das het aantal seconden hoe lang het scherm erover doet om aan te gaan. Heb ik van een collega gehoord."

Ik knikte wijs en moest wel even lachen in mezelf toen hij dat zei.

T'is duidelijk een verschil met Mediamarkt, waar de juiste mensen op de juiste afdeling lopen.
pi_52386822
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 12:32 schreef JimmieTheSaint het volgende:

[..]

Rechtsbijstand.
idd
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_52387374
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 12:40 schreef heixei het volgende:
Verkoper: "Ja, das het aantal seconden hoe lang het scherm erover doet om aan te gaan. Heb ik van een collega gehoord."

T'is duidelijk een verschil met Mediamarkt, waar de juiste mensen op de juiste afdeling lopen.
Maar zo is het wel, toch?
  woensdag 15 augustus 2007 @ 13:32:19 #189
138448 PeZu
Suspended animation
pi_52387675
quote:

ik ging laatst ook even kijken wat een tv daar kostte, voor mijn vader, die wil dezelfde als ik heb..

ik vraag zo wat kost tv x met dvb decoder ingebouwd

hij dat kan niet

ik jawel ik heb hem zelf in die configuratie

hij nee dat kan niet

ik val dood eigewijze droplul
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_52387925
Dat is inderdaad wel erg, dat je het zelf beter weet dan de verkoper, maar de verkoper vol blijft houden (en het nog fout heeft ook). Wat ze je ook wijs proberen te maken af en toe.

Maar ja, ik ga ook nooit naar winkels voor advies. Als ik iets wil kopen zoek ik eerst wel op internet. Ervaringen lezen van mensen en eventueel op fora vragen bij mensen die er wel verstand van hebben.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 13:52:56 #191
138448 PeZu
Suspended animation
pi_52388348
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 13:39 schreef BobbyB het volgende:
Dat is inderdaad wel erg, dat je het zelf beter weet dan de verkoper, maar de verkoper vol blijft houden (en het nog fout heeft ook). Wat ze je ook wijs proberen te maken af en toe.

Maar ja, ik ga ook nooit naar winkels voor advies. Als ik iets wil kopen zoek ik eerst wel op internet. Ervaringen lezen van mensen en eventueel op fora vragen bij mensen die er wel verstand van hebben.
ik ging alleen vd prijs

ik heb mijn tv bij de merk dealer gehaald en wou het rpijsverschil weten

maar ook al scheelt het 200 euro ik ga wel nd dealer met verstand van zaken en ook nog een seen fantastische service, tv thuis volledig geinstalleerd en aangesloten en ingesteld en dat helemaal "gratis"
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_52388620
quote:

euhm juiste mensen??? bij de mediamarkt is mij laatst een pci-express videokaart geadviseerd voor mijn AGP systeem, moest alleen wat harder duwen... (hij wilde zeker een nieuw systeem ook nog verkopen)

Maar bij de grotere ketens is product kennis en specificatie kennis gewoon bedroevend...
Op een paar goede verkopers na, en die herken je meestal na een paar keer gaan kijken/kleine dingen kopen zo.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 14:48:18 #193
109065 sungaMsunitraM
pi_52390236
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 12:32 schreef JimmieTheSaint het volgende:

[..]

Rechtsbijstand.
Of bakstenen
pi_52416864
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 14:00 schreef Duur het volgende:

[..]

euhm juiste mensen??? bij de mediamarkt is mij laatst een pci-express videokaart geadviseerd voor mijn AGP systeem, moest alleen wat harder duwen... (hij wilde zeker een nieuw systeem ook nog verkopen)

Maar bij de grotere ketens is product kennis en specificatie kennis gewoon bedroevend...
Op een paar goede verkopers na, en die herken je meestal na een paar keer gaan kijken/kleine dingen kopen zo.
Nouja, ze plaatsen dacht ik bij Mediamarkt wel mensen die erop getrained/getest worden om producten op hun 'kennis'gebied te verkopen.
Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen, maar in dit topic is wel duidelijk dat er bij BCC over het algemeen wat minder presteert.

Maar zoals Duur al zei: "Op een paar goede verkopers na," - soms heb je goede verkopers en soms wat minder goede. Het is maar net welke je treft als jij die winkel inloopt.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 00:10:10 #195
169736 Cordon
Guess what?
pi_52439059
tvp
Hoi
pi_52445680
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 00:10 schreef Cordon het volgende:
tvp
Bleu
Het leven is hard, de voorkant van een trein ook!
  donderdag 23 augustus 2007 @ 17:38:58 #197
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_52627119
tvbbc
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')