valt wel mee...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:16 schreef Slilen het volgende:
sankoh gebleseerd
Begois is idd een goede keeper. Vond ik in de eerste divisie al altijd een goed keeper. Ik vond het ook niet raar dat hij toen terug werd geroepen door Roda.quote:
Kijken of ie ook penals kan stoppenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:23 schreef Stereotomy het volgende:
Fuck die keeper van VVV is echt goed
en voor Twente.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:24 schreef Silenus het volgende:
pingel az
Nijland?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:24 schreef Slilen het volgende:
3 - 0 groningen!!! nijland geeft bal af naar fledderus
zoon van jaquote:
Dan moet hij hem eerst naturaliseren. Dat vindt verdonk nooit goed.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:31 schreef Stereotomy het volgende:
Ja sorry hoor maar MvB moet die keeper echt in Oranje zetten. Die is echt goed
Dat is een Belgquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:31 schreef Stereotomy het volgende:
Ja sorry hoor maar MvB moet die keeper echt in Oranje zetten. Die is echt goed
68equote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:33 schreef amsterdammertje113 het volgende:
In de hoeveelste minuut zit AZ
Die aanname, het overzicht, het hakje, brilliant!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:46 schreef El_Bassie het volgende:
Dembele is echt een wereldvoetballer.
Inderdaad. Jammer dat PSV hem destijds heeft laten lopenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:46 schreef El_Bassie het volgende:
Dembele is echt een wereldvoetballer.
Gelukkig hebben jullie straks Fortisquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:54 schreef Chivu het volgende:
DSB Bank speelt naar DSB Bank. Oh, wat een briljant hakballetje van DSB bank en DSB Bank kan 'm zo tegendraads inschieten! 4-0!
Ik vind het zo verschrikkelijk irritant wanneer de namen van de spelers niet gewoon bovenaan de rug op de schouderbladen staat.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gelukkig hebben jullie straks Fortis
Hebben die echte supporters dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:48 schreef Stereotomy het volgende:
Een echte AZ supporter gaat nu eerder naar huis natuurlijk
Ja dat vind ik ook minder.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:58 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ik vind het zo verschrikkelijk irritant wanneer de namen van de spelers niet gewoon bovenaan de rug op de schouderbladen staat.Verder vind ik het nieuwe shirt een mooi shirt hoor
200quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:58 schreef PinhoSouza het volgende:
[..]
Hebben die echte supporters dan?
Nogquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn god, ik hoop dat die Pelle nog wat beter wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |