Die aanname, het overzicht, het hakje, brilliant!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:46 schreef El_Bassie het volgende:
Dembele is echt een wereldvoetballer.
Inderdaad. Jammer dat PSV hem destijds heeft laten lopenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:46 schreef El_Bassie het volgende:
Dembele is echt een wereldvoetballer.
Gelukkig hebben jullie straks Fortisquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:54 schreef Chivu het volgende:
DSB Bank speelt naar DSB Bank. Oh, wat een briljant hakballetje van DSB bank en DSB Bank kan 'm zo tegendraads inschieten! 4-0!
Ik vind het zo verschrikkelijk irritant wanneer de namen van de spelers niet gewoon bovenaan de rug op de schouderbladen staat.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gelukkig hebben jullie straks Fortis
Hebben die echte supporters dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:48 schreef Stereotomy het volgende:
Een echte AZ supporter gaat nu eerder naar huis natuurlijk
Ja dat vind ik ook minder.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:58 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ik vind het zo verschrikkelijk irritant wanneer de namen van de spelers niet gewoon bovenaan de rug op de schouderbladen staat.Verder vind ik het nieuwe shirt een mooi shirt hoor
200quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:58 schreef PinhoSouza het volgende:
[..]
Hebben die echte supporters dan?
Nogquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn god, ik hoop dat die Pelle nog wat beter wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |