Vond het eind ook maar slap, het gevecht dan. Hiro die gewoon even z'n sateprikker inzet en Sylar die niks doetquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:28 schreef outcast_within het volgende:
Het einde deed af aan de rest van de serie.
Dat was wel wat slap jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Vond het eind ook maar slap, het gevecht dan. Hiro die gewoon even z'n sateprikker inzet en Sylar die niks doet
Een chapter is een aflevering. Generations is de naam van Volume 2.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:16 schreef Haunter het volgende:
[..]
Is Generations niet gewoon de benaming voor het 2e seizoen (=chapter)? En Four Months Later de titel van de aflevering.
Net klaar met kijken en ik ben het er helemaal mee eens.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:28 schreef outcast_within het volgende:
Het einde deed af aan de rest van de serie.
Die komen volgens mij tussen de 2 helften van seizoen 2quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:29 schreef outcast_within het volgende:
Maar wat is er gebeurd met die tussen afleveringen waarin je zelf een hero kon kiezen?
Persoonlijk denk ik dat S2 veel leuker zal zijn dan S1quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Net klaar met kijken en ik ben het er helemaal mee eens.
Ook dat Sylar waarschijnlijk niet eens dood is
Ik denk dat S2 keihard in elkaar kakt, met Hiro in 17e-eeuws Japan. Dat gaat weer nergens over. En ik ben nog steeds benieuwd wat die zonsverduisteringen er nou mee te maken hebben.
Nouja, we zien het de 24e wel, even wachten nog
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:29 schreef outcast_within het volgende:
Maar wat is er gebeurd met die tussen afleveringen waarin je zelf een hero kon kiezen?
ah ik dacht tussen de twee seizoenen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:11 schreef capital_P het volgende:
[..]
Die komen volgens mij tussen de 2 helften van seizoen 2
quote:Kristen Bell is returning to TV!
The Veronica Mars cutie just signed on to star in a multi episode arc of the upcoming season of NBC’s hit Heroes.
Bell was being courted for several TV shows, including ABC’s Lost, but ended up with the peacock network. Smart move. Lost has lost momentum but Heroes is still hot.
Bell will make her Heroes debut some time in October. She’ll play Elle, a character described as a sexy, mysterious young lady who has ties to the supposed death of Peter, H.R.G.’s past and the future of Claire. Elle will kick off her arc by committing a serious crime, though it’s unclear whether she’s good or bad.
Ik denk dat Parkman nog leeft en Nathan wellicht idd dood.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:05 schreef Kremers het volgende:
Mij benieuwen welke characters er bij komenParkman is dood, Nathan zal ook wel dood zijn. Peter zou nog kunnen leven door zijn "regeneration" mogelijkheid.
Ik denk ook dat ze nog leven, maar met Heroes weet je het maar nooit.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:59 schreef Johnny Blaze het volgende:
Ze komen allebei terug in seizoen 2, dan kunnen ze moeilijk dood zijn toch?
En er wordt altijd genoeg teruggekeken in het verleden dus daar is ook nog wel ruimte voor Nathan enzoquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:03 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze nog leven, maar met Heroes weet je het maar nooit.
Waarop basseer je dat? Op IMDB? Het kan best zijn dat er terug wordt gekeken in het verleden?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:59 schreef Johnny Blaze het volgende:
Ze komen allebei terug in seizoen 2, dan kunnen ze moeilijk dood zijn toch?
Te lui om een paar posts omhoog te scrollen?quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:46 schreef Bananenman het volgende:
Was dit al gepost? Veronica Mars komt naar Heroes dus
[afbeelding]
[..]
Oh diequote:Op maandag 20 augustus 2007 19:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Te lui om een paar posts omhoog te scrollen?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:00 schreef Haunter het volgende:
Nieuwe promoLijkt wel Saw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hello Peter, I want to play a game."The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
Er is daarom een gast die erger is dan Sylar... zoals Molly het al zeiquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:33 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik ben zeer benieuwd, maar ik heb wel angst dat Sylar een beetje gaat vervelen. Ik vond de laatste afleveringen al erg voorspelbaar. We weten het nu wel met Sylar.
Ja ok, maar Sylar hoeft helemaal niet terug of krijgen we een suffe verhaallijn dat hij opeens toch bij de goeien aansluitquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:13 schreef Treveo het volgende:
[..]
Er is daarom een gast die erger is dan Sylar... zoals Molly het al zei
noemde ze die niet de boogeyman?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:35 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Sylar was the boogeyman.
Molly zegt dat de boogeyman het probleem niet is, er is nog iemand die ze niet kan opsporen. Dan ziet hij haar namelijk.
Neej.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:00 schreef outcast_within het volgende:
[..]
noemde ze die niet de boogeyman?
Ja , ik ook. Een gecombineerd gevecht van de heroes tegen Sylar.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:10 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Neej.
Sylar verveelt inderdaad. Hij mag weg, helaas kreeg hij weinig te doen in de laatste aflevering. Wat een prutgevecht was dat zeg. Ik had toch minstens een Neo vs Anderson verwacht :-)
Hayden Panettiere is te gast op vrijdag 31 augustus. Gasten komen meestal niet voor 9 uur onze tijd.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:45 schreef Breuls het volgende:
Hayden is volgende week (geen idee nog op welke dag) te gast bij de Chris Moyles Show op BBC Radio 1. Luisteren kan dagelijks tussen 8 en 11 (onze tijd) via de site (RealPlayer). Als ik weet op welke dag ze komt laat ik 't nog weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |