Rustig de kans om de put in te kruipen? Hoe weet je dat? Het kan ook zijn dat iemand hem de put in heeft gesleept...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:15 schreef Mort het volgende:
Daar ligt de man die de hele stad op zou kunnen blazen te bloeden op de grond, en meneer krijgt rustig de kans om de put in te kruipen zonder dat iemand dat merkt?
Mee eens maar dan nog.. Het gaat er niet zo zeer om dat het hem fysiek gelukt is, maar dat niemand het gezien zou hebben. Door Sylar levend te houden, proberen de schrijvers je te lokken om s2 te gaan kijken maar voor mij is heel s1 op deze manier niet afgelopen. Ik vind het erg dom want dat kleine meisje (whatshername) zei dat er een veel groter gevaar is dan Sylar. Dat zou genoeg moeten zijn imo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:19 schreef Treveo het volgende:
[..]
Rustig de kans om de put in te kruipen? Hoe weet je dat? Het kan ook zijn dat iemand hem de put in heeft gesleept...
En als een decoratief voorwerp in Bennets huis.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:50 schreef Treveo het volgende:
[..]
Yeah, en zo'n symbool zie je ook op de vlag in Generations
Molly is her namequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:45 schreef Mort het volgende:
Ik vind het erg dom want dat kleine meisje (whatshername)
Ik heb 101 reacties per pagina... dus krijg ik nooit meer dan 3 pagina'squote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:29 schreef Breuls het volgende:
Zucht, vergeten naar de volgende pagina met reacties door te klikken.
Aw... goed punt om het S1 opnieuw te gaan kijken, ik heb dat symbool vaak gezien maar niet in elke afleveringquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:28 schreef Breuls het volgende:
Dat symbool komt in elke aflevering voor. Claire had het op de zijkant van haar boek getekend, het was uitgebeeld in een zwembad bij een crime scene, het computerprogramma dat Chandra Suresh nog open had staan in zijn kantoor beeldde het uit, en ga zo nog maar door.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:50 schreef Mort het volgende:
[..]
Ah ja thanks.. ik dacht Ruby..
Damn you Kaiser Chiefs!
En het zijn 2 japanse tekens gecombineerd, weet alleen niet meer wat ze betekenden. Ik geloof dat ando het een keer zei in een aflevering.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:29 schreef Maisnon het volgende:
dat symbool is voor zover ik weet een stuk RNA, een DNA streng door de lengte doormidden gehakt zeg maar
Dat herinner ik me nog welquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:08 schreef capital_P het volgende:
[..]
En het zijn 2 japanse tekens gecombineerd, weet alleen niet meer wat ze betekenden. Ik geloof dat ando het een keer zei in een aflevering.
In de stam van de Haitan staat het voor een slang die een kraanvogel heeft opgegeten (uit de comics).
Omg, goeie link! Tnx makkerquote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:33 schreef bierjoost het volgende:
Hier overigens alle malen dat The Symbol voorkomt in de serie.
thanks, die preview had ik nog niet gezien, nu kan ik al helemaaaaal niet meer wachten!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:33 schreef bierjoost het volgende:
Is deze redelijk nieuwe preview al voorbij gekomen? Bevat weinig spoilers.
Hier overigens alle malen dat The Symbol voorkomt in de serie.
Keanu Reevesquote:
Ik ga meequote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:45 schreef SweetyPie het volgende:
Heroes World Tour Montparnasse Parijs 28 en 29 augustus.
Gasten: Milo, Hayden, Adrian en Jack.
Nu de gastenlijst bekend is wil ik zeker gaan. Milo en Hayden.
Jaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:33 schreef bierjoost het volgende:
Is deze redelijk nieuwe preview al voorbij gekomen?
Je zegt zelf al wat er niet klopt!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:41 schreef SiGNe het volgende:
Zit nu op RTL 5 de aflevering homecoming te kijken en in het begin wordt gezegd dat Shantii (de zus van Mohinder) 2 jaar na zijn geboorte is overleden.
maar in een latere aflevering werd toch gezegd dat Shantii niet gered kon worden met het bloed van Mohinder omdat hij toen nog in de baarmoeder zat???
Wat klopt hier niet?
quote:HAYDEN’S HEROES TOUR LOCATIONS!!
Current mood: indescribable
Now, for the news you've all been waiting for. Some of you will be happy, others may be a litle disappointed. But, it's a case of "I can't be in two places at once, even if I am a superhero!!!"
As part of the Heroes World Tour, Hayden will be visiting the follow locations:
26 - 27 August: Munich, Germany
28 - 29 August: Paris, France
30 August - 3 September: London, England
Hayden will be joined by fellow cast members Milo Ventimiglia (Peter Petrelli), Jack Coleman (Noah Bennet/HRG) and Adrian Pasdar (Nathan Petrelli).
We are awaiting details on events open to the public, so keep checking in!
Jupquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:01 schreef Treveo het volgende:
Wtf, heeft Hayden een MySpace?
Wtf, en ik maar denken dat het een wannabee was ofzo... een fan enzo, jeweet... nee dusquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:37 schreef Trafasi het volgende:
[..]
JupDaar probeert ze haar zangtalenten te promoten...
Ik weet alleen van Parijs dat het in het FNAC Montparnasse wordt gehouden en dinsdag begint om 1830. Q&A en handtekeningsessies. Verdere info en programmering nog niet bekend.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:18 schreef Breuls het volgende:
Stoer!
* Breuls wil ook wel. Waar is 't eik?
Van Generations naar: Four Months Laterquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:00 schreef Breuls het volgende:
Welke naam?
Vaag... IMDB slackt ofzoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:30 schreef Trafasi het volgende:
hmmm, ff uitzoeken...
*zoekt*
Nee, op de officiele sites stata niks aangegeven...
Is Generations niet gewoon de benaming voor het 2e seizoen (=chapter)? En Four Months Later de titel van de aflevering.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:57 schreef Treveo het volgende:
[..]
Van Generations naar: Four Months Later
Yeah, dat kan ookquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:16 schreef Haunter het volgende:
[..]
Is Generations niet gewoon de benaming voor het 2e seizoen (=chapter)? En Four Months Later de titel van de aflevering.
*duh, tuurlijk! was gister een beetje moe hequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:16 schreef Haunter het volgende:
[..]
Is Generations niet gewoon de benaming voor het 2e seizoen (=chapter)? En Four Months Later de titel van de aflevering.
Vond het eind ook maar slap, het gevecht dan. Hiro die gewoon even z'n sateprikker inzet en Sylar die niks doetquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:28 schreef outcast_within het volgende:
Het einde deed af aan de rest van de serie.
Dat was wel wat slap jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Vond het eind ook maar slap, het gevecht dan. Hiro die gewoon even z'n sateprikker inzet en Sylar die niks doet
Een chapter is een aflevering. Generations is de naam van Volume 2.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:16 schreef Haunter het volgende:
[..]
Net klaar met kijken en ik ben het er helemaal mee eens.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:28 schreef outcast_within het volgende:
Het einde deed af aan de rest van de serie.
Die komen volgens mij tussen de 2 helften van seizoen 2quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:29 schreef outcast_within het volgende:
Maar wat is er gebeurd met die tussen afleveringen waarin je zelf een hero kon kiezen?
Persoonlijk denk ik dat S2 veel leuker zal zijn dan S1quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Net klaar met kijken en ik ben het er helemaal mee eens.
Ook dat Sylar waarschijnlijk niet eens dood is
Ik denk dat S2 keihard in elkaar kakt, met Hiro in 17e-eeuws Japan. Dat gaat weer nergens over. En ik ben nog steeds benieuwd wat die zonsverduisteringen er nou mee te maken hebben.
Nouja, we zien het de 24e wel, even wachten nog
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:29 schreef outcast_within het volgende:
Maar wat is er gebeurd met die tussen afleveringen waarin je zelf een hero kon kiezen?
ah ik dacht tussen de twee seizoenen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:11 schreef capital_P het volgende:
[..]
Die komen volgens mij tussen de 2 helften van seizoen 2
quote:Kristen Bell is returning to TV!
The Veronica Mars cutie just signed on to star in a multi episode arc of the upcoming season of NBC’s hit Heroes.
Bell was being courted for several TV shows, including ABC’s Lost, but ended up with the peacock network. Smart move. Lost has lost momentum but Heroes is still hot.
Bell will make her Heroes debut some time in October. She’ll play Elle, a character described as a sexy, mysterious young lady who has ties to the supposed death of Peter, H.R.G.’s past and the future of Claire. Elle will kick off her arc by committing a serious crime, though it’s unclear whether she’s good or bad.
Ik denk dat Parkman nog leeft en Nathan wellicht idd dood.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:05 schreef Kremers het volgende:
Mij benieuwen welke characters er bij komenParkman is dood, Nathan zal ook wel dood zijn. Peter zou nog kunnen leven door zijn "regeneration" mogelijkheid.
Ik denk ook dat ze nog leven, maar met Heroes weet je het maar nooit.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:59 schreef Johnny Blaze het volgende:
Ze komen allebei terug in seizoen 2, dan kunnen ze moeilijk dood zijn toch?
En er wordt altijd genoeg teruggekeken in het verleden dus daar is ook nog wel ruimte voor Nathan enzoquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:03 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze nog leven, maar met Heroes weet je het maar nooit.
Waarop basseer je dat? Op IMDB? Het kan best zijn dat er terug wordt gekeken in het verleden?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:59 schreef Johnny Blaze het volgende:
Ze komen allebei terug in seizoen 2, dan kunnen ze moeilijk dood zijn toch?
Te lui om een paar posts omhoog te scrollen?quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:46 schreef Bananenman het volgende:
Was dit al gepost? Veronica Mars komt naar Heroes dus
[afbeelding]
[..]
Oh diequote:Op maandag 20 augustus 2007 19:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Te lui om een paar posts omhoog te scrollen?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:00 schreef Haunter het volgende:
Nieuwe promoLijkt wel Saw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hello Peter, I want to play a game."The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
Er is daarom een gast die erger is dan Sylar... zoals Molly het al zeiquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:33 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik ben zeer benieuwd, maar ik heb wel angst dat Sylar een beetje gaat vervelen. Ik vond de laatste afleveringen al erg voorspelbaar. We weten het nu wel met Sylar.
Ja ok, maar Sylar hoeft helemaal niet terug of krijgen we een suffe verhaallijn dat hij opeens toch bij de goeien aansluitquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:13 schreef Treveo het volgende:
[..]
Er is daarom een gast die erger is dan Sylar... zoals Molly het al zei
noemde ze die niet de boogeyman?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:35 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Sylar was the boogeyman.
Molly zegt dat de boogeyman het probleem niet is, er is nog iemand die ze niet kan opsporen. Dan ziet hij haar namelijk.
Neej.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:00 schreef outcast_within het volgende:
[..]
noemde ze die niet de boogeyman?
Ja , ik ook. Een gecombineerd gevecht van de heroes tegen Sylar.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:10 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Neej.
Sylar verveelt inderdaad. Hij mag weg, helaas kreeg hij weinig te doen in de laatste aflevering. Wat een prutgevecht was dat zeg. Ik had toch minstens een Neo vs Anderson verwacht :-)
Hayden Panettiere is te gast op vrijdag 31 augustus. Gasten komen meestal niet voor 9 uur onze tijd.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:45 schreef Breuls het volgende:
Hayden is volgende week (geen idee nog op welke dag) te gast bij de Chris Moyles Show op BBC Radio 1. Luisteren kan dagelijks tussen 8 en 11 (onze tijd) via de site (RealPlayer). Als ik weet op welke dag ze komt laat ik 't nog weten.
Jongens toch, nooit geen spoiler filmpjes gezien?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:10 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ik denk dat Parkman nog leeft en Nathan wellicht idd dood.
Damn, kut, Nathan vind ik zo engquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:10 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Jongens toch, nooit geen spoiler filmpjes gezien?
Ze zitten er allebij in hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is nathan...
[ Bericht 43% gewijzigd door Trafasi op 23-08-2007 13:28:40 ]Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:13 schreef Trafasi het volgende:
In de spoiler nog enger, beetje al-qaida baardje
http://www.youtube.com/watch?v=wk8q2OWLLz8
Nathan: in een gebroken spiegel.HELP!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is nathan...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |