SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nathan is een beetje depri daarom, mamma Petrelli boos.
"Iemand" gaat peter bevrijden (maybe Niki/Jessica)...
</theorie>
Mischien...
[ Bericht 11% gewijzigd door Trafasi op 24-08-2007 14:01:49 ]Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
Coole poster, maar...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Waar kijken ze naar met z'n allen?quote:
Naar (voor de kijkers) linksboven, waarschijnkijk omdat de fotograaf ze dat vroeg.quote:
Geen idee, maar ik zie het in meer uitingen terugkomen.quote:En waarom heeft Claire opeens een blauw pakje aan ipv. wit/rood?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een zonsverduistering natuurlijkquote:
Oh cute, ik wil zo'n DVD box wel graagquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:18 schreef Breuls het volgende:
Bij een quick scan over het topic zag ik deze link nog niet: http://www.youtube.com/watch?v=Rak0Dcvup3o
Hayden te gast bij David Letterman. Excuus als het dubbel is.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:55 schreef Trafasi het volgende:
<Theorie>
Nathan heeft Peter laten opnemen "voor zijn eigen veiligheid/bestwil"Ik denk dat Sylar Peter pakt en hem vast houdtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nathan is een beetje depri daarom, mamma Petrelli boos.
"Iemand" gaat peter bevrijden (maybe Niki/Jessica)...
</theorie>
Mischien...![]()
En waarom Peter niks kan... Sylar heeft die Haitiaan ofzo gekilledquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:32 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ik denk dat Sylar Peter pakt en hem vast houdt
13 sept is-ie hier verkrijgbaarquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:32 schreef Treveo het volgende:
[..]
Oh cute, ik wil zo'n DVD box wel graag
Ik hoorde gister bij m'n DVD winkel dat hij is uitgesteld tot 9 oktober..maar kan het nergens vindenquote:
bron: http://www.dvd-home.nl/quote:Release Titel Genre Maatschappij
04-10-2007 Heroes - Serie 1 (6 disc's) TV film/serie Universal
In de VS volgende week. Da's volgens mij de vroegste datum.quote:
Klopt dat wel? De box heeft 7 DVD's, niet 6.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
bron: http://www.dvd-home.nl/
Weet het ook niet, maar de inkopers @ Fame hadden het er ook over iig.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:50 schreef Breuls het volgende:
[..]
Klopt dat wel? De box heeft 7 DVD's, niet 6.
Mijne ook, erg weird. Zal wel even mailen naar Universal! bol.comquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:53 schreef Breuls het volgende:
Dat moet dan recent zijn uitgesteld, want bij mijn Bol.com bestelling staat nog steeds 13-9..
quote:Naar aanleiding van uw bericht kunnen wij u het volgende meedelen. Wij vermelden vaak de landelijke releasedatum op onze site. De releasedatum, waar wij vanuit gaan, is 13 september 2007.
Ja! Eng he?quote:
uhm, peter heeft toch kort haar in seizoen 2? En Nathan een baard?quote:
Sylar is in het spoiler filmpje te zien in een zonnige omgeving met lekkere chick, en zegt "So none of this is real?"quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:33 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ik denk dat Sylar Peter pakt en hem vast houdt
[..]
En waarom Peter niks kan... Sylar heeft die Haitiaan ofzo gekilled
Oh, die had ik gemist danquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:17 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Sylar is in het spoiler filmpje te zien in een zonnige omgeving met lekkere chick, en zegt "So none of this is real?"
Lijkt me niet in de positie om iemand gevangen te houden...
*zucht.... wilt nú seizoen 2!![]()
DL en Ando bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vind ze niet zo mooi gekleed daarEn het lijkt alsof er mensen missen, maar wie
edit: op die promoposter dus
En waarom was het nou leuk dat het nu 24 augustus is?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:20 schreef Breuls het volgende:
Het leuke is dat het nu 24 augustus is. Oftewel: over exact een maand is de eerste aflevering op tv, en op dinsdagochtend kunnen wij 'm ook binnenslepen en begint een periode van langer dan een half jaar met wekelijks nieuwe Heroes avonturen.
Omdat mijn zusje dan jarig isquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:45 schreef Bananenman het volgende:
[..]
En waarom was het nou leuk dat het nu 24 augustus is?![]()
Iets minder fysieks/zichtbaar dan de meeste die we nu hebben gezien lijkt me. Een soort van geestelijke manipulatie, visioenen, toekomstvisie, of inderdaad iets zoals dat indiase jongetje. Of misschien wel iets anders, maar ik kan verder ff niks passends verzinnen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:47 schreef capital_P het volgende:
wat zou eigenlijk de power van charles deveaux zijn geweest? Hetzelfde als die van dat indiase jongetje missien?
maarr.. dan zou simone ook een power hebben gehad? (Dochter...)quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:18 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Iets minder fysieks/zichtbaar dan de meeste die we nu hebben gezien lijkt me. Een soort van geestelijke manipulatie, visioenen, toekomstvisie, of inderdaad iets zoals dat indiase jongetje. Of misschien wel iets anders, maar ik kan verder ff niks passends verzinnen.
Hoeft niet perse natuurlijk. Als je 2 superouders hebt (Claire, Micah) dan is het logisch dat je zelf ook iets hebt, maar met maar 1 superouder hoeft dat niet per definitie zo te zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:35 schreef Trafasi het volgende:
[..]
maarr.. dan zou simone ook een power hebben gehad? (Dochter...)
Ja dat hoop ik ook, 5 seizoenen Sylar wordt ook saai enzo...quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:03 schreef Ulreazj het volgende:
Hopelijk gaat Sylar wel definitef dood in Season 2
Reken je papa Suresh tot "onze helden"?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 06:59 schreef DJKoster het volgende:
Gelukkig komen onze helden regelmatig langs op de tv, papa Suresh was zondag nog te zien in The Mummy
Voor zover bekend heeft zij geen gave. Ik denk ook niet dat zij er eentje heeft. Pa Petrelli en Oma Petrelli wel, dus zo komen de gaven van Nathan en Peter ongetwijfeld aan de orde.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is het al bekend wat de moeder van Nathan en Peter zou kunnen hebben?
Das een leuk gegeven voor seizoen 3 of 4, als ze wat ouder zijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:41 schreef Verloren_onschuld het volgende:
De kiddo's van Nathan hebben vast ook gaven
Ja, zoiets dacht ik ook, ik denk dat Peter door hem daarom soms van die visioenen heeft...quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:18 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Iets minder fysieks/zichtbaar dan de meeste die we nu hebben gezien lijkt me. Een soort van geestelijke manipulatie, visioenen, toekomstvisie, of inderdaad iets zoals dat indiase jongetje. Of misschien wel iets anders, maar ik kan verder ff niks passends verzinnen.
Misschien heeft ze het ook, alleen weet ze het zelf nog niet... S2 wordt dus leukquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:35 schreef Trafasi het volgende:
[..]
maarr.. dan zou simone ook een power hebben gehad? (Dochter...)
Dat is wel een goeie eigenlijk!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:54 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik ook, ik denk dat Peter door hem daarom soms van die visioenen heeft...
Helaas zal ze dat ook niet te weten ze komen, ze is dood, remember? Doodgeschoten door Isaac...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:55 schreef Treveo het volgende:
[..]
Misschien heeft ze het ook, alleen weet ze het zelf nog niet... S2 wordt dus leuk
Oh kut, ja, vergetenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:13 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Helaas zal ze dat ook niet te weten ze komen, ze is dood, remember? Doodgeschoten door Isaac...
Jij denkt dat een seizoen in Heroes een jaar in het leven van de personages is?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:50 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Das een leuk gegeven voor seizoen 3 of 4, als ze wat ouder zijn.
Oh ja, dat is waar ook. Nou ja, msischien zijn ze er vroeg bijquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:39 schreef Breuls het volgende:
[..]
Jij denkt dat een seizoen in Heroes een jaar in het leven van de personages is?
Ligt dat niet meer aan jou dan aan de serie? Het is inderdaad niet allemaal zo voorgekauwd als normale amerikaanse series, maar dat vind ik juist wel goed.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:27 schreef BobbyJames het volgende:
Heb net seizoen 1 afgekeken, maar vind het toch erg magertjes.
Verhaal vind ik wat rommelig en onsamenhangend, moet af en toe echt even denken wat er ook alweer met diegene is gebeurt.
Ik snap jou niet?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:27 schreef BobbyJames het volgende:
Heb net seizoen 1 afgekeken, maar vind het toch erg magertjes.
Verhaal vind ik wat rommelig en onsamenhangend, moet af en toe echt even denken wat er ook alweer met diegene is gebeurt.
Kan best aan mij liggen. Ik verkondig alleen mn mening.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ligt dat niet meer aan jou dan aan de serie? Het is inderdaad niet allemaal zo voorgekauwd als normale amerikaanse series, maar dat vind ik juist wel goed.
Gaafquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb vanochtend Hayden, Milo, Jack en Adrian ontmoetAllemaal handtekening (Hayden op m'n FHM
) en alleen geen foto met Adrian..zal strax wel ff posten
Wtf, serieus?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb vanochtend Hayden, Milo, Jack en Adrian ontmoetAllemaal handtekening (Hayden op m'n FHM
) en alleen geen foto met Adrian..zal strax wel ff posten
Yupquote:
Wie weet, komen wij dus snel achterquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
In 2 weken het hele seizoen gekeken, toffe serie.
You saved the cheerleader, so we can save the world.
Heroes
![]()
Ik zie nu de cast van seizoen 2, Nathan & Peter zijn toch dood.
Heb je d'r kont nog kunnen aanraken?quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Errug mooien vooral heel erg lief. Sowieso: het hele ding werd pas georganiseerd toen ze de London Eye ingingen en het duurt ongeveer een 25 minuten dus kun je nagaan.
De 4 zijn IEDEREEN die er was afgegaan voor handtekeningen en foto's![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:06 schreef Treveo het volgende:
[..]
Heb je d'r kont nog kunnen aanraken?
Aan de foto's te zien ben je zelf ook niet veel ouder, dus zo raar is dat toch nietquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik was in London om vrienden te zien en dit was toevalligen ja ik ben homo. Dat jullie nu allemaal geilen op een net 18 jarig meiske..
Ik heb het gespeeld, al ruim 1,5 jaar mee gestopt, nee dusquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:38 schreef Bananenman het volgende:
Geef overigens maar eerlijk toe dat je het zelf speelt hoor. 'Een vriend van me' YEAH RIGHT
Aan het 'al ruim 1,5 jaar mee gestopt' zinnetje te zien heb je nog elke dag moeite die malle soldaatjes en orcjes te weerstaanquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:41 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ik heb het gespeeld, al ruim 1,5 jaar mee gestopt, nee dus
Zo lijkt het alleen maar...quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:42 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Aan het 'al ruim 1,5 jaar mee gestopt' zinnetje te zien heb je nog elke dag moeite die malle soldaatjes en orcjes te weerstaan [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |