quote:Schaduwlijstje Martin van Geel
1. Martin Fenin
2. D'Alessandro
3. Riquelme
4. Modric
5. Aisatti
6. Sahin
7. Berg
8. Alves
9. Engelaar
10. Baretto ( hadden ze moeten halen toen ie nog bij nec zat)
11. Beerens
Dat kan je niet met normale woorden zeggen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:03 schreef Apfel. het volgende:
-
D'alessandroquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:04 schreef Sethje het volgende:
[quote]
Schaduwlijstje Martin van Geel
1. Martin Fenin
2. D'Alessandro
3. Riquelme
4. Modric
5. Aisatti
6. Sahin
7. Berg
8. Alves
9. Engelaar
10. Baretto ( hadden ze moeten halen toen ie nog bij nec zat)
Zie ik ook niet zitten. Arrogant pestventje, zo komt hij over. En dat botst met Ajax.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Sneijder is niet meer te houden jongens, dan maar Boussoufa los weken van Anderlecht..
wel, na de vCL mag je een nieuwe lijst inleveren volgens mij?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:06 schreef ericajax het volgende:
Daarnaast moet je iemand halen voor dinsdag als het iemand is die CL voorronde moet spelen, Boussoufa bv, anders mag je hem niet meer gebruiken in de CL
Ondanks je emotie, is dat nog geen reden om zo te praten mijn inziens.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:09 schreef Apfel. het volgende:
Raymania, laat mij lekker ff mn gal spuwen man. Dat krijg je als je iemand bent die overal zn club achter nareist. Dan kan je je behoorlijk genaaid voelen. Dus volgende keer mn berichtje even laten staan ajb
Doe dat maar op een normale manier, doet de rest hier ook.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:09 schreef Apfel. het volgende:
Raymania, laat mij lekker ff mn gal spuwen man. Dat krijg je als je iemand bent die overal zn club achter nareist. Dan kan je je behoorlijk genaaid voelen. Dus volgende keer mn berichtje even laten staan ajb
We mogen blijven dromen maar Riquelme heeft een salaris waar Nina Brink jaloers op is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:09 schreef Sethje het volgende:
Sneijder is niet te houden dus waar wachten we nog op, Riquelme uit zijn lijden verlossen en natuurlijk Fenin halen om KJH vanaf de winter te vervangen als die naar Juve is vertrokken.
En die frustraties kon je niet uiten zonder het K-woordquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:09 schreef Apfel. het volgende:
Idd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:09 schreef Apfel. het volgende:
Ik vond t wel een goede reden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ondanks je emotie, is dat nog geen reden om zo te praten mijn inziens.
Boussoufa heeft dan al voorronde CL gespeeld, en is dus niet meer inzetbaar voor een andere club. Kortom, iedereen die al in de voorrondes CL aan spelen is toegekomen is al niet meer speelgerechtigd. Iedereen die in de UEFA Cup uit komt vanaf de voorrondes is tot aan de winterstop niet speelgerechtigd in de Champions League.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:10 schreef Apfel. het volgende:
[..]
wel, na de vCL mag je een nieuwe lijst inleveren volgens mij?
ja idd, ze doen hun werk als n pussy man ('t beleid bedoel k dan).quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:12 schreef Sethje het volgende:
[..]
Idd.![]()
Al ben ik iets meer van het relativeren in dit geval omdat ik het heel de zomer wel gedacht heb dat hij zou vertrekken.
Verder herken ik hierin veel van Maxi zijn gevoelens, het is ook altijd een genot om naar hem te kijken op het vak als ajax een doelpunt incasseert![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |