abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:53:02 #176
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_52254807
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:28 schreef Chivu het volgende:
Van der Vaart kopen heeft totaal geen zin, die wil na 1 jaar ook weer naar een topclub. Je moet een speler halen die minstens 3 jaar zal blijven. Een speler op z'n retour, of een talent. Van der Vaart zal in theorie mogelijk zijn, maar Rafael zelf zal er geen trek in hebben.
Ben jij ff lekker bij je hoofd? Een talent is leuk, maar niet een talent die geacht wordt Sneijder doen te vergeten. En iemand op z'n retour hoef ik ook niet, gewoon een topper, die er direct staat, en niks anders.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_52254835
Cziommer is best wel een goeie. Is geen Sneijder, maar die loopt toch niet rond.

Schuster en Beckenbauer waren allebei wel gecharmeerd van VdV, maar die is niet te betalen tussentijds. Heeft alleen in zijn laatste contractjaar volgend jaar een clausule van iets van 3 miljoen ofzo, maar ervoor mag HSV de prijs onbeperkt onrealistisch opdrijven, en dat deden ze want ze willen hem niet kwijt. Vandaar de interesse van Schuster richting Sneijder denk ik zo.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:55:02 #178
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52254867
Kan Ajax niet gewoon de telefoon eruit trekken tot woensdag avond
Jawel, je keek.
pi_52254873
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:53 schreef fathank het volgende:

[..]

Ben jij ff lekker bij je hoofd? Een talent is leuk, maar niet een talent die geacht wordt Sneijder doen te vergeten. En iemand op z'n retour hoef ik ook niet, gewoon een topper, die er direct staat, en niks anders.
En jij denkt dat Kaka, Riquelme, Aimar, D'Alessandro, Van der Vaart of Seedorf staan te springen om naar Ajax te gaan?
pi_52254906
Kaka is 80 miljoen voor geboden door Real, was te weinig voor Milan. Afgezien van of ze willen komen naar Ajax, moet je wel ff realistisch binnen het budget blijven natuurlijk met je potentiele namen.
pi_52254936
Seedorf zou ik best tevreden mee zijn
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:59:19 #182
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_52254977
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:42 schreef Chivu het volgende:

[..]

Sneijder houden betekent juist dat je naar de korte termijn kijkt. Dingen die je zeker weet:
- Sneijder vertrekt volgende zomer zeker
- Ajax en Sneijder zijn overeen gekomen dat dit voor een gelimiteerd bedrag kan gebeuren, om zaken zoals deze zomer te voorkomen

Ajax is heel ver gegaan om Sneijder nog een jaar te houden. En hij zou nog gewoon best kunnen blijven. Wanneer hij toch vertrekt voor een groot bedrag, maakt dat ruimte vrij om spelers aan te trekken die langer dan 1 seizoen bij de club blijven. Er is echter 1 grote 'maar'. De club moet wel capabele nieuwe spelers aanschaffen, en de enige transfers die gedaan zijn, zijn eigenlijk no-brainers*. De enige drie spelers die Sneijder kunnen vervangen als 'no-brainer'-aankoop zijn Seedorf, Van der Vaart en Aissati.

Alle andere spelers die je aankoopt zijn spelers waar je maar moet afwachten hoe ze het zullen doen.

* Transfervrije spelers, toppers op hun retour die ook een zekerheidje zouden zijn, en dure aankopen die ook een redelijke garantie voor succes waren
Daar kan ik nog wel in meegaan, mits je de deal met de vervanger gelijktijdig afrond met de verkoop.. Als je geen volwaardige stand in hebt is het verlies echt te groot.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_52254989
80 miljoen
Built for Speed
pi_52254990
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:57 schreef kreischer2000 het volgende:
Seedorf zou ik best tevreden mee zijn
Ja alleen die heeft een supercontract in Milaan waar de supporters hem WEL waarderen...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_52254993
Seedorf is geen Sneijder/spelmaker/nummer10. Dat denkt ie te zijn, maar is ie bij lange na niet.
pi_52254999
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:53 schreef fathank het volgende:

[..]

T zou niet de eerste keer zijn dat een talent zn opwachtig maakt in het 1e en niet meer verdwijnt....
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52255017
Hm Manucharyan zou toch ook een nummer 10 zijn?

Maar ik hoop echt dat Sneijder blijft en dat Real voor van der Vaart gaat. Van der Vaart had toch ook al gezegd dat hij het liefst bij real madrid speelt. Kan hij mooi een 3-4 jarig contract afsluiten en daarna terug gaan naar Ajax.

Op vind vind ik het wel opmerkelijk dat hij liever voor Sneijder gaat dan van der Vaart die ook nog eens een stuk goedkoper is en in mijn ogen toch net iets creatiever en beter is dan Sneijder. Behalve dan qua traptechniek.
pi_52255077
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:38 schreef Seress het volgende:
2006/07 Nederland AFC Ajax Eredivisie 30 18

met Davids/Gabri

2002/03 Nederland AFC Ajax Eredivisie 17 4
2003/04 Nederland AFC Ajax Eredivisie 30 9
2004/05 Nederland AFC Ajax Eredivisie 30 7
2005/06 Nederland AFC Ajax Eredivisie 19 5

Zonder Davids/Gabri.Toeval?

Ik als Feyenoorder,vind Davids/Gabri belangrijker voor Sneijder,als Sneijder voor Ajax.het is altijd een combinatie van factoren die meespelen.Je schaakt niet met 1 pion.

Maar je moet em alleen verkopen als je een vervanger op het oog hebt,die haalbaar is.Anders is het gewoon kolder.
Sneijder heeft maar vier keer gespeeld met het duo Davids/Gabri, niet 30 keer.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_52255133
Kom op jongens, dit gaat allemaal nergens over.
Als Sneijder weggaat komt Ajax gewoon met een speler als Dufour of Boussoufa op de proppen, en echt geen VdVaart/Aimar/D'Alesandro (100% choker, maargoed ) jongens. Bovendien, zo goed is Sneijder echt niet, hij is een van de betere van het team, maar ik verlies liever Sneijder dan Huntelaar, Gabri of Davids. Hij heeft afgelopen seizoen aardig gescoord, maar vergeet niet dat vorige spelers die op '10' stonden allemaal net zoveel scoorden , over het algemeen meer assists gaven en ook de spits veel meer bedienden. Als Perez vorig seizoen basis had gestaan (op 10) had hij er waarschijnlijk ook wel tegen de 20 ingeschopt (en dat dan zonder vrije trappen).
Kortom, Sneijder: 25+ miljoen, gewoon doen.
pi_52255203
Natuurlijk zijn die namen niet realistisch, maar gasten als Defour, Boussoufa, Modric en weet ik veel wie allemaal nog genoemd worden staan er ook niet direct.
pi_52255225
Het is afgelopen. Over. Uit.
quote:
Ajax’ technisch directeur Martin van Geel bevestigt dat Real Madrid een bod van 24 miljoen euro heeft uitgebracht op Wesley Sneijder. “Wesley heeft ons verteld dat hij daar open voor staat”, aldus Van Geel. Trainer Henk ten Cate heeft een vertrek van z’n spelmaker al ingecalculeerd. “Ik ben al bezig met een leven zonder Wesley.”
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52255239
Helder, dat is vandaag of morgen rond.
pi_52255247
neeeee
Built for Speed
pi_52255258
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 13:08 schreef kevin6188 het volgende:
[..]

en de bron is?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52255267
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 13:09 schreef venomsnake het volgende:

[..]

en de bron is?
edit
pi_52255280
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 13:08 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52255288
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 13:09 schreef venomsnake het volgende:

[..]

en de bron is?
Simon Zwartkruis/Sportweek.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52255349
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 13:07 schreef Chivu het volgende:
Natuurlijk zijn die namen niet realistisch, maar gasten als Defour, Boussoufa, Modric en weet ik veel wie allemaal nog genoemd worden staan er ook niet direct.
Nou, ik zou zelf 100x meer vertrouwen hebben in Boussoufa op 10 dan een aantal namen die ik hier lees. Ook exotische Argentijnen moeten zich aanpassen hier, en zullen er dus ook niet gelijk staan. D'Alessandro heeft in 5 jaar volgens mij nog maar 10 doelpunten gemaakt in Europa. Aimar is ook de afgelopen jaren niet boven de 5 goals per seizoen uitgekomen.
pi_52255350
Verlies van Sneijder was idd totaal niet dramatisch geweest...als jullie een normale goed sporende trainer hadden gehad die Perez niet had weggesaneerd, maar daarmee juist een uitstekende vervanger had gehad die nu ingezet had kunnen worden zonder merkbaar rendements-verlies voor het team. Ik moet het nu nog zien wie op de proppen komt.
pi_52255365
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 13:10 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Simon Zwartkruis/Sportweek.
de kop is trouwens:

Ajax-coach Ten Cate: 'Ik ben al bezig met leven zonder Wesley'

http://www.sportweek.nl/detail.asp?groupid=2&newsid=35940

Snel op zoek naar een ander dan maar..
De tijd dringt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')