Ben jij ff lekker bij je hoofd? Een talent is leuk, maar niet een talent die geacht wordt Sneijder doen te vergeten. En iemand op z'n retour hoef ik ook niet, gewoon een topper, die er direct staat, en niks anders.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:28 schreef Chivu het volgende:
Van der Vaart kopen heeft totaal geen zin, die wil na 1 jaar ook weer naar een topclub. Je moet een speler halen die minstens 3 jaar zal blijven. Een speler op z'n retour, of een talent. Van der Vaart zal in theorie mogelijk zijn, maar Rafael zelf zal er geen trek in hebben.
En jij denkt dat Kaka, Riquelme, Aimar, D'Alessandro, Van der Vaart of Seedorf staan te springen om naar Ajax te gaan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Ben jij ff lekker bij je hoofd? Een talent is leuk, maar niet een talent die geacht wordt Sneijder doen te vergeten. En iemand op z'n retour hoef ik ook niet, gewoon een topper, die er direct staat, en niks anders.
Daar kan ik nog wel in meegaan, mits je de deal met de vervanger gelijktijdig afrond met de verkoop.. Als je geen volwaardige stand in hebt is het verlies echt te groot.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:42 schreef Chivu het volgende:
[..]
Sneijder houden betekent juist dat je naar de korte termijn kijkt. Dingen die je zeker weet:
- Sneijder vertrekt volgende zomer zeker
- Ajax en Sneijder zijn overeen gekomen dat dit voor een gelimiteerd bedrag kan gebeuren, om zaken zoals deze zomer te voorkomen
Ajax is heel ver gegaan om Sneijder nog een jaar te houden. En hij zou nog gewoon best kunnen blijven. Wanneer hij toch vertrekt voor een groot bedrag, maakt dat ruimte vrij om spelers aan te trekken die langer dan 1 seizoen bij de club blijven. Er is echter 1 grote 'maar'. De club moet wel capabele nieuwe spelers aanschaffen, en de enige transfers die gedaan zijn, zijn eigenlijk no-brainers*. De enige drie spelers die Sneijder kunnen vervangen als 'no-brainer'-aankoop zijn Seedorf, Van der Vaart en Aissati.
Alle andere spelers die je aankoopt zijn spelers waar je maar moet afwachten hoe ze het zullen doen.
* Transfervrije spelers, toppers op hun retour die ook een zekerheidje zouden zijn, en dure aankopen die ook een redelijke garantie voor succes waren
Ja alleen die heeft een supercontract in Milaan waar de supporters hem WEL waarderen...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:57 schreef kreischer2000 het volgende:
Seedorf zou ik best tevreden mee zijn![]()
T zou niet de eerste keer zijn dat een talent zn opwachtig maakt in het 1e en niet meer verdwijnt....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Ben jij ff lekker bij je hoofd? Een talent is leuk, maar niet een talent die geacht wordt Sneijder doen te vergeten. En iemand op z'n retour hoef ik ook niet, gewoon een topper, die er direct staat, en niks anders.
Sneijder heeft maar vier keer gespeeld met het duo Davids/Gabri, niet 30 keer.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:38 schreef Seress het volgende:
2006/07 Nederland AFC Ajax Eredivisie 30 18
met Davids/Gabri
2002/03 Nederland AFC Ajax Eredivisie 17 4
2003/04 Nederland AFC Ajax Eredivisie 30 9
2004/05 Nederland AFC Ajax Eredivisie 30 7
2005/06 Nederland AFC Ajax Eredivisie 19 5
Zonder Davids/Gabri.Toeval?
Ik als Feyenoorder,vind Davids/Gabri belangrijker voor Sneijder,als Sneijder voor Ajax.het is altijd een combinatie van factoren die meespelen.Je schaakt niet met 1 pion.
Maar je moet em alleen verkopen als je een vervanger op het oog hebt,die haalbaar is.Anders is het gewoon kolder.
quote:Ajax’ technisch directeur Martin van Geel bevestigt dat Real Madrid een bod van 24 miljoen euro heeft uitgebracht op Wesley Sneijder. “Wesley heeft ons verteld dat hij daar open voor staat”, aldus Van Geel. Trainer Henk ten Cate heeft een vertrek van z’n spelmaker al ingecalculeerd. “Ik ben al bezig met een leven zonder Wesley.”
quote:
Simon Zwartkruis/Sportweek.quote:
Nou, ik zou zelf 100x meer vertrouwen hebben in Boussoufa op 10 dan een aantal namen die ik hier lees. Ook exotische Argentijnen moeten zich aanpassen hier, en zullen er dus ook niet gelijk staan. D'Alessandro heeft in 5 jaar volgens mij nog maar 10 doelpunten gemaakt in Europa. Aimar is ook de afgelopen jaren niet boven de 5 goals per seizoen uitgekomen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:07 schreef Chivu het volgende:
Natuurlijk zijn die namen niet realistisch, maar gasten als Defour, Boussoufa, Modric en weet ik veel wie allemaal nog genoemd worden staan er ook niet direct.
de kop is trouwens:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |