abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:21:05 #76
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52252068
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:16 schreef Longmen het volgende:

[..]

Ik vind dat je de waarde van Sneijder erg onderschat in je reacties.
En je bron ->
Ik noem het niet voor niks een gerucht, anders had ik het wel een feit genoemd.

En Sneijder gaat het verschil niet maken tegen Slavia Praag want dat is een ploeg van het niveau Roda JC. Nou daar moeten we zonder Sneijder ook makkelijk van kunnen winnen.

Dan het kampioen worden, Sneijder kan daar een belangrijke rol inspelen. maar ik denk dat het misschien wel zwaarder meeweegt dat ajax geen linksbuiten heeft en het gemis van een Davids,Gabri of Stam niet intern op kan vangen. EN daarom worden wij geen kampioen.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_52252077
Voor zoveel geld moeten ze het gewoon doen, hoop alleen dat ze dan ook heel snel versterkingen voor dat geld binnenhalen en het niet op de bank laten staan...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_52252081
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:20 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Hij is nog niet vekocht hoor.
En met super Suarez doe je sowieso mee op de prijzen.
Dat jong mag nog niet eens de veters van Sneijder strikken als je het mij vraagt.
We gaan gewoon DE spelverdeler van Ajax verkopen, en zo vlak voor de transferdeadline ga je er alleen maar op achteruit als je een andere spelverdeler wilt halen...
pi_52252116
Het schijnt trouwens dat Van Geel in Barcelona zit. Fontein heeft gisteren de deal met Groningen afgehandeld. Maar dit zijn ook geruchten hoor.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:24:38 #80
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52252145
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:23 schreef Urquhart het volgende:
Het schijnt trouwens dat Van Geel in Barcelona zit. Fontein heeft gisteren de deal met Groningen afgehandeld. Maar dit zijn ook geruchten hoor.
Voor Riera natuurlijk, zie je wel
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_52252156
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:23 schreef Urquhart het volgende:
Komt Deco als de vervanger van Wesley? Kijk dan is er niets aan de hand.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52252160
Voor 24 miljoen moet je het zeker niet doen. Voor dat geld lachen ze zich in Madrid dood. Zoals gezegd, ze boden 36 miljoen voor Robben, dan komen ze voor Sneijder ook maar verder over de brug.
pi_52252161
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

We gaan gewoon DE spelverdeler van Ajax verkopen, en zo vlak voor de transferdeadline ga je er alleen maar op achteruit als je een andere spelverdeler wilt halen...
Hij is nog helemaal niet verkocht op dit moment.
En als Madrid straks 30 miljoen op tafel kwakt en ze bieden Sneijder een salaris van 5.5 miljoen per jaar oid dan kan zowel Ajax en Sneijder dat gewoon niet weigeren lijkt me.
Dat is echt gigantisch veel geld.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52252179
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:21 schreef Sethje het volgende:

[..]

Ik noem het niet voor niks een gerucht, anders had ik het wel een feit genoemd.

En Sneijder gaat het verschil niet maken tegen Slavia Praag want dat is een ploeg van het niveau Roda JC. Nou daar moeten we zonder Sneijder ook makkelijk van kunnen winnen.
Gelukkig speelt Ajax alleen maar tegen 'niveau Roda', waar we volgens mij vorig seizoen nog van verloren in het begin van de competitie, en hoeven we niet te winnen tegen niveau 'Feyenoord, AZ en PSV', laat staan niveau 'CL'.

Hou op man. Wil je eindelijk weer eens een seizoen echt meedraaien in de top met ook nog eens leuk voetbal, dan kan het alleen met Sneijder.
pi_52252200
Hoe zit Madrid eigenlijk in zn middenvelders op die positie?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:28:05 #86
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52252237
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:25 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Gelukkig speelt Ajax alleen maar tegen 'niveau Roda', waar we volgens mij vorig seizoen nog van verloren in het begin van de competitie, en hoeven we niet te winnen tegen niveau 'Feyenoord, AZ en PSV', laat staan niveau 'CL'.

Hou op man. Wil je eindelijk weer eens een seizoen echt meedraaien in de top met ook nog eens leuk voetbal, dan kan het alleen met Sneijder.
Eej misschien is het een optie als je dan zeg maar alles leest wat ik typ je zet het in een heel andere context ;
Dan het kampioen worden, Sneijder kan daar een belangrijke rol inspelen. maar ik denk dat het misschien wel zwaarder meeweegt dat ajax geen linksbuiten heeft en het gemis van een Davids,Gabri of Stam niet intern op kan vangen. EN daarom worden wij geen kampioen.

Dat Slavia is niveau Roda JC en daar winnen wij normaal gesproken makkelijk van, ook zonder Sneijder. In mijn ogen is hij niet de sleutel tot het overleven van de o-zo-beruchte voorronde CL tegen slavia,zoals heirboven wel word geopperd.
Mijn party reviews
pi_52252238
Wesley, blijf.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52252239
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:26 schreef Longmen het volgende:
Misschien kunnen we Drenthe een jaartje huren
pi_52252259
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:25 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dat ben ik dan niet met je eens, maar het is wel de makkelijkste weg. En gezien de hersenloze onderhandelingen met Suarez heb ik er ook niet veel vertrouwen in dat de juiste spelers aan zullen worden getrokken die ook een kampioenschap kunnen bewerkstelligen.

Sneijder is geen garantie op de titel, en zonder Sneijder kunnen we best kampioen worden. Alleen in het laatste geval moeten er echt goede vervangers gekocht worden.
pi_52252299
Riera zou een prachtige Ajax-linksbuiten zijn. Sneijder mag van mij voor 25/30 miljoen zo vertrekken. Voor 8-10 miljoen dan Boussoufa ophalen en je hebt nog meer dan 10 miljoen netto over.
pi_52252304
Sneijder.......
Ajax!!
pi_52252345
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:28 schreef Chivu het volgende:

[..]

Dat ben ik dan niet met je eens, maar het is wel de makkelijkste weg. En gezien de hersenloze onderhandelingen met Suarez heb ik er ook niet veel vertrouwen in dat de juiste spelers aan zullen worden getrokken die ook een kampioenschap kunnen bewerkstelligen.
Hersenloze onderhandelingen? Het zijn juist hele logische onderhandelingen. Ajax krijgt 18 miljoen voor Babel en doet Sneijder een prijskaartje van 30 miljoen om de nek. Dan is Groningen ook niet op z'n achterhoofd gevallen om een aardig bedrag voor Suarez te vragen. We hebben belachelijk veel voor Babel en De Mul gekregen en voor de komst van Suarez slechts 2 miljoen in de selectie geinvesteerd. Dan vind ik nog dat je niet mag klagen dat je eerste keus als opvolger van Babel voor de helft van zijn transfergeld komt.
pi_52252351
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:26 schreef Longmen het volgende:
Guti en dan kunnen spelers als Higuain en Raul ook nog wel als aanvallende middenvelder spelen.
pi_52252366
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:30 schreef Fides het volgende:
Riera zou een prachtige Ajax-linksbuiten zijn. Sneijder mag van mij voor 25/30 miljoen zo vertrekken. Voor 8-10 miljoen dan Boussoufa ophalen en je hebt nog meer dan 10 miljoen netto over.
Jij kent Riera? Vertel eens iets meer?
pi_52252382
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:28 schreef Sethje het volgende:

[..]

Eej misschien is het een optie als je dan zeg maar alles leest wat ik typ je zet het in een heel andere context ;
Ik zet niets in een andere context. Ook tegen niveau 'Roda', juist ook tegen niveau 'VVV' heb je een Sneijder nodig. Creativiteit, handelingssnelheid, goede passes, verdelen van het spel. Je moet een tegenstander kapot tikken. Dat lukt niet met 442, drie verdedigers als middenvelders en een halve rechtsbuiten en een Huntelaar op een eiland.
quote:
Ik denk dat de aanvoer naar de spitsen en buitenspelers 100 keer belangrijker is dan die linksbuiten die elke keer een goede actie maakt ipv drie keer per wedstrijd. Want zonder de bal kan die linksbuiten al helemaal niets.

Sneijder in combinatie met Davids en of Gabri is een absoluut topmiddenveld, met daarachter nog Heitinga en ervoor Huntelaar. Dan ben je CL waardig.
pi_52252409
Sneijder weg voor 30 miljoen, en meteen 10 miljoen op Aissati bieden.
JOHNNY HEITINGA
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:36:56 #97
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52252498
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:32 schreef BliksemSchigt het volgende:

blablabla
Daar ging het niet over. Er werd gezegd dat we Sneijder nodig hebben om de CL te halen.

Ik zeg dat dat onzin is omdat we zonder Sneijder ook wel kunnen winnen van een ploeg als Slavia, zeker over 2 wedstrijden.

Ook werd gezegd dat we zonder Sneijder geen kampioen worden. Dat is zeker waar, maar als Sneijder blijft worden we ook geen kampioen. Het is allemaal te dun. In de periode psv-uit vorig jaar toen alles zo lekker liep hebben we wel gezien dat echt iedereen fit moet zijn om oa die kaarten op te vangen en een sterke bank om wissels te kunnen brengen die ook daadwerkelijk iets laten zien als ze invallen ( Een De Mul, Perez, Babel als ie niet in de basis stond.) En die breedte missen we dit jaar.
Mijn party reviews
pi_52252536
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:33 schreef Camplo het volgende:
Sneijder weg voor 30 miljoen, en meteen 10 miljoen op Aissati bieden.
PSV laat Aissati echt niet naar de conurrent gaan voor 10 miljoen. Helemaal niet als die concurrent net 30 miljoen heeft gevangen EN enorm verlegen zit om een speler op die positie.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52252560
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:38 schreef venomsnake het volgende:

[..]

PSV laat Aissati echt niet naar de conurrent gaan voor 10 miljoen. Helemaal niet als die concurrent net 30 miljoen heeft gevangen EN enorm verlegen zit om een speler op die positie.
Idd, mocht Sneijder verkocht worden dan komen ze met een buitenlander op de proppen.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:40:01 #100
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52252594
* Sethje droomt over D'Alessandro en Riquelme
Mijn party reviews
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')