Ik noem het niet voor niks een gerucht, anders had ik het wel een feit genoemd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:16 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ik vind dat je de waarde van Sneijder erg onderschat in je reacties.
En je bron ->
Dat jong mag nog niet eens de veters van Sneijder strikken als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Hij is nog niet vekocht hoor.
En met super Suarez doe je sowieso mee op de prijzen.![]()
Voor Riera natuurlijk, zie je welquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:23 schreef Urquhart het volgende:
Het schijnt trouwens dat Van Geel in Barcelona zit. Fontein heeft gisteren de deal met Groningen afgehandeld. Maar dit zijn ook geruchten hoor.
Komt Deco als de vervanger van Wesley? Kijk dan is er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:23 schreef Urquhart het volgende:
Het schijnt trouwens dat Van Geel in Barcelona zit. Fontein heeft gisteren de deal met Groningen afgehandeld. Maar dit zijn ook geruchten hoor.
Hij is nog helemaal niet verkocht op dit moment.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We gaan gewoon DE spelverdeler van Ajax verkopen, en zo vlak voor de transferdeadline ga je er alleen maar op achteruit als je een andere spelverdeler wilt halen...
Gelukkig speelt Ajax alleen maar tegen 'niveau Roda', waar we volgens mij vorig seizoen nog van verloren in het begin van de competitie, en hoeven we niet te winnen tegen niveau 'Feyenoord, AZ en PSV', laat staan niveau 'CL'.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:21 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik noem het niet voor niks een gerucht, anders had ik het wel een feit genoemd.
En Sneijder gaat het verschil niet maken tegen Slavia Praag want dat is een ploeg van het niveau Roda JC. Nou daar moeten we zonder Sneijder ook makkelijk van kunnen winnen.
Eej misschien is het een optie als je dan zeg maar alles leest wat ik typ je zet het in een heel andere contextquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gelukkig speelt Ajax alleen maar tegen 'niveau Roda', waar we volgens mij vorig seizoen nog van verloren in het begin van de competitie, en hoeven we niet te winnen tegen niveau 'Feyenoord, AZ en PSV', laat staan niveau 'CL'.
Hou op man. Wil je eindelijk weer eens een seizoen echt meedraaien in de top met ook nog eens leuk voetbal, dan kan het alleen met Sneijder.
Misschien kunnen we Drenthe een jaartje hurenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:26 schreef Longmen het volgende:
Hoe zit Madrid eigenlijk in zn middenvelders op die positie?![]()
Dat ben ik dan niet met je eens, maar het is wel de makkelijkste weg. En gezien de hersenloze onderhandelingen met Suarez heb ik er ook niet veel vertrouwen in dat de juiste spelers aan zullen worden getrokken die ook een kampioenschap kunnen bewerkstelligen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gelukkig speelt Ajax alleen maar tegen 'niveau Roda', waar we volgens mij vorig seizoen nog van verloren in het begin van de competitie, en hoeven we niet te winnen tegen niveau 'Feyenoord, AZ en PSV', laat staan niveau 'CL'.
Hou op man. Wil je eindelijk weer eens een seizoen echt meedraaien in de top met ook nog eens leuk voetbal, dan kan het alleen met Sneijder.
Hersenloze onderhandelingen? Het zijn juist hele logische onderhandelingen. Ajax krijgt 18 miljoen voor Babel en doet Sneijder een prijskaartje van 30 miljoen om de nek. Dan is Groningen ook niet op z'n achterhoofd gevallen om een aardig bedrag voor Suarez te vragen. We hebben belachelijk veel voor Babel en De Mul gekregen en voor de komst van Suarez slechts 2 miljoen in de selectie geinvesteerd. Dan vind ik nog dat je niet mag klagen dat je eerste keus als opvolger van Babel voor de helft van zijn transfergeld komt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:28 schreef Chivu het volgende:
[..]
Dat ben ik dan niet met je eens, maar het is wel de makkelijkste weg. En gezien de hersenloze onderhandelingen met Suarez heb ik er ook niet veel vertrouwen in dat de juiste spelers aan zullen worden getrokken die ook een kampioenschap kunnen bewerkstelligen.
Guti en dan kunnen spelers als Higuain en Raul ook nog wel als aanvallende middenvelder spelen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:26 schreef Longmen het volgende:
Hoe zit Madrid eigenlijk in zn middenvelders op die positie?![]()
Jij kent Riera? Vertel eens iets meer?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:30 schreef Fides het volgende:
Riera zou een prachtige Ajax-linksbuiten zijn. Sneijder mag van mij voor 25/30 miljoen zo vertrekken. Voor 8-10 miljoen dan Boussoufa ophalen en je hebt nog meer dan 10 miljoen netto over.
Ik zet niets in een andere context. Ook tegen niveau 'Roda', juist ook tegen niveau 'VVV' heb je een Sneijder nodig. Creativiteit, handelingssnelheid, goede passes, verdelen van het spel. Je moet een tegenstander kapot tikken. Dat lukt niet met 442, drie verdedigers als middenvelders en een halve rechtsbuiten en een Huntelaar op een eiland.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:28 schreef Sethje het volgende:
[..]
Eej misschien is het een optie als je dan zeg maar alles leest wat ik typ je zet het in een heel andere context;
Ik denk dat de aanvoer naar de spitsen en buitenspelers 100 keer belangrijker is dan die linksbuiten die elke keer een goede actie maakt ipv drie keer per wedstrijd. Want zonder de bal kan die linksbuiten al helemaal niets.quote:Dan het kampioen worden, Sneijder kan daar een belangrijke rol inspelen. maar ik denk dat het misschien wel zwaarder meeweegt dat ajax geen linksbuiten heeft en het gemis van een Davids,Gabri of Stam niet intern op kan vangen. EN daarom worden wij geen kampioen.
Daar ging het niet over. Er werd gezegd dat we Sneijder nodig hebben om de CL te halen.quote:
PSV laat Aissati echt niet naar de conurrent gaan voor 10 miljoen. Helemaal niet als die concurrent net 30 miljoen heeft gevangen EN enorm verlegen zit om een speler op die positie.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:33 schreef Camplo het volgende:
Sneijder weg voor 30 miljoen, en meteen 10 miljoen op Aissati bieden.
Idd, mocht Sneijder verkocht worden dan komen ze met een buitenlander op de proppen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
PSV laat Aissati echt niet naar de conurrent gaan voor 10 miljoen. Helemaal niet als die concurrent net 30 miljoen heeft gevangen EN enorm verlegen zit om een speler op die positie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |