Boeit hem toch niet, arrogante kwalquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 07:54 schreef BobRooney het volgende:
Stuur hem een mail met je topic...maakt vast indruk op hem.
Nee, die wijf heeft gewonnen omdat hij mij mute -,-quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 07:53 schreef tonks het volgende:
Oh was jij dat wijf vanmorgen?
Ja, maar weet jij veel als ineens de "verbinding" wegval. Wie weet was het ff kort en zei die het daarna.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:03 schreef linebear het volgende:
vond het ook een naaistreek...
maar ik blijf echt wel luisteren hoor...
je had gewoon op moeten hangen
smsen.. Dan bellen ze terug, is goedkoper.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:04 schreef Jolly_Reaper het volgende:
In de eerste plaats gewoon niet moeten bellen natuurlijk.
Een vrouw wordt ook wat lastig!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:46 schreef --- het volgende:
Mika ZUIGT mannen....
De topicstarter is toch een man? een man die geintresseerd is in andere mannen die mannen zuigenquote:
Giel is overrated, altijd hetzelfde.... Hij draait wel leuke plaatjes tussendoor, soms.....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:07 schreef masmax het volgende:
Giel is absoluut de leukste radio van de dag! Ik sla nooit over en luister van 6 naar 9. Altijd gezellig!
Giel of Mika?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:27 schreef Devlinsect het volgende:
Mika betekent HOER in het roemeens.
En hij heeft vroeger een ongelukje gehad tijdens zijn besnijdenis.
En na jaren hetzelfde is het nog steeds leuk. Vorig jaar heeft Giel gevraagd wat de mensen er uit willen hebben en wat er in. Bijna alles moest blijven!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:43 schreef SuperMocio het volgende:
Giel is totaal niet grappig en zijn eigen grootste fan. Daarnaast is zijn show al jaren precies hetzelfde. Prachtig ook hoe hij naar voren wordt geschoven als muziekkenner met scoops bij DWDD. As if![]()
kijk, hier ben ik het dus volledig NIET mee eensch.quote:
Claudiaquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:36 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
kijk, hier ben ik het dus volledig NIET mee eensch.
Stenders kwam voor Claudia.. claudia .. WAS TOF JAH!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:49 schreef Molluck het volgende:
Stenders is waardeloos tegenwoordig. Giel is de koning van 3FM en Sander Lantinga en Koen Swijnenberg moeten ze af laten schieten...
Wat weet jij daar nou weer van?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:50 schreef bleiblei het volgende:
[..].
Claudia vond ik ook wel okee. Zolang ze niet te moralistisch huilie ging doen
.
Ook zoiets... Giel Beelen is zo hypocriet als de tering! Hoe krijgt die kerel het voorelkaar zonder in lachen uit te barsten het over Global Warming te hebben terwijl het hem geen reet kan schelen.
Kom op zeg, hij is sowieso al een keer zijn rijbewijs kwijt geraakt voor veels te hard rijden. Ben je inderdaad erg begaan met het milieuquote:
Moet je KX gaan luisteren hè.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:46 schreef Tahiti het volgende:
toen 3fm nog leuk was: Stenders + Siebelink![]()
Prioriteiten stellen hè.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:49 schreef Jaheur het volgende:
Uhm, wat dacht je van een verhuizing wat heel wat geld kost? Niet iedereen is zo'n poep rijke stinkerd die na een verhuizing gelijk 250 euro neer kan tellen voor kaarten voor lowlands
Ekdom vind ik wel gaaf, ook al heeft ie al honderd jaar dezelfde grapjes.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:38 schreef StrayDog het volgende:
Die Ekdom bijvoorbeeld, lult ook maar raak zonder enige inhoud en vindt zichzelf erg goed.
Nooit meer wat van gehoord!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ekdom vind ik wel gaaf, ook al heeft ie al honderd jaar dezelfde grapjes.
DIE LUCHT!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:43 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Nooit meer wat van gehoord!
En nu...een spannend muziekje!
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |