Wie is dan wel de beste in de ochtend?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:04 schreef Horsemen77 het volgende:
Idd vies, debiel en arrogant. Die kneus denkt dat ie de beste DJ van Nederland is.
<Insert random DJ hier die afgekraakt zal worden>quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:22 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Wie is dan wel de beste in de ochtend?
Je kunt ook een andere radiozender opzetten!!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:31 schreef Againzender het volgende:
Als 'ie nou eens zou beginnen met die achterlijk stompzinnige lange Frans uit z'n programma te trappen
Ik vraag me nu dus echt af waarom niemand gister die helicopter met Bange Frans en Kneus B heeft neergehaald.quote:
Lol... alsof ik moet kiezen. Al die DJ's zijn gigantisch kut. Alleen GB is een pretentieuze kut met een doorsnee kutsmaak wat betreft muziek, maar die denkt dat ie boven andere DJ's staat. Verder is ie een smerige mongool en heeft ie een blije kutstem.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:22 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Mijn eigen CD speler.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:22 schreef BobRooney het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |