Goh, echt?!quote:Die giel beelen is eigenlijk helemaal niet leuk
Ja, dat is leuk, maar dan kom je weer uit op ..... SKYRADIO!!!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:44 schreef Kluupkluup het volgende:
Beelen vind ik sowieso irritant..
Helemaal geen gesprekken op de radio
Hoi Beelenfans,quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:46 schreef haaahaha het volgende:
Ja weet ik veel, ik denk, die knakker is elke ochtend op de radio, is als ik het goed heb voor flink veel geld binnengehaald, dus he, die knakker moet dan toch wel iets in huis hebben? Tijdenlang had ik hem sochtends op de radio, maar nu ik lantinga en swijnenberg op de radio had tijdens de vakantie van beelen had ik pas door hoe niet-leuk beelen is.
Ik vind dit eigenlijk BEHOORLIJK goor.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:00 schreef AntonDingeman het volgende:
http://www.gielbeelen.net/dl/Giel_Beelen_-_Pijpen.mp3
Wat is er dan te horen, ik hoor en zie helemaal niks als ik het bestand afspeel???quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:04 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk BEHOORLIJK goor.
Neequote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:24 schreef Godlike02 het volgende:
Is beelen ooit wel leuk geweest dan?
Wees blij.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:06 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Wat is er dan te horen, ik hoor en zie helemaal niks als ik het bestand afspeel???![]()
Eensch!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:07 schreef Noud_ het volgende:
Hij moet gewoon weer spontane radio maken zoals vroegah. Nu zit 'ie iedere ochtend vast in dezelfde rubrieken en spelletjes. Bij andere jocks werkt dat misschien, maar Giel maakt pas leuke radio als hij een beetje kan improviseren. Bewijs
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:04 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk BEHOORLIJK goor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |