Het is woensdag (maar dan ook nèt) 2 juli 2008, 00.35 uur. Ik heb al veel te lang weer achter de computer gezeten en eigenlijk is het tijd om m'n nestje op te gaan zoeken.
Ik loop naar de achterdeur om hem dicht te doen, en dan pas heb ik in de gaten dat het nog steeds een heerlijk temperatuurtje is buiten, en een heldere hemel (voorzover dat kan vlak boven Eindhoven-lichtstad..).
Ik krijg een "flash-back"naar jaren geleden, toen ik nog partner-en-kind-loos was, en avonden lang doorbracht in mijn hangmatje, starend naar de sterren-hemel.
Meteen voelde ik dat ik helemaal nog niet naar bed wilde, ... effe lekker ouderwets sterren kijken! :-)
Ik ga lekker rustig zitten en kijk in het rond. Binnen de kortste keren zag ik (ongeveer boven Veldhoven) een hele vette oranje vallende ster,
hij was letterlijk vet want het was een brede streep oranje licht .
Meteen helemaal blij dat ik dat nu mocht meemaken, dus ik doe mijn wens , zeer overtuigd en hardop. ("veel geld wil ik, véél geld om zomaar te kunnen uitgeven!:-d ")
Gelukzalig kijk ik nog steeds in diezelfde richting .. en nu zie ik een licht wolkje deze richting op komen...heeeeel snel.
Dit is een veschijnsel dat ik al 1 keer eerder heb gezien, en dat was toen (2006) ook een heel vreemde (en ook wel angstige) gewaarwording. Een licht wolkje dat ons , terwijl we over de snelweg reden van Roermond naar Eindhoven, een kilometer of 40 volgde, in verschillende tempo's van zeer snel tot helemaal stil hangend. Ik heb (ik ben nooit de chauffeur

) al die tijd naar buiten gekeken , zelfs met mijn hoofd uit het raampje om uit te sluiten dat het weerspiegeling van iets was. Een onverklaarbaar iets wat ik in de gaten hield, maar het leek wel of het ons ook in de gaten hield! Dus bijna een half uur lang heeft dat lichtwolkje rechtsboven van ons
gevlogen, en toen ineens maakte het een hoek naar links, richting Maarheeze..ofzo...en niet lang daarna was het foetsie !
Maar goed, dat was toen ,nu terug naar dit lichtwolkje wat mijn richting uit kwam, heeel snel. Zo snel dat het lijkt of ik een stukje mis, want ineens had het een hoek gemaakt en vloog het het vlak boven onze straat. Ik staar naar dat wolkje, ..nu al zwaar onder de indruk.. en plotseling kan ik door het wolkje heen kijken, ik zie een reusachtig grote, mat-zwarte driehoek. Niet plat, maar driedimensionaal.. onderkant, zijkant, achterkant. Het lijkt bijna transparant, zo precies dezelfde kleur als de nacht.
Hij vliegt laag, heeeel laag .. en hij is groot, loeigroot, zo ongeveer een klein voetbalveld ..maar dan de hoeken eraf.
En het maakt geen geluid, totaal geen geluid... en ik ben verbluft, geheel sprakeloos (..ik stond ook alleen in de achtertuin -volgens mij

| - so what's to say??) een paar seconden lang uitzicht op zo'n onwerkelijk geval, tot mijn zicht wordt belemmerd door het licht van de lantaarnpaal, en vervolgens de bomen en de flat hier tegenover.
Gek genoeg heb ik totaal geen actie ondernomen om nog meer hiervan te kunnen zien, ik had bijvoorbeeld naar de straatkant kunnen gaan..of boven voor 't raam.. whatever..
Hoe impulsief ik soms ben.. zo stil stond ik nu .. ASTONISHED ..
Ik ben naar binnen gegaan, deuren op slot, rokertje genomen, proberen te laten bezinken wat me was overkomen. Toen ik een half uur later naar bed ging, heb ik heel in het kort aan Hans verteld wat ik had meegemaakt, en daarna kon ik gelukkig gewoon rustig slapen.
Maar dan komt de volgende dag, ..het was moeilijk om me ergens gewoon op te concentreren, alleen maar de hele tijd bezig met flash-backs van de vorige avond.
Meteen het hele internet afgezocht naar nieuws, vliegtuigen, ufo's en meer van die steekwoorden.
Waar je dan allemaal in terecht komt.. de heftigste conspiracy-theories .. en laat ik me nou net daarvan gedistantieerd hebben sinds een jaar of 2. Ik kon er toen niet meer tegen ..en nu opnieuw niet.
Wil je graag weten hoe de wereld in elkaar zit, dan krijg je de meest waanzinnige denkbeelden voorgeschoteld,en helaas kan ik me bij de meeste wel aansluiten.
En dat doet dan natuurlijk weinig goeds voor me, nu, na het zien van een voor mij niet te identificeren vliegend object. Na een dag of twee kom ik eindelijk wat verhalen tegen van exact dezelfde ervaringen , en via links kom je plaatjes tegen ..en nog meer verhalen .. en daardoor de bevestiging dat ik niet gek ben,das best fijn.
Ik ga het verhaal beeïndigen, maar niet voordat ik nog even meld hoe typisch ik het vind , dat ik (en vele vele anderen) altijd heb gedacht dat het supergaaf zou zijn om een keer een ufo te zien, en ik heb echt wel meerdere keren in mijn leven dingetjes in de lucht gezien die "verdacht" waren , maar dat wolkje in 2006, en deze "close encounter" van afgelopen week , hebben mijn idee daarover niet bevestigd. Het is helemaal niet zo gaaf , want wat moet ik er mee, het maakt me eerder bang als blij..
En .. om misverstanden te voorkomen, ik zeg niet dat ik een buitenaards iets heb gezien, ik heb geen idee wat ik heb gezien. IT WAS JUST UN-F***-BELIEVABLE
[ Bericht 0% gewijzigd door JeetjeMina op 09-07-2008 23:07:33 ]