Ach na de bevalling kun je zeggen wat ik zometeen ga zeggen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:56 schreef Againzender het volgende:
en de buik is weer onrustig.... ik blijf maar even van het bier af.
je belt zo toch nog wel?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:56 schreef Againzender het volgende:
en de buik is weer onrustig.... ik blijf maar even van het bier af.
Zet die irritante melding dan uit. Dat heb ik ook.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:56 schreef RayMania het volgende:
Kan iemand sjimz effe slaan. Hij blijft maar aanmelden op msn.
daarom, dat bier wacht welquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach na de bevalling kun je zeggen wat ik zometeen ga zeggen.
Zo nu eerst een Bavaria.
denk het nietquote:
Dan zie ik niemand online komen, zoals jou net bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zet die irritante melding dan uit. Dat heb ik ook.
Ja, Okee. Ik heb ook MSN aanstaan om zo aanspreekbaar te zijn voor anderen. Ik heb zelf niet echt snel de behoefte zelf iemand aan te spreken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dan zie ik niemand online komen, zoals jou net bijvoorbeeld.
Ik haat msn, maar ik ben een meeloperquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, Okee. Ik heb ook MSN aanstaan om zo aanspreekbaar te zijn voor anderen. Ik heb zelf niet echt snel de behoefte zelf iemand aan te spreken.
En je nummer is ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:22 schreef Suijk het volgende:
Ik gebruik MSN niet meer, als ze me nodig hebben dan bellen ze maar.
Mail lees ik wel.quote:
Ik uiteraard ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:39 schreef borisz het volgende:
Ik ga vanavond op de ARD kijken naar stuttgart - Schalke
Doen er nog Nederlanders mee ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:39 schreef borisz het volgende:
Ik ga vanavond op de ARD kijken naar stuttgart - Schalke
Wim Suurbierquote:
die rennen hard weg johquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:53 schreef Bos81 het volgende:
Hoeveel meisjes hebben al bij de dokter hun maagdenvlies moeten laten herstellen?![]()
misschien naar Pinkpop Classicquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:52 schreef borisz het volgende:
PH wat ga je doen met Pinksteren volgend jaar ?
Bavariaquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach na de bevalling kun je zeggen wat ik zometeen ga zeggen.
Zo nu eerst een Bavaria.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |