Nou, dan zal ik de lokale band even voor je aan het werk zetten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:42 schreef B.ertha het volgende:
De laatste tijd wel ja
yeahquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou, dan zal ik de lokale band even voor je aan het werk zetten.![]()
[afbeelding]
Nog voorkeur voor een bepaald liedje?quote:
Tuurlijkquote:
Everything I Do, I Do It for You , lalalalalalalalalaquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:55 schreef B.ertha het volgende:
Bryan Adams dan?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Everything I Do, I Do It for You , lalalalalalalalala
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]![]()
Noem me sentimenteel, maar dat blijft een mooie. Zeker als je het live hoort
Das Baby when you're gonequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
, maar dit is dan ook het enige nummer wat ik van hem ken. Oh nee, er was ook nog een lied met Mel C. ofzo.
Nog 2 uurtjes, dan ben ik gone.quote:
Oh ja, All for love. Was dat niet uit een Robin Hood film?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Das Baby when you're gone
Maar je kent echt wel:
All for Love
Heaven
Here I Am
Please forgive me (can't stop loving you)
Run to you
Summer of '69
Three Musketeersquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh ja, All for love. Was dat niet uit een Robin Hood film?
Oh.quote:
Je hebt je voeten toch nog?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:10 schreef B.ertha het volgende:
Hoe vermaak je 2 knorrepotten in je eentje? Ik heb per kitten een hand nodig en 2 om te typen
Eerst wassen en je nagels knippen dan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Als ik daar mee ga aaien, zijn ze niet blij'
wie zegt dat je dan je voeten gebruikt voor het aaienquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Als ik daar mee ga aaien, zijn ze niet blij'
neem een touwtje, bind er iets aan vast en bungel dat ergens aan vast, als je er ff aan slingert gaan ze er vanzelf achteraanquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:10 schreef B.ertha het volgende:
Hoe vermaak je 2 knorrepotten in je eentje? Ik heb per kitten een hand nodig en 2 om te typen
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wie zegt dat je dan je voeten gebruikt voor het aaien![]()
Oh, ze vermaken zichzelf prima, alleen nu willen ze geaaid worden. Maar ze zijn al weg, lopen af en toe over me heenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
neem een touwtje, bind er iets aan vast en bungel dat ergens aan vast, als je er ff aan slingert gaan ze er vanzelf achteraan
Gewoon hetzelfde doenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Oh, ze vermaken zichzelf prima, alleen nu willen ze geaaid worden. Maar ze zijn al weg, lopen af en toe over me heen
quote:
tuurlijk wel. even overheen lopen en het aai oppervlak is stukken groter!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Maar, maarDan kun jij ze nooit meer aaien!
Ze aaien toch niet terugquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Maar, maarDan kun jij ze nooit meer aaien!
Mijn drinken, wat doe jequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
tuurlijk wel. even overheen lopen en het aai oppervlak is stukken groter!![]()
[afbeelding]
Ze zijn wel wat makkelijker op te bergen als je er even overheen loopt. Gewoon onder de kast schuiven.quote:
Ach, stok in de kont en je kunt de vloer doen.quote:
En een ander voordeel van platte katten is dat als je ze zat bent, gewoon de staart op tilt en hard schopt en je dan een mooi paar sloffen hebt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:43 schreef Etcetera het volgende:
dat kan ook goed met die mooie zwabberhondjes
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En een ander voordeel van platte katten is dat als je ze zat bent, gewoon de staart op tilt en hard schopt en je dan een mooi paar sloffen hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |