Volleybal. Nouja, ik heb al schriftelijk volleybal opgezegd. Het gaat om het wedstrijdsecretariaat, dat ik daar ook mee stop. Heb het al mondeling aangegeven, maar moet nog even een brief schrijven.quote:
quote:Geachte...
Per <datum> stop ik met het wedstrijdsecretariaat bij volleybalclub <....>
Vanwege...
Vriendelijke groet,
Soempie
nee, heb niet zoveel zin in worstquote:
lekker toch patat met frikandelquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hmja, het gaat ook vaker zo. Maar ik blijf het vervelend vinden... ook omdat het vanaf hier nog minstens 2 uur rijden is, en vaak heeft niemand dan meer zin in koken en wordt het snackbar voer...
Nog niet gezien maar mij lijkt ie niet leukquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:50 schreef Cobra4 het volgende:
Langs de weg; iemand "Evan Almighty" al gezien? En, zo ja, is het wat?
Jawel, maar het kan ook McDrive voedsel worden. En de Mac hamburgers zijn toch minder... vroeger nam ik dan vaak een McRib maar die hebben ze niet meerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
lekker toch patat met frikandel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan kan ik dus beter naar "Shrek the Third" gaan? Heb eigenlijk wel zin om naar een lachfilm te gaan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nog niet gezien maar mij lijkt ie niet leuk
Dom eigenlijk dat ze geen Mc frikandel hebbenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jawel, maar het kan ook McDrive voedsel worden. En de Mac hamburgers zijn toch minder... vroeger nam ik dan vaak een McRib maar die hebben ze niet meer
Of een Mc Hot Dog, McPizza is al wel geprobeerdquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dom eigenlijk dat ze geen Mc frikandel hebben
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik verwacht dat er een foto van mijn in de gang komt te hangen. Je weet wel, zoals van de koninging
quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze mogen m'n altaar ook wel hebben.![]()
Oh ik kan daar zo bloedlink om wordenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eerder op de middag hoop moeite gedaan om alles zo ver te krijgen dat het "af" is, zit je daarna 3 uur niets te doen
Ja, dat is frustrerendquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In dit geval was het hun idee om me op te komen halen, niet die van mij... ik zit al uren klaar. Nu geen zin om verder uit te pakken of om wat anders echt te gaan doen, omdat ze dus er aan zouden kunnen komen
Dan maar snel alles uitpakkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En ondertussen weet ik niet waar m'n games zijn, dus een rondje Wario Ware gaat ook niet
De Mac is ook een restaurantquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Straks halen ze het in hun hoofd om "gezellig" in Leeuwarden te gaan eten en dat ik vast wel een leuk restaurant weet... ik ben in exact 1 restaurant in Leeuwarden geweest
Zou ik doen, alleen staat waarschijnlijk de telefoon uit omdat de batterij bijna leeg is omdat ze een paar dagen op familiebezoek zijn geweest zonder de lader mee te nemenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:30 schreef Mikkie het volgende:
Bel dan zelf of ze nog plannen hebben, en dat ze anders de boom in kunnen
Dat smaakt vaak beter en het is eigenlijk altijd goedkoperquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:33 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben ff boodschappen doen! Toch maar op pad voor lekker avondeten.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:16 schreef Nembrionic het volgende:
Soemp
Er is beslag gelegd op mijn huis en auto!!
Dat is hardstikke zonde
Je bent wel populair, Soempquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:26 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik ga me binnenkort inschrijven![]()
en als ik geslaagd ben gaan we trouwen![]()
Is dat zo?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:39 schreef B.ertha het volgende:
Ik kom ook steeds als er niks te doen is he
Nou, dan zal ik de lokale band even voor je aan het werk zetten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:42 schreef B.ertha het volgende:
De laatste tijd wel ja
yeahquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou, dan zal ik de lokale band even voor je aan het werk zetten.![]()
[afbeelding]
Nog voorkeur voor een bepaald liedje?quote:
Tuurlijkquote:
Everything I Do, I Do It for You , lalalalalalalalalaquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:55 schreef B.ertha het volgende:
Bryan Adams dan?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Everything I Do, I Do It for You , lalalalalalalalala
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]![]()
Noem me sentimenteel, maar dat blijft een mooie. Zeker als je het live hoort
Das Baby when you're gonequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
, maar dit is dan ook het enige nummer wat ik van hem ken. Oh nee, er was ook nog een lied met Mel C. ofzo.
Nog 2 uurtjes, dan ben ik gone.quote:
Oh ja, All for love. Was dat niet uit een Robin Hood film?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Das Baby when you're gone
Maar je kent echt wel:
All for Love
Heaven
Here I Am
Please forgive me (can't stop loving you)
Run to you
Summer of '69
Three Musketeersquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh ja, All for love. Was dat niet uit een Robin Hood film?
Oh.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |