abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52813215
dus alle burton rijders kunnen nu weer dingen gaan roepen
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  donderdag 30 augustus 2007 @ 20:14:21 #152
71115 Rnej
I walk the line
pi_52820242
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 16:03 schreef KneusTeun het volgende:
Ik vind niet dat jake de grondleger is van snowboarden, ik denk dat hij het beste marketingplan had om mee aan de slag te gaan.
Kben niet echt een burton fan, kvind fijn spul maar de prijs ronduit belachelijk!
En veel mensen die ik ken die burton rijden is het alleen te doen om de kortingen (burton store inssbruck) en customer service.
Bij sims heb ik veel meer het echte snowboard gevoel. De vrijheid en lekker doen wat je wilt.
Alleen zijn ze al te vaak failliet gegaan. volgens mij heeft een japaner nu het merk gekocht en wat ik ervan zag was wel weer jammer.
dan moet je beter gaan lezen, dat staat ook nergens... sterker nog, de daadwerkelijke grondlegger is niet aan te wijzen omdat er al genoeg mensen bezig zijn geweest met 1 ski ipv 2 ....

wat jij zegt klopt in zekere zin, Jake Burton wist het aan de man te brengen op het goeie moment en deed het op de juiste manier, net als Tom Sims en Chuck Barfoot .... (geloof dattie Chuck heette) ...

dan nog... anti-burton zijn is 1 ding, maar er zal geeneen snowboarder zijn die zegt dat burton met de opkomst van snowboarden niets of weinig mee te maken gehad heeft, denk dat zeker hier in europa burton t grootste aandeel heeft gehad in het bekend maken van snowboarden.... zijn gewoon feiten

wat burton nu doet is ondergeschikt aan wat er 20 jaar geleden is gebeurd
  zaterdag 1 september 2007 @ 11:11:39 #153
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_52863395
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 08:26 schreef Basje_B het volgende:
Sims heeft ook ook de street naar de snow gebracht. Jake en Sims hadden jarenlang ruzie om halfpipe wel of niet als discipline op te nemen.
En Jake heeft nu ongeveer de beste halfpipe rijder en rijdster die er zijn. (ja ik weet dat er veel goede halfpipe rijders zijn maar Shaun is wel top en Hannah ook)

Die kerel van Farmer heb je ook nog.
Ja ok maar Shaun Farmer is niet heel belangrijk geweest voor de ontwikkeling voor snowboards. Hij was wel 1 van de mafste gasten die bekent was. Maar ja, dat was voornamelijk omdat hij bekent was denk ik.
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 20:23 schreef Rnej het volgende:
jake burton, tom sims ...

qua vrouwen moet je ook Tina Basich noemen, volgens mij de eerste pro boardster ... (zus van Mike? geloof k .. zit ook in first descent)

Tom Sims heeft in het begin vooral veel gedaan qua innovatie (eerste board met 2 opstaande kanten, daarna kwam burton met de air, het allereerste allround snowboardje... etc) .. Jake Burton heeft het boarden vooral naar Europa gebracht tis in first descent ook allemaal een keer uitgelegd
Sims zat aan de... oostkust? (:?) en Burton aan de Westkust. of omgekeerd. Ze wisten zo zeer niet dat ze aan hetzelfde werkten en daarna zijn ze wel hun eigen weg ingegaan maar ze hebben ook veel van elkaar gejat. Stiekem...

Maar ik denk dat Burton zeker belangrijk is geweest. Voornamelijk misschien nog wel omdat hij het commercieler heeft gemaakt.

Ik vind het trouwens een beetje gezeur over de prijzen van Burton. Ja, Burton is wat duurder, maar op een board van 500 euro doen zij er 50 tot 100 bij op. Dat is duurder maar ik vind het ook een beetje overdreven om er te veel over te gaan zeuren. Als je ziet hoe hun service is vind ik dat wel logisch.
Ik rij zelf geen Burton meer omdat ik Rome lekkerder vind rijden, maar het zou best kunnen dat ik nog Burton gereden zou hebben als Rome er niet was geweest.
Daarnaast is Burton 1 van de merken die nog regelmatig iets nieuws bedenken. Daar zit een prijskaartje aan en dat is vaak wel hoog, maar het komt ook terug in de andere boards uiteindelijk en dat is positief aangezien die ongeveer dezelfde prijs blijven.
Kijk naar de Custom en de X. Die hebben nu een aantal eigenlijkschappen van de Vapor maar voor dezelfde prijs. Het is toch weer iets veranderd en verbeterd (denk ik)

Wil niet zeggen dat Burton per definitie beter is, alleen dat Burton duurder is vind ik logisch en ik vind dat daar niet te veel over gezeurd moet worden.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 1 september 2007 @ 13:34:24 #154
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_52866106
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 11:11 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik vind het trouwens een beetje gezeur over de prijzen van Burton. Ja, Burton is wat duurder, maar op een board van 500 euro doen zij er 50 tot 100 bij op. Dat is duurder maar ik vind het ook een beetje overdreven om er te veel over te gaan zeuren. Als je ziet hoe hun service is vind ik dat wel logisch.

Wil niet zeggen dat Burton per definitie beter is, alleen dat Burton duurder is vind ik logisch en ik vind dat daar niet te veel over gezeurd moet worden.
Heel nederland vind het schandalig dat de BTW 1% omhoog gaat en jij vind 20% meer betalen voor een board minder erg? (ja oke heel vaak 1% meer is meer als 1 keer 20% meer maar gaat om idee)

Voor service betaal je gewoon. Dat stat buiten discussie. Het moet ergens van betaald worden.
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  zaterdag 1 september 2007 @ 22:20:58 #155
71115 Rnej
I walk the line
pi_52877761
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 13:34 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Heel nederland vind het schandalig dat de BTW 1% omhoog gaat en jij vind 20% meer betalen voor een board minder erg? (ja oke heel vaak 1% meer is meer als 1 keer 20% meer maar gaat om idee)

Voor service betaal je gewoon. Dat stat buiten discussie. Het moet ergens van betaald worden.
hangt er vanaf wat je voor die 20% krijgt...

no offense, maar wat je voor de 430 euro krijgt die je voor een evil twin neerlegt vind ik bataleon wat dat betreft ook een beetje dubieus....

als je 40 euro meer neerlegt heb je een burton twin met een gesinterde base.... en kan je heel wat meer kanten mee op als je t mij vraagt (om maar een verglijking te noemen die niet over burton gaat... salomon prospect kost 400 eu en rijdt de twin van burton ook helemaal zoek.. een aantal staatlich en landes dudes @ snowword + ripstar rijden de prospect.. vind ik ook wel weer wat zeggen )

dus nja, je kan wel eeuwig blijven zeiken over prijzen maar ik vind dat het erbij blijft : you get what you pay for , in de meeste gevallen... want de evil twin in zijn klasse wel weer een van de (of misschien wel DE) beste plank ... maar daar zit dus ook een prijskaartje aan vast....

en om even te laten zien dat ik effe niet perse anti-basje bezig ben (Voor ik weer een hele tirade over me heen krijg )

volkl selecta kost nieuw... 650 euro? ....
Rome flag kost nieuw... 600 euro? (ja ok, ik heb er 200 voor neergelegd dan.. en komakie ook wel wat minder gok ik )

maargoed

WINTER KOMT ERAAN! WOOEEHOEEE
  zaterdag 1 september 2007 @ 23:40:13 #156
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_52879833
quote:

[..]

Die BTW is prima, daar heeft iedereen last van.
Dat die klote bijtelling ook 3% omhoog gaat
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zondag 2 september 2007 @ 17:56:10 #157
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_52895498
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 22:20 schreef Rnej het volgende:

[..]

no offense, maar wat je voor de 430 euro krijgt die je voor een evil twin neerlegt vind ik bataleon wat dat betreft ook een beetje dubieus....

als je 40 euro meer neerlegt heb je een burton twin met een gesinterde base.... en kan je heel wat meer kanten mee op als je t mij vraagt (om maar een verglijking te noemen die niet over burton gaat... salomon prospect kost 400 eu en rijdt de twin van burton ook helemaal zoek.. een aantal staatlich en landes dudes @ snowword + ripstar rijden de prospect.. vind ik ook wel weer wat zeggen )

dus nja, je kan wel eeuwig blijven zeiken over prijzen maar ik vind dat het erbij blijft : you get what you pay for , in de meeste gevallen... want de evil twin in zijn klasse wel weer een van de (of misschien wel DE) beste plank ... maar daar zit dus ook een prijskaartje aan vast....

en om even te laten zien dat ik effe niet perse anti-basje bezig ben (Voor ik weer een hele tirade over me heen krijg )

Rome flag kost nieuw... 600 euro? (ja ok, ik heb er 200 voor neergelegd dan.. en komakie ook wel wat minder gok ik )

maargoed

Ik wordt zo moe van je en ga niet meer reageren.............
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  zondag 2 september 2007 @ 21:59:08 #158
71115 Rnej
I walk the line
pi_52902225
quote:
Op zondag 2 september 2007 17:56 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Ik wordt zo moe van je en ga niet meer reageren.............
ah kom op, alsjeblieeeeeft?
  maandag 3 september 2007 @ 15:27:16 #159
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_52918092
quote:

[..]

20% is wel wat overdreven maar goed.
Ik zeur ook niet over de BTW
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  maandag 3 september 2007 @ 15:35:30 #160
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_52918288
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 22:20 schreef Rnej het volgende:

[..]

Ik vind dat ook een beetje dubieus.
Ripstar heeft een contract met Salomon en krijgen die boards bijna voor nix. Ik weet zeker dat er een zooitje gasten van Ripstar op die boards rijden omdat het allemaal cheap cheap voor ze is.

Net zo goed als dat alle Hot Zone leraren bij de Hot Zone kopen en dus voornamelijk merken rijden die bij de Hot Zone verkrijgbaar zijn. Ik ben 1 van de weinige met een board dat daar niet verkrijgbaar is

quote:

maargoed

Volkl Selecta is nieuw 700 euro
Rome Flag 500 of 550. Dat weet ik niet precies meer.

Selecta heb ik gekocht omdat ik veel geld terug kreeg voor het board wat ik gesloopt had en de jas die was gestolen. Bedrag dat ik terug kreeg van de verzekering was net zo hoog als een nieuwe Selecta en nieuwe jas.
Daarnaast was de Selecta toen al voor 200 euro afgeprijst omdat het einde seizoen was.
Chef van de Hot Zone probeerde me die plank al het hele seizoen aan te smeren, maar ik wilde steeds niet omdat hij zo duur was. "ja ik maak wel een mooi prijsje". Maar ja makkelijk rekensommetje:

700 - 25% = nog meer dan ik kan betalen.

Aan het einde kreeg ik hem voor 25% korting op de prijs waarop die was afgeprijst.
Kreeg ik hem ineens voor bijna de helft van de prijs

Flag heb ik niet zo veel vanaf kunnen krijgen. 15% maar dat was niet bij de Hot Zone.
Ik heb er alleen wat afgegeven nadat ik vertelde dat ik leraar was en dat ik Rome zo vet vond enzo. Dat het helemaal niet bekend is waar ik kom blablablablabla.
Die gast zelf was ook Rome-fan dus kon zich er wel in vinden
Maar goed, hij is zijn geld wel waard.
Schoenen en bindingen uiteraard wel weer goedkoper
  maandag 3 september 2007 @ 16:54:38 #161
71115 Rnej
I walk the line
pi_52919917
quote:
Op maandag 3 september 2007 15:35 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ripstar heeft een contract met Salomon en krijgen die boards bijna voor nix. Ik weet zeker dat er een zooitje gasten van Ripstar op die boards rijden omdat het allemaal cheap cheap voor ze is.

Net zo goed als dat alle Hot Zone leraren bij de Hot Zone kopen en dus voornamelijk merken rijden die bij de Hot Zone verkrijgbaar zijn. Ik ben 1 van de weinige met een board dat daar niet verkrijgbaar is
neemt niet weg dat de prospect een topplank is en dat ie weinig kost... bedoel te zeggen dat salomon nog veel brutere scheurijzers in het assortiment heeft maar dat ze daar niet op rijden
  maandag 3 september 2007 @ 16:59:54 #162
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_52920027
quote:
Op maandag 3 september 2007 16:54 schreef Rnej het volgende:

[..]

neemt niet weg dat de prospect een topplank is en dat ie weinig kost... bedoel te zeggen dat salomon nog veel brutere scheurijzers in het assortiment heeft maar dat ze daar niet op rijden
Je vergeet basisregel 1:

'Een snowboard van Salomon is altijd troep'
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 3 september 2007 @ 19:45:12 #163
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_52923383
quote:
Op maandag 3 september 2007 16:59 schreef XL het volgende:

[..]

Je vergeet basisregel 1:

Ik ben het de laatste tijd wel vaak eens met XL
  maandag 3 september 2007 @ 21:46:59 #164
71115 Rnej
I walk the line
pi_52926202
quote:
Op maandag 3 september 2007 16:59 schreef XL het volgende:

[..]

Je vergeet basisregel 1:

is dat net zoiets als flowbindingen die sucken tenzij je 400 eu betaalt?
  dinsdag 4 september 2007 @ 10:00:03 #165
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_52932693
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 16:04 schreef KneusTeun het volgende:
dus alle burton rijders kunnen nu weer dingen gaan roepen
DINGEN....
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
  dinsdag 4 september 2007 @ 10:02:09 #166
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_52932728
quote:
Op maandag 3 september 2007 15:35 schreef Komakie het volgende:

[..]

[..]

Volkl Selecta is nieuw 700 euro
Rome Flag 500 of 550. Dat weet ik niet precies meer.

Selecta heb ik gekocht omdat ik veel geld terug kreeg voor het board wat ik gesloopt had en de jas die was gestolen. Bedrag dat ik terug kreeg van de verzekering was net zo hoog als een nieuwe Selecta en nieuwe jas.
Daarnaast was de Selecta toen al voor 200 euro afgeprijst omdat het einde seizoen was.
Chef van de Hot Zone probeerde me die plank al het hele seizoen aan te smeren, maar ik wilde steeds niet omdat hij zo duur was. "ja ik maak wel een mooi prijsje". Maar ja makkelijk rekensommetje:

700 - 25% = nog meer dan ik kan betalen.

Aan het einde kreeg ik hem voor 25% korting op de prijs waarop die was afgeprijst.
Kreeg ik hem ineens voor bijna de helft van de prijs

Flag heb ik niet zo veel vanaf kunnen krijgen. 15% maar dat was niet bij de Hot Zone.
Ik heb er alleen wat afgegeven nadat ik vertelde dat ik leraar was en dat ik Rome zo vet vond enzo. Dat het helemaal niet bekend is waar ik kom blablablablabla.
Die gast zelf was ook Rome-fan dus kon zich er wel in vinden
Maar goed, hij is zijn geld wel waard.
Schoenen en bindingen uiteraard wel weer goedkoper
Die Volkl boards en dan met name de selecta en de wall pro zijn topboards! Mn broertje heeft de wall pro van 2006-2007! wat een prachtboard is dat!
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
  dinsdag 4 september 2007 @ 13:38:39 #167
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_52936890
Gelukkig dat ik niet 430 neerleg voor een evil twin! maar toch vind ik het geen slechte prijs,het is een heerlijke plank! en als ik ook 50% korting zou krijgen op burton had ik ook zeker wel de baron gehaald.Dit vind ik een heerlijke plank.
En ik wil zeker rome ook nog is proberen, hier hoor ik ook veel goeds over.
Ook de option mirror vind ik een fijne plank (tis niet dat ik alleen bataleon rijdt).
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  dinsdag 4 september 2007 @ 16:16:57 #168
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_52939500
quote:
Op maandag 3 september 2007 21:46 schreef Rnej het volgende:

[..]

is dat net zoiets als flowbindingen die sucken tenzij je 400 eu betaalt?
Nee hoor
Salomon is gewoon ruk.
Behalve de schoenen trouwens. Die kunnen heel fijn zijn heb ik begrepen.

Ik vind de Salomon gewoon schijtboards maken. Geeft me veel te veel skigevoel
  dinsdag 4 september 2007 @ 16:25:25 #169
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_52939598
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:02 schreef Gstyles het volgende:

[..]

Die Volkl boards en dan met name de selecta en de wall pro zijn topboards! Mn broertje heeft de wall pro van 2006-2007! wat een prachtboard is dat!
Selecta vind ik een toppertje. Maar voornamelijk omdat het een poederplank is die goed op de piste rijdt.
Met Volkl heb ik een beetje hetzelfde gevoel als met Salomon. Het geeft ook een erg strak ski gevoel. Ik vind alleen Volkl toch iets lekkerder rijden. Salomon is zooooo moeizaam. Ik vond het niets.

Als we het trouwens over te dure boards hebben...

Die Selecta is ook veel te duur voor wat je er voor terug krijgt. Enige voordeel dat hij heeft op bijvoorbeeld een Burton Malolo is dat hij die vin heeft aan de achterkant. Iets wat meer een gadget is dan echt heel erg nuttig. Alhoewel... Hij rijdt wel een stuk stabieler zonder dat hij stijf aanvoelt. Hij is ook niet zo heel erg stijf maar toch heel stabiel.
Dan nog is hij veel te duur. Het is dat ik hem voor zoveel minder kon krijgen. Daarom heb ik hem gekocht. Anders had ik dat nooit van me leven gedaan. Had ik trouwens niet kunnen betalen

Hij rijdt heel lekker, maar zo'n prijs voor een beperkt board (hoe je het ook wend of keerd, het blijft een poederplank. Die vin zorgt ervoor dat je er faky mee kunt rijden, maar freestylen kun je er natuurlijk niet mee. Tenminste, alles is enigzins mogelijk maar verwacht geen faky landing... Vooral niet in de poeder
  dinsdag 4 september 2007 @ 16:28:33 #170
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_52939629
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 13:38 schreef KneusTeun het volgende:
Gelukkig dat ik niet 430 neerleg voor een evil twin! maar toch vind ik het geen slechte prijs,het is een heerlijke plank! en als ik ook 50% korting zou krijgen op burton had ik ook zeker wel de baron gehaald.Dit vind ik een heerlijke plank.
En ik wil zeker rome ook nog is proberen, hier hoor ik ook veel goeds over.
Ook de option mirror vind ik een fijne plank (tis niet dat ik alleen bataleon rijdt).
Voor een beperkte plank vind ik die 430 euro redelijk veel. Om maar eens mee te zeuren over het geld verhaal. De Selecta is natuurlijk belachelijk duur, maar wat je voor dit ding krijgt vind ik 430 euro ook wel een hoop geld.

Een Rome Flag voor 500, die overal voor inzetbaar is, vind ik dan heel schappelijk. Zelfs een Burton Custom voor 550 (geloof ik ) is dan een prima prijs.
De Custom X is dan wel wat aan de dure kant maar hij rijdt wel als een trein. 1 van de beste boards waar ik op gereden heb. Maar te smal om echt goed te werken voor mij.
  dinsdag 4 september 2007 @ 18:06:27 #171
71115 Rnej
I walk the line
pi_52941024
430 euro voor een plank met geextrudeerd belag ?
denk dat het wel de duurste plank met geextrudeerd belag is... vind ik niet erg schappelijk hoor.. maak t belag dan gesinterd voor dat geld en dan valt erover te praten,...

sowieso is het een plank die je in 1 seizoen helemaal aan gort rijdt als je een beetje railrijder bent (en dat zijn de meesten die een evil twin kopen...) ...

een flag of een custom is voor t geld idd prima, alhoewel de flag veeeeeel stabieler aanvoelt dan een custom IMHO ...

maarja ik ben nu flag fanboy geworden na 1 run op die 163 van komakie

ik raad iedereen met grote voetjes de flag aan omdat er gewoonweg weinig beters is...
  dinsdag 4 september 2007 @ 18:09:54 #172
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_52941092
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 18:06 schreef Rnej het volgende:
denk dat het wel de duurste plank met geextrudeerd belag is... vind ik niet erg schappelijk hoor.. maak t belag dan gesinterd voor dat geld en dan valt erover te praten,...

sowieso is het een plank die je in 1 seizoen helemaal aan gort rijdt als je een beetje railrijder bent (en dat zijn de meesten die een evil twin kopen...) ...
Waar die plank zich op richt heeft geen sintered belag nodig, dus waarom zou je het eronder gooien. Als er een betere koop op de markt is koopt men dat wel, maar dat is blijkbaar niet zo want de Evil Twin is fucking populair.
  dinsdag 4 september 2007 @ 20:23:21 #173
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_52943497
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 16:28 schreef Komakie het volgende:

[..]

Voor een beperkte plank vind ik die 430 euro redelijk veel. Om maar eens mee te zeuren over het geld verhaal. De Selecta is natuurlijk belachelijk duur, maar wat je voor dit ding krijgt vind ik 430 euro ook wel een hoop geld.

Een Rome Flag voor 500, die overal voor inzetbaar is, vind ik dan heel schappelijk. Zelfs een Burton Custom voor 550 (geloof ik ) is dan een prima prijs.
De Custom X is dan wel wat aan de dure kant maar hij rijdt wel als een trein. 1 van de beste boards waar ik op gereden heb. Maar te smal om echt goed te werken voor mij.
Is geen eerlijke vergelijking he.
Evil Twin is super rail plank en kan je niet qua eigenschappen en prijs vergelijken met custom.
Je kan alleen vergelijken als spec beetje in de zelfde range liggen.

Heeft iemand al nieuwe gear op oog voor volgend seizoen?
  dinsdag 4 september 2007 @ 21:07:39 #174
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_52944623
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 20:23 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Evil Twin is super rail plank en kan je niet qua eigenschappen en prijs vergelijken met custom.

Ja, ik wil nog steeds je evil twin proberen!
Zondag Zoetermeer?
  dinsdag 4 september 2007 @ 21:23:20 #175
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_52945071
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 21:07 schreef XL het volgende:

[..]

Ja, ik wil nog steeds je evil twin proberen!
Zondag Zoetermeer?
zondag wordt lastig maar datum prikken lijkt me goed plan
  dinsdag 4 september 2007 @ 21:24:50 #176
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_52945126
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 21:23 schreef Basje_B het volgende:

[..]

zondag wordt lastig maar datum prikken lijkt me goed plan
Ik pak morgen mijn agenda er even bij
Wil je in het weekend of 's avonds? Heb je voorkeurdagen?
  woensdag 5 september 2007 @ 15:09:54 #177
71115 Rnej
I walk the line
pi_52960856
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 21:24 schreef XL het volgende:

[..]

Ik pak morgen mijn agenda er even bij
Wil je in het weekend of 's avonds? Heb je voorkeurdagen?
zondag landgraaf?

ik ben er iig
  woensdag 5 september 2007 @ 17:00:23 #178
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_52962419
quote:
Op woensdag 5 september 2007 15:09 schreef Rnej het volgende:

[..]

zondag landgraaf?

ik ben er iig
Nee, ik ga niet voor het boarden. Ik ga alleen voor die Bataleon.
  woensdag 5 september 2007 @ 18:25:38 #179
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_52963873
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 18:06 schreef Rnej het volgende:

een flag of een custom is voor t geld idd prima, alhoewel de flag veeeeeel stabieler aanvoelt dan een custom IMHO ...

maarja ik ben nu flag fanboy geworden na 1 run op die 163 van komakie

ik raad iedereen met grote voetjes de flag aan omdat er gewoonweg weinig beters is...
Voor een railplank is Sintered niet per definitie goed. Ik meen me te herinneren dat pure railplanken over het algemeen een Extruded belag hebben. Iets met eigenschappen om te railen. Ik ben geen expert met railen dus weet het niet precies maar zoiets was het.

Flag roelt gewoon
  woensdag 5 september 2007 @ 18:28:29 #180
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_52963952
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 20:23 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Ik vind het wel een logische vergelijking.
Ik wil ook niet de eigenschappen vergelijken.
Ik wil er alleen mee zeggen dat ik 430 euro voor een puur railboard (ok met extruded base maar goed) wel een hoop geld vind als een veel breder inzetbaar board maar 100 euro duurder is.

Als je het dan over het geld afspect gaat hebben en dat Burton zo duur is....

Trouwens, Burton is helemaal niet zo duur. Alleen de topmodellen zijn belachelijk duur. De middensectie, is heel normaal geprijst. Maar dat ter zijde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')