Ik niet. Trekt me niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:46 schreef willem-jozef het volgende:
had je/hullie nu dat filmpje gezien van joe cocker/belushi?
nou ja, is echt hartstikke leuk, belushi zingt echt, werkte toen voor saturday night live en kwam onverwacht (voor joe dan, die alleen was uitgenodigd om te zingen) het podium op in dezelfde outfit. cocker was onwijs kwaad er na. kijken?quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:52 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nou ja, is echt hartstikke leuk, belushi zingt echt, werkte toen voor saturday night live en kwam onverwacht (voor joe dan, die alleen was uitgenodigd om te zingen) het podium op in dezelfde outfit. cocker was onwijs kwaad er na. kijken?
echt wel. in het begin zie je al dat ie naar de ene microfoon loopt en dan naar de andere. op het eind geeft ie belushi ook geen hand. heb dat filmpje op dvd en daar gaan ze er nog even op in en geeft cocker aan dat ie behoorlijk pissed was. moet zeggen, filmpje is wel leuker op dvd-tje want dan zie je alles iets scherper.joe was boos!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:58 schreef Lobasca het volgende:
Joe werd helemaal niet boos.
en jij hebt die DVD?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
echt wel. in het begin zie je al dat ie naar de ene microfoon loopt en dan naar de andere. op het eind geeft ie belushi ook geen hand. heb dat filmpje op dvd en daar gaan ze er nog even op in en geeft cocker aan dat ie behoorlijk pissed was. moet zeggen, filmpje is wel leuker op dvd-tje want dan zie je alles iets scherper.joe was boos!
Ik heb het net helemaal bekeken. Leuk!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:54 schreef willem-jozef het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=v7bFtvsYcnQ
Ik heb dat nooit gekeken, daar was ik toen te jong voorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:06 schreef willem-jozef het volgende:
ja, dat is zo'n dvd van saturdy night live met alle gasten die daar in de jaren 70 en 80 optraden(en sketches van belushi etc.).
nu niet meer dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:09 schreef willem-jozef het volgende:
ik ook niet toen, toen speelde ik nog met barbie's
hoi, had je post gemist. er is er nog 1 dat ie alleen zingt, die is ook erg leuk. zal nog ff kijken of ik m vindquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het net helemaal bekeken. Leuk!
Kijk,quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:10 schreef kleinzusje het volgende:
ff inbreken, Lobasca Andy is door naar de kwartfinale![]()
![]()
![]()
truste allen![]()
![]()
![]()
andy garcia, slootje springen in friesland?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kijk,![]()
![]()
Wat zal ik strax lekker slapen...
Trusten KZ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
trustuhquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:10 schreef kleinzusje het volgende:
ff inbreken, Lobasca Andy is door naar de kwartfinale![]()
![]()
![]()
truste allen![]()
![]()
![]()
Hij had de soundmixshow er mee gewonnen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:14 schreef willem-jozef het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=cINjzu5773M
Doet ie knap, al hangt hij wel een beetje erg overdreven de spast uitquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:14 schreef willem-jozef het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=cINjzu5773M
ik heb multikabel, en verder geen verstand van computers..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:18 schreef willem-jozef het volgende:
m'n computer ois traag, komt door adsl denk ik, of hebt gij dat ook?
Misschien doe je teveel tegelijk? Filmpjes en streams enzo? Extra geheugen kan helpen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:18 schreef willem-jozef het volgende:
m'n computer ois traag, komt door adsl denk ik, of hebt gij dat ook?
Geweldig juist.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Doet ie knap, al hangt hij wel een beetje erg overdreven de spast uit![]()
hij had wel een goede stemquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij had de soundmixshow er mee gewonnen!![]()
ik heb wel een redelijke buffelcomputer(ook voor werk)denk dat die adsl niet zo lekker loopt danquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien doe je teveel tegelijk? Filmpjes en streams enzo? Extra geheugen kan helpen.
Ik zit te twijfelen (het is ook al laat). Volgens mij heeft hij helemaal niets, maar ergens zweeft een vaag verhaal over kinderverlamming.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geweldig juist.![]()
Heeft Joe een ziekte dat íe zo moeilijk beweegt?
hij was eerst gitarist en gaat nogal in z'n zingen op, althans, dat was z'n antwoord dat dit aan 'm gevraagd werd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geweldig juist.![]()
Heeft Joe een ziekte dat íe zo moeilijk beweegt?
Heb je kids?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ff testen.heb net brandon gekocht, stella en bloom heb ik al!
Wat klinkt dat eng. Nou ja, ik neem maar aan dat je lekker je bedje in duikt. Slaap lekker.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:27 schreef willem-jozef het volgende:
ik vinutleukhier maar ga op mn kist, morgen weer heul zwaar voor deze bejaarde met z'n goddelijke lichaam...
Truste dan maar Bengaalse tijger!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:27 schreef willem-jozef het volgende:
ik vinutleukhier maar ga op mn kist, morgen weer heul zwaar voor deze bejaarde met z'n goddelijke lichaam...
nee, een vriendin van me, waar ik vanaf m'n elfde mee speelde heeft er vier en is single mother, die ex van 'r was een maat van me. die koters ken ik al vanaf 0, de oudste is 13, en die zie ik een paar keer per week. vandaar winX-kennis. had wel koters gewild maar die ex van me ging na 10 jaar vreemd, daarna niet de juiste getroffen om me voort te planten hahaquote:
Als je op de preview knop drukt, heb je ook smiley's als je niet quotequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:32 schreef willem-jozef het volgende:
dank jullie en straks ook truste und vielleicht bis morgenn(ik heb geen smileys in beeld om t op te leuken)
Truste straks
Mijn katten krabbelen terug, truste, slaap lekker, tot snel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:36 schreef Disana het volgende:
Ook ik val om van de slaap. Mijn katten groeten uw katten, en dat het maar gauw mooi weer mag worden, en dat iedereen straks gezond weer opstaat![]()
Trustequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:36 schreef Disana het volgende:
Ook ik val om van de slaap. Mijn katten groeten uw katten, en dat het maar gauw mooi weer mag worden, en dat iedereen straks gezond weer opstaat![]()
Mijn katten rollen relaxed achteroverquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn katten krabbelen terug, truste, slaap lekker, tot snel.![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom verschijn jij nu pas? Ik had een paar uur geleden nog wel zin in een fietstochtje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |