quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:13 schreef willem-jozef het volgende:
ik ga ook zo maar...iedereen weg?
Ik kwam alleen nog maar heel eventjes kijken, in de COS enzo... dus ik blijf ook niet lang meerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:13 schreef willem-jozef het volgende:
ik ga ook zo maar...iedereen weg?
hoihoiquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kwam alleen nog maar heel eventjes kijken, in de COS enzo... dus ik blijf ook niet lang meer![]()
één fles lijkt me genoeg, 20% dat spulquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:18 schreef willem-jozef het volgende:
hoihoi, da's ook een optie, ipv insmeren met citroen een paar van die flessen soldier maken
wat gaat iedereen toch vroeg naar bed, tegenwoordig?!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kwam alleen nog maar heel eventjes kijken, in de COS enzo... dus ik blijf ook niet lang meer![]()
ouwe lulquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:20 schreef willem-jozef het volgende:
ben ik ook moe, door eergisteren hier te lang te lullen, ben ik nu nog van de rel. als tiener kun je wel is een nachtje doorhalen met luilak ofzo, dat zit er nu niet meer in..
mij ook(6 liter fles?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
één fles lijkt me genoeg, 20% dat spul
Sjonge jonge, kraken je botten al? Maar ik weet wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:20 schreef willem-jozef het volgende:
ben ik ook moe, door eergisteren hier te lang te lullen, ben ik nu nog van de rel. als tiener kun je wel is een nachtje doorhalen met luilak ofzo, dat zit er nu niet meer in..
Vannacht was het na vieren hoor, Leandra, Ian, HiDiHo en ik hebben hier de boel op stelten gezet. Was dikke pret.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
wat gaat iedereen toch vroeg naar bed, tegenwoordig?!
ja, ik ben verder tamelijk sterk, maar een nacht niet of slecht slapen brengt een langere herstelperiode met zich mee voor deze aftakelende doch fitte knechtquote:
haha.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Na 2 glazen wijn, vallen jou ogen al dicht![]()
Waar zijn de tijden dat je om zes uur 's ochtends van een feest naar huis fietste en onderweg nog een kroket uit de automaat trokquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, ik ben verder tamelijk sterk, maar een nacht niet of slecht slapen brengt een langere herstelperiode met zich mee voor deze aftakelende doch fitte knecht
dan wachten ze zeker tot deze newbie weg is hahaquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Vannacht was het na vieren hoor, Leandra, Ian, HiDiHo en ik hebben hier de boel op stelten gezet. Was dikke pret.
Ik ben bijna elke nacht na vieren nog hier, eigenlijk ook niet normaal..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Vannacht was het na vieren hoor, Leandra, Ian, HiDiHo en ik hebben hier de boel op stelten gezet. Was dikke pret.
Ik heb een lopend beroep, fiets heeeeel veel, en af en toe wat oefeningen in de masterbedroom..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha.
doe jij nog wat aan sport(behalve tour de regio op zoek naar booze)?
haha, nooit gesnackt op zo'n tijdstip, maar begrijp je gedachte.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar zijn de tijden dat je om zes uur 's ochtends van een feest naar huis fietste en onderweg nog een kroket uit de automaat trok![]()
Neehee, die liggen nu ook allemaal voor pampus vanwege gisternacht... behalve ikquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dan wachten ze zeker tot deze newbie weg is haha![]()
Doe ik nog wel hoor, af en toe.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar zijn de tijden dat je om zes uur 's ochtends van een feest naar huis fietste en onderweg nog een kroket uit de automaat trok![]()
Maar afgelopen nacht dan? Je had beslist graag meegedaan aan alles wat we uitgevroten hebben.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben bijna elke nacht na vieren nog hier, eigenlijk ook niet normaal..![]()
ja, da's best laat eergisteren was het volgens mij rond 5-enquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben bijna elke nacht na vieren nog hier, eigenlijk ook niet normaal..![]()
Ik herinner mij nog iets van een migraine aanval die door overmatig drankgebruik opspeelde, ben denk ik toen wat eerder , 3u, naar bed gegaan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar afgelopen nacht dan? Je had beslist graag meegedaan aan alles wat we uitgevroten hebben.
ja,, datweetikookwelquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb een lopend beroep, fiets heeeeel veel, en af en toe wat oefeningen in de masterbedroom..
En toen je voorheen alleen gluurde, werd het nooit zo laat?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, da's best laat eergisteren was het volgens mij rond 5-en
ik ga sinds dat gekut bij jullie ook te laat naar bed. moet dat aanpassen anders heb ik straks permanent wallen.
ik heb ook wel is koppijn maar ik kan je dan die zetpillen van panadol (1000mg)aanbevelen. alleen nemen als het helter skelter is en geen gewoonte van maken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik herinner mij nog iets van een migraine aanval die door overmatig drankgebruik opspeelde, ben denk ik toen wat eerder , 3u, naar bed gegaan.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik gister ook een behoorlijke kater had..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, da's best laat eergisteren was het volgens mij rond 5-en
ik ga sinds dat gekut bij jullie ook te laat naar bed. moet dat aanpassen anders heb ik straks permanent wallen.
ik gebruik imigran, werkt uitstekend, en ben niet zo van de zetpillen, die floepen er zo weer uit.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik heb ook wel is koppijn maar ik kan je dan die zetpillen van panadol (1000mg)aanbevelen. alleen nemen als het helter skelter is en geen gewoonte van maken.
nee, wel is 3 uur of zo. ligt er aan, als ik projectje voor mezelluf heb dan kan ik laat naar bed als ik dat wil, vind ik op zich wel lekker om later te snurken.. als ik met een makker meega te schilderen dan is het gewoon 6.30 uur-of eerder- op.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En toen je voorheen alleen gluurde, werd het nooit zo laat?
haha. je moet ze ook in je kont stoppenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik gebruik imigran, werkt uitstekend, en ben niet zo van de zetpillen, die floepen er zo weer uit.![]()
en heb je morgen wat?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, wel is 3 uur of zo. ligt er aan, als ik projectje voor mezelluf heb dan kan ik laat naar bed als ik dat wil, vind ik op zich wel lekker om later te snurken.. als ik met een makker meega te schilderen dan is het gewoon 6.30 uur-of eerder- op.
wel een beetje op letten, he!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik gister ook een behoorlijke kater had..
Nee, geen patatjes vannacht. En gisteren ook alleen maar een boterham met ham en gedroogde tomaat. Dat was trouwens wel anders toen de miljonairs nog geen vaste bedtijd hadden... zag je ze 's nachts eten, kreeg je zelf ook onbedaarlijke trek.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, nooit gesnackt op zo'n tijdstip, maar begrijp je gedachte.
en jij, nog de frituurpan laten pruttelen vanavond?
Voordat imigran op de markt was, heb ik me jarenlang met die enge zetpillen moeten behelpen, een crime was het.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha. je moet ze ook in je kont stoppen![]()
Auw, pech, jammer. Volgende keer moet je van de partij zijn hoor.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik herinner mij nog iets van een migraine aanval die door overmatig drankgebruik opspeelde, ben denk ik toen wat eerder , 3u, naar bed gegaan.
Ik let wel op.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wel een beetje op letten, he!
ja, maar ga naar een schilderklusvan die maat van me, hij denkt dat ik vroeg begin, maar wordt n latertje. hij mot naar een begrafenis.quote:
Afgesprokenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Auw, pech, jammer. Volgende keer moet je van de partij zijn hoor.
ja, idd stom dat dat zo werkt, net als met roken. kan toch wel zien dat we van de apies afstammen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, geen patatjes vannacht. En gisteren ook alleen maar een boterham met ham en gedroogde tomaat. Dat was trouwens wel anders toen de miljonairs nog geen vaste bedtijd hadden... zag je ze 's nachts eten, kreeg je zelf ook onbedaarlijke trek.
vergeet het zuipen niet..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, idd stom dat dat zo werkt, net als met roken. kan toch wel zien dat we van de apies afstammen.
Nah, te laat opblijven wekt de trek opquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, idd stom dat dat zo werkt, net als met roken. kan toch wel zien dat we van de apies afstammen.
Met eten heb ik dat niet... maar als ik wwer is een tijdje niet drink, en ze lopen daar weer dom dronken te lallen, wil ik ook...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Nah, te laat opblijven wekt de trek op![]()
Het erge was natuurlijk dat ze altijd dingen aten die ik net niet (of nooit) in huis had.
Nee? Kwam dat hier eerder ter sprake?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:46 schreef willem-jozef het volgende:
had je/hullie nu dat filmpje gezien van joe cocker/belushi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |