je deed net alsof je sliep? die indruk had ik alquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
maar om me nu meteen met je lichaam toe te dekken...![]()
JIj bent oke, maar Dries is eng... RTV NH heeft ooit 'ns en RLS met hem gehad, nix en nada in het kwadraat...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:34 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik sta buiten een peuk te roken komt mn homosexueele collega helemaal blij naast me staan hijgen dat dries bij m aan de bar zit. Kon ik nog een foto maken ook. Ik hou niet van die muziek maar moet zeggen het is wel een sympatieke vent. En hij maakte me mn maatje weer blij
Was ook meer een insteek voor een gesprekquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie kent dat nummer niet?? Zelfs mijn puber van 15 kent m uit z'n hoofd...![]()
Moet ik wel zeggen dat die sowieso fatsoenlijk opgevoed is qua muziek, hij heeft zelfs Boudewijn de Groot (en Simon en Garfunkel) op zijn MP3 speler staan
Ik heb best met m te doen 340.000 cd,s en geen keer in de top 40quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
JIj bent oke, maar Dries is eng... RTV NH heeft ooit 'ns en RLS met hem gehad, nix en nada in het kwadraat...
Ik droomde dat ik in mijn handen door de muggen was geprikt, jeukte onwijs, werd wakker en het was echt gebeurd..quote:
Klopt en dat is ook de reden om geen streams meer te nemen, zijn geen tijden om te kijken!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:38 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Maar ja dan heb je wel 3 uur langer geslapen![]()
Dat noemt men werkelijkheidquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik in mijn handen door de muggen was geprikt, jeukte onwijs, werd wakker en het was echt gebeurd..![]()
Missie geslaagd dusquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:39 schreef Pavement het volgende:
[..]
Was ook meer een insteek voor een gesprek![]()
je bent een goede moeder !
Klinkt goor maar smeer je armen in met citroensap en zet een glas siroop bij het raamquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik in mijn handen door de muggen was geprikt, jeukte onwijs, werd wakker en het was echt gebeurd..![]()
Kusje opquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ja, ook wel iets van gezien. niiveautje dries boertje laten hele familie lachen hahaha, haartjes vet, leuke jochies, toch? wat eten we morgenavond, ik hield van andre blablaquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
JIj bent oke, maar Dries is eng... RTV NH heeft ooit 'ns en RLS met hem gehad, nix en nada in het kwadraat...
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Klopt en dat is ook de reden om geen streams meer te nemen, zijn geen tijden om te kijken!
En nu lekker slapen![]()
Trusten lieve SC'ers!
Truste Uniekhoornquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Klopt en dat is ook de reden om geen streams meer te nemen, zijn geen tijden om te kijken!
En nu lekker slapen![]()
Trusten lieve SC'ers!
als ik echt slaap, snurk ik...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
je deed net alsof je sliep? die indruk had ik al![]()
trustennnquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En nu lekker slapen![]()
Trusten lieve SC'ers!
truste paard met hoornquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En nu lekker slapen![]()
Trusten lieve SC'ers!
wist niet dat muggen gek zijn op alcoholquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kersenbrandewijn maakt meer werkelijkheid tot dromen dan je lief is![]()
Slaap lekker (uit)quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En nu lekker slapen![]()
Trusten lieve SC'ers!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:44 schreef Soury het volgende:
Ik heb een aantal dagen hiet verkondigd dat muggen me niet moesten en promt ben ik gestoken in mijn voet.
Tering lijers kunnen nog lezen ook![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |