Heb vandaag dries roelvink te vreten gegevenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee stoephoer mits je zelf wat heb te melden![]()
Waar bende gij geweest al die tijd?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:26 schreef Pavement het volgende:
Hallo smoopskes valt er hier nog wat te vieren ?
ach laten we het zo zeggen mn 2 daagse werk week is wat uitgebreidquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waar bende gij geweest al die tijd?![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
was een grapje, ouwe die hard, ik ben de newbie met een grote mond![]()
Die nakend op internet staat?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
Heb vandaag dries roelvink te vreten gegeven
Ja die zag er ook zeker uitgelubberd uit op het snelnieuwsquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
Heb vandaag dries roelvink te vreten gegeven
Ik had geslapen, en dan wakker worden met die foto?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Die reed kent heel nederland toch inmiddels ?![]()
Je moet ook blijven slapenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik had geslapen, en dan wakker worden met die foto?![]()
Welke chef moet ik nu weer op z'n bek rammen...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:30 schreef Pavement het volgende:
[..]
ach laten we het zo zeggen mn 2 daagse werk week is wat uitgebreid![]()
ja, ik zag je liggen, heb je maar ff toegedekt want je lag er nogal bloot bij, gekkiequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik sta buiten een peuk te roken komt mn homosexueele collega helemaal blij naast me staan hijgen dat dries bij m aan de bar zit. Kon ik nog een foto maken ook. Ik hou niet van die muziek maar moet zeggen het is wel een sympatieke vent. En hij maakte me mn maatje weer blijquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ken hemquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:32 schreef Pavement het volgende:
Ag man ik zit weer ff weg te dromen op zo'n suf oud nr heerlijk.
Wie kent m Mrs Robinson van Simon en Garfunkel
Ieuw Leandra!!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dries naakt??Linkje??
![]()
Is ie van onderen ook blond of is ie daar kaal??![]()
Muggen hebben regelrecht in de aderen van mijn hand gespoten, zo diep, dat ik eerst droomde dat het gebeurde, maar het is echt!!!quote:
Sjesus ... Laat je maatje uitkijken. Dries heeft zwart zaadquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:34 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik sta buiten een peuk te roken komt mn homosexueele collega helemaal blij naast me staan hijgen dat dries bij m aan de bar zit. Kon ik nog een foto maken ook. Ik hou niet van die muziek maar moet zeggen het is wel een sympatieke vent. En hij maakte me mn maatje weer blij
Wie kent dat nummer niet?? Zelfs mijn puber van 15 kent m uit z'n hoofd...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:32 schreef Pavement het volgende:
Ag man ik zit weer ff weg te dromen op zo'n suf oud nr heerlijk.
Wie kent m Mrs Robinson van Simon en Garfunkel
maar om me nu meteen met je lichaam toe te dekken...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, ik zag je liggen, heb je maar ff toegedekt want je lag er nogal bloot bij, gekkie
Uhhh...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Muggen hebben regelrecht in de aderen van mijn hand gespoten, zo diep, dat ik eerst droomde dat het gebeurde, maar het is echt!!!![]()
![]()
Maar ja dan heb je wel 3 uur langer geslapenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:28 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, 7.15 is het klaar en uit met slapen.![]()
Ik zat laatst in de auto en was al klaar maar kon niet uitstappen dat nummer ontspant me helemaal (ben een rasechte kudt alto) maar dit nr droom ik wel bij wegquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:34 schreef Petre het volgende:
[..]
Ik ken hem( mijn moeder draait die vaak
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |