quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:48 schreef Talitha het volgende:
Ik ben weg. Slaap lekker stelletje mutsen.![]()
![]()
Muts met je mee ... Boek is ook wel weer lonkend.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:48 schreef Talitha het volgende:
![]()
welterusten gerdaquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:48 schreef Talitha het volgende:
![]()
Slaap lekker muizemeisjequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Muts met je mee ... Boek is ook wel weer lonkend.![]()
Morgen doe ik het..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
Klinkt goor maar smeer je armen in met citroensap en zet een glas siroop bij het raam
wederom welterusten, muizquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Het werkt echt, vroeger had ik ook wel eens een citroen plant in de slaapkamer maar de katten bleven er maar aan knagen, werd ik s ochtends wakker met een braakbal met citroen geur naast me.quote:
Truste Talithaquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:48 schreef Talitha het volgende:
![]()
Truste Souryquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
doe dat glas siroop maar niet, da's nogal lastig bij het binnenklimmen, ipv citroensap misschien smeltjus?quote:
Klopt, ik had vroeger op m'n zolderkamer bij m'n ouders ook citroenplanten op de vensterbank staan, er kwam geen mug m'n kamer binnen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:51 schreef Pavement het volgende:
[..]
Het werkt echt, vroeger had ik ook wel eens een citroen plant in de slaapkamer maar de katten bleven er maar aan knagen, werd ik s ochtends wakker met een braakbal met citroen geur naast me.
Doe gelijk chocoladesaus en slagroom.... kun je doen alsof het een Dame Blanche isquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
doe dat glas siroop maar niet, da's nogal lastig bij het binnenklimmen, ipv citroensap misschien smeltjus?
dacht meer aan peking eendquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe gelijk chocoladesaus en slagroom.... kun je doen alsof het een Dame Blanche is
Citroenplanten werken bij mij niet, jaren gehad..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:51 schreef Pavement het volgende:
[..]
Het werkt echt, vroeger had ik ook wel eens een citroen plant in de slaapkamer maar de katten bleven er maar aan knagen, werd ik s ochtends wakker met een braakbal met citroen geur naast me.
Ik stond vanmiddag nog, met tassen vol, voor je deur...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
doe dat glas siroop maar niet, da's nogal lastig bij het binnenklimmen, ipv citroensap misschien smeltjus?
nou lobasca, je hoort 't, een beetje aanpassingen hier en daar en het wordt alsmaar wilder daar in schagen, die muggen neem je maar voor lief, da's jouw probleemquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe gelijk chocoladesaus en slagroom.... kun je doen alsof het een Dame Blanche is
Ik ga maar verhuizen.. mij te ruig...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nou lobasca, je hoort 't, een beetje aanpassingen hier en daar en het wordt alsmaar wilder daar in schagen, die muggen neem je maar voor lief, da's jouw probleem
Ja, maar probeer der maar eerst te vangen zet ik het gereedschap vast klaarquote:
We hebben een meetingquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ja, maar probeer der maar eerst te vangen zet ik het gereedschap vast klaar![]()
Drink jij maar ff lekker door schatje, kan het vlees van binnenuit marinerenquote:
Jammer dat er geen originele versie van "Testament" op YouTube staat... ik lig altijd dubbel als die puber van 15 heel overtuigend "na 22 jaren van m'n leven maak ik een testament op van m'n jeugd" zingtquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:57 schreef Pavement het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=zxYXLcy6WP8 de laatste ff spammen
daar heb ik gisteren al voor gezorgd hahahquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:03 schreef Pavement het volgende:
[..]
Drink jij maar ff lekker door schatje, kan het vlees van binnenuit marineren
Ik drink nu water....plofkip..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:03 schreef Pavement het volgende:
[..]
Drink jij maar ff lekker door schatje, kan het vlees van binnenuit marineren
Ik haal wel een eend bij de poelier, zolang ik maar niet zelf in de keuken hoef te komenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ja, maar probeer der maar eerst te vangen zet ik het gereedschap vast klaar![]()
geinig filmpie, lijkt wel op 1 van de beatles, zowel kop als kledij en bewegingkjes. wel leukquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik heb m gevonden, prachtig nummer
http://www.youtube.com/watch?v=Rf7UgPt6Toc![]()
Je vriend zit weer in dequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:08 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
geinig filmpie, lijkt wel op 1 van de beatles, zowel kop als kledij en bewegingkjes. wel leuk
Ik klim zelf wel op het spit, mevroiquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik haal wel een eend bij de poelier, zolang ik maar niet zelf in de keuken hoef te komen![]()
Lijkt me ook wel handig voor de veiligheid enzo![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik klim zelf wel op het spit, mevroi![]()
heb ik iets gemist ?quote:
Bummer... er wordt dus weer niet voor me gekooktquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik klim zelf wel op het spit, mevroi![]()
Zal ik een keer voor je kokkerelllen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bummer... er wordt dus weer niet voor me gekookt![]()
Weer een dijk van een nr. Deze is moet ik zeggen toch wel mn favorieten nr allertijdenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jammer dat er geen originele versie van "Testament" op YouTube staat... ik lig altijd dubbel als die puber van 15 heel overtuigend "na 22 jaren van m'n leven maak ik een testament op van m'n jeugd" zingt![]()
wazkebeurt relluh ???quote:
Gezelligquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zal ik een keer voor je kokkerelllen?
Jeugdsentimentquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:19 schreef Pavement het volgende:
Ik weet niet waarom maar op een of andere manier moet ik aan lobasca denken bij dit nr
http://www.youtube.com/watch?v=Pe9FMoElCoU
*is dj pavement vannacht*
gaaf nummertje, of interfere ik?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:19 schreef Pavement het volgende:
Ik weet niet waarom maar op een of andere manier moet ik aan lobasca denken bij dit nr
http://www.youtube.com/watch?v=Pe9FMoElCoU
*is dj pavement vannacht*
Hij scheldt je nu uit, weer terug, ik dek je.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
gaaf nummertje, of interfere ik?![]()
je interfered zeker niet maar vertel eens wat is er gebeurt wie in de cos waarom weg relluh wie wat waarquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
gaaf nummertje, of interfere ik?![]()
Er is iemand in de COS die Brian nogal loopt op te hemelen....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:23 schreef Pavement het volgende:
[..]
je interfered zeker niet maar vertel eens wat is er gebeurt wie in de cos waarom weg relluh wie wat waar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |