Seinfeld is echt zo'n love-or-hate het geval. Of mensen vinden het geweldig of helemaal niks. Dat komt ook omdat je eigenlijk eerst een paar afleveringen gezien moet hebben om de karakters te leren kennen en daarna wordt het steeds leuker. Het is niet van die instant hapklare humor als Friends.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:23 schreef AstroStart het volgende:
Bedankt! Volgend jaar wordt het natuurlijk nog mooier, want dan kun je het gaan vergelijken met dit jaar en kun je dus een betere lijst maken (welke zijn gestegen, welke zijn nieuw binnengekomen, etc).
Voor mij was vooral de nummer 3 verrassend. Seinfeld is mijn favoriete serie, maar ik wist niet dat het zo populair was onder Fokkers. Blijkbaar wel.
Ik ben al blij dat de West Wing er uberhaupt in staat! En ik heb ook niet gestemd, dus ik mag ook niet klagen over lijst. Volgend jaar maar eens flink campagne gaan voeren voor Bartlet en coquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:26 schreef Hapertje het volgende:
Six feet under nergens? Enne... The West Wing op 81. EN waar is Monk?
WAT EEN FLUTLIJST!
Vind ik niet. Ik zit bij seizoen 8 nu en het boeit me nog volop.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:23 schreef outcast_within het volgende:
the x-files als geheel is toch niet zo'n hele goede serie volgens mij.
Hij had alleen een erg sterk begin toch?
Valt reuze mee hoor! Tot seizoen 7 is het goed tot zeer goed. Over seizoen 8 en 9 zijn de meningen verdeeld. Ik vind de laatste twee seizoenen prima te pruimen!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:23 schreef outcast_within het volgende:
the x-files als geheel is toch niet zo'n hele goede serie volgens mij.
Hij had alleen een erg sterk begin toch?
Inderdaad. Heroes staat verrassend hoog, terwijl het pas een jaar op de Amerikaanse televisie is. Wat zegt één seizoen over een heel televisieprogramma? Let op mijn woorden: deze serie gaat volgend jaar hard vallen in de lijstquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:48 schreef outcast_within het volgende:
heroes staat een beetje hoog. voornamelijk door het matige einde.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
verder leuke lijst.
Haha, de Fokkers kiezen de lijst. Heb je overigens zelf gestemd, anders vind ik dat je niet mag klagen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:26 schreef Hapertje het volgende:
Six feet under nergens? Enne... The West Wing op 81. EN waar is Monk?
WAT EEN FLUTLIJST!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop