vertel : vervelende klanten opgehangenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Toch?
Zeg maar de telefoon opgehangen, niet de persoon zelf aan de andere kant van de lijn natuurlijkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:00 schreef prupke het volgende:
[..]
vertel : vervelende klanten opgehangen
Nee niet echtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:59 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Krijg je daar ook sensuele gedachtes bij?![]()
dat had ik begrepen natuurlijkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zeg maar de telefoon opgehangen, niet de persoon zelf aan de andere kant van de lijn natuurlijk![]()
Nah, ik houd er niet zo van dat mensen één minuut voor het einde van m'n werktijd, dingen gaan eisen die dan alla minuut gefixed moeten worden.. Zeker niet als het woord "eis" al meteen in de eerste zin voorkomt die ze zeggen..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:02 schreef prupke het volgende:
[..]
dat had ik begrepen natuurlijk![]()
maar wat was er dan vervelend?
aan die klant?
ah dat komt me bekent voor...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nah, ik houd er niet zo van dat mensen één minuut voor het einde van m'n werktijd, dingen gaan eisen die dan alla minuut gefixed moeten worden.. Zeker niet als het woord "eis" al meteen in de eerste zin voorkomt die ze zeggen..
En hier zit weer totaal geen logica in, is die iMac je een beetje naar het hoofd gestegen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:11 schreef Xilantof het volgende:
vuur is koud en kletternat,
de zee is lekker droog.
De ballon die stijgt omlaag en de baksteen valt omhoog
Ik heb een step, mijn step is blauw!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:11 schreef Xilantof het volgende:
vuur is koud en kletternat,
de zee is lekker droog.
De ballon die stijgt omlaag en de baksteen valt omhoog
Is idd erg leukquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nah, ik houd er niet zo van dat mensen één minuut voor het einde van m'n werktijd, dingen gaan eisen die dan alla minuut gefixed moeten worden.. Zeker niet als het woord "eis" al meteen in de eerste zin voorkomt die ze zeggen..
Ow Ernie wat een geluid!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:14 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik heb een step, mijn step is blauw!
Hij kan wel honderd , hoe hard kan die van jou?
lalalalalala
Ja, ik heb wel eens dingen naar m'n hoofd geslingerd gekregen dat we maar een stelletje kutstudenten in een call centre zijn die nergens wat vanaf weten, alleen maar gladde praat hebben en klanten belazeren.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:13 schreef prupke het volgende:
[..]
ah dat komt me bekent voor...
denken ze bij jullie ook als ze opbellen dat je dan meteen weet met wie je te maken hebt?
doen ze bij ons erg vaak. En dan durven ze iets van de jeugd te zeggen ....
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel eens dingen naar m'n hoofd geslingerd gekregen dat we maar een stelletje kutstudenten in een call centre zijn die nergens wat vanaf weten, alleen maar gladde praat hebben en klanten belazeren.
Toen heb ik ook maar gezegd: "Dat klopt meneer, dat doen we speciaal voor u, omdat u zo'n goede band met ons heeft.."
of ook leuk :quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:17 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Is idd erg leuk
En als je mensen je dan uit gaan schelden voor nazi, ze gaan bedanken, worden ze ook erg kribbig van![]()
Geweldige mensen die naar helpdesks kunnen bellen.
Prupke kent 't zo te zienquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En hier zit weer totaal geen logica in, is die iMac je een beetje naar het hoofd gestegen?
En terecht, sommige zeikers en vooral dat soort stalkend tuig, vragen erom..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:24 schreef prupke het volgende:
[..]
of ook leuk :
belde eens een mevroi op en en die melde op een gegeven moment : wat hebben jullie voor KUTmuziek aan staan!!! (zwaar retorisch)
mijn collega compleet verbijsterd en vertelde dat mij (en ik weer aan mijn baas)
komt dat mens een week later in de winkel en deed beetje vervelend enz, zeuren om eigenlijk niets...
zegt mijn baas : Ah u bent die mevrouw die vind dat wij KUTmuziek hebben aan staan!!!
dit alles terwijl er nog een stuk op 14 man aan de kassa stonden
Als ik gebeld word vraag ik over het algemeen of ik te maken heb met een callcentre.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel eens dingen naar m'n hoofd geslingerd gekregen dat we maar een stelletje kutstudenten in een call centre zijn die nergens wat vanaf weten, alleen maar gladde praat hebben en klanten belazeren.
Toen heb ik ook maar gezegd: "Dat klopt meneer, dat doen we speciaal voor u, omdat u zo'n goede band met ons heeft.."
ik zag die tekst van jou.. en dacht ...hee harryquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:27 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Prupke kent 't zo te zien
Is ook gewoon een erg leuk liedje
bel ik u gelegen??quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mensen zelf opbellen tijdens etenstijd is ook een mensonterende job
ik zou zeggen : mijn ziel ligt ter rustequote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
En als mensen vragen of ik geen ziel heb? Dan zeg ik altijd dat die even *pauze* aan het nemen is..
Tuurlijk dan zijn mensen thuis natuurlijk, vandaar dat m'n ouders ook een geheim nummer hebben. Enige die stalked is KPN.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:33 schreef prupke het volgende:
[..]
bel ik u gelegen??
* prupke] : nee ik zit te eten[/me]
kan ik u op een ander tijdstip terug bellen ?
[me=prupke : ja hoor
bellen ze een dag later weer tijdens het eten
Of mensen iets moeten verkopen als ze al met problemen bellen...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mensen zelf opbellen tijdens etenstijd is ook een mensonterende job
ja okquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Tuurlijk dan zijn mensen thuis natuurlijk, vandaar dat m'n ouders ook een geheim nummer hebben. Enige die stalked is KPN.
Ik ken het, alleen de rustige tijden zijn voorbij. Ik heb tijdens rustige zondagen leren pokerenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:10 schreef RubberDuckey het volgende:
Haha komt heel bekend de combi met het weer. In een zomervakantie op zondag werken was erg leuk, monopoly, risk, PS2, N64, op een werkdag van 8 uur 8 mensen aan de lijn krijgen....
Wij zette altijd de telefoon op speaker als er wat leuks was, was het ineens heel druk om je bureau heen.
Heeft ie al toegegeven dat ie homo is? Zo niet? Gaat dat nog gebeuren?quote:
evrey body is gonna love today , love todayquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Heeft ie al toegegeven dat ie homo is? Zo niet? Gaat dat nog gebeuren?![]()
Ah, dus toch..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:45 schreef prupke het volgende:
[..]
evrey body is gonna love today , love today
and all the best performers are gay
i do not give a flying ball of hay
ik weet het nietquote:
Nobody said you can't make good music when your gay and when your gay you're happy...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:50 schreef prupke het volgende:
[..]
ik weet het niet
het is een amerikaanse halve libanees die in parijs en londen heeft gewoond
gay of niet...zijn muziek is geweldig
en hoe zit het dan met : the talking heads?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nobody said you can't make good music when your gay and when your gay you're happy...
Queen.. ftw...![]()
Is dat ook niet die gast van Tainted Love?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:55 schreef prupke het volgende:
[..]
en hoe zit het dan met : the talking heads?
die gast is gewoon gek maar niet gay, en wel heel toffe muziek
letting the days go by , let the water hold me down
![]()
Nee, David Byrne is iemand anders dan Marc Almond!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Is dat ook niet die gast van Tainted Love?
Hmmm, oke moet ik even verder op m'n harde schijf zoeken, ik had nog wel iets van Talking Heads maar ben even vergeten wat..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, David Byrne is iemand anders dan Marc Almond!![]()
Slippery People, Road to Nowhere en / of Psycho Killer vermoed ik...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hmmm, oke moet ik even verder op m'n harde schijf zoeken, ik had nog wel iets van Talking Heads maar ben even vergeten wat..
tainted love; is toch paul king?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, David Byrne is iemand anders dan Marc Almond!![]()
Die's ook cool... Daar is die regel tekst die prupke typte van... Ik moet altijd aan MTV denken als ik dat nummer hoor. Die hadden een stukje van dat nummer in één van hun commercials verwerkt vroeger...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ah, gevonden... "Once in a Lifetime"
Ken ik lekker nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Slippery People, Road to Nowhere en / of Psycho Killer vermoed ik...
Ja...dat waren nog eens tijdenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:09 schreef AirwiN het volgende:
Vroeger, toen ze nog muziek draaiden op MTV. En toen ze Ray Cokes en Rebecca DeRuvonog hadden...
Nee, Paul King was de zanger van King. Hun bekendste nummer is Love & Pride. Marc Almond was/is de zanger van Soft Cell. Die zijn het meest bekend door Tainted Love...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:09 schreef prupke het volgende:
[..]
tainted love; is toch paul king?
die nep vj van mtv van vroegah
Tekst onthoud ik meestal niet, als je nou gewoon "Once in a Lifetime" had geroepen. Dan had ikquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die's ook cool... Daar is die regel tekst die prupke typte van... Ik moet altijd aan MTV denken als ik dat nummer hoor. Die hadden een stukje van dat nummer in één van hun commercials verwerkt vroeger...
Vroeger, toen ze nog muziek draaiden op MTV. En toen ze Ray Cokes en Rebecca DeRuvonog hadden...
Je hebt nog een hoop te leren voor een muziekliefhebber...quote:
Teach mequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt nog een hoop te leren voor een muziekliefhebber...![]()
Is goed. Ik zag overigens in MUZ dat je twee CD'tjes van Leonard Cohen hebt aangeschaft!quote:
morgen ben ik vrij, anders had ik al lang op een oor gelegenquote:
Die is goed!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik luister nu even "Road to Nowhere". Dat was zo'n typisch, Oh dat nummer!! moment..
Ik mag er morgen weer om 9:00 uit, maar volgens mij heb ik tijdens m'n werk teveel koffie gedronken vandaag. Ik sta stijf van de cafeïne..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
morgen ben ik vrij, anders had ik al lang op een oor gelegen
Yupquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is goed. Ik zag overigens in MUZ dat je twee CD'tjes van Leonard Cohen hebt aangeschaft!![]()
Vroeger:quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja...dat waren nog eens tijdenDamn...ben ik alweer zo oud
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, Paul King was de zanger van King. Hun bekendste nummer is Love & Pride. Marc Almond was/is de zanger van Soft Cell. Die zijn het meest bekend door Tainted Love...
Die ken ik dan weer welquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, Paul King was de zanger van King. Hun bekendste nummer is Love & Pride. Marc Almond was/is de zanger van Soft Cell. Die zijn het meest bekend door Tainted Love...
Yup, daar kwam hij in het verleden ook regelmatig voorbij bij de Arbeidsvitaminen. Tegenwoordig hoor ik niet zoveel 3FM meer, dus hoe 't nu is kan ik niet over oordelen...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer wel
Psycho Killer, dat nummer komt me helemaal niet bekend voor. Ben em aan het luisteren, maar er ringelt geen belletje. Terwijl 3FM toch nog wel redelijk wat 70's/80's muziek uitzendt of niet?
gheylquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik mag er morgen weer om 9:00 uit, maar volgens mij heb ik tijdens m'n werk teveel koffie gedronken vandaag. Ik sta stijf van de cafeïne..![]()
![]()
Ik wist dat je die laatste zin verkeerd zou interpreteren..quote:
Trouwens, Ik zag laatst Die Hard 4, daar draaide ze ineens een nummer van Creedence ClearWater Revival - Fortunate Son. Lang niet meer gehoord en echt geweldige soundtrackkeuze, het past gewoon in dat genre. Net als het nummer Summer in The City van Lovin' Spoonful geloof ik in DH3quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, daar kwam hij in het verleden ook regelmatig voorbij bij de Arbeidsvitaminen. Tegenwoordig hoor ik niet zoveel 3FM meer, dus hoe 't nu is kan ik niet over oordelen...
Die uitspraak van: Qu'est-ce que c'est![]()
![]()
Jaaaaaaa, bijna weekendquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 07:07 schreef freud het volgende:
goedemorgenallemaalwatishetweereenzomersedagvandaagmaarnietheusikgamaaraandearbeidentelaftothetweekend...
Jaaaaaaa, bijna weekend en vakantiequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:10 schreef An24 het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, bijna weekendbijna
ik ga...werkse allemaal
![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ach, 1 ding heb ik geleerd, nooit dingen gaan eisen of gaan schelden tegen een helpdeskmedewerker van welke organisatie dan ook want die kunnen je het leven wel zuur maken..
Als je als helpdeskmedewerker weet wat je doet en dingen opgelegd krijgt van bovenaf zit je er niet mee hoor. Ik spelde mijn naam nog altijd even zodat ze wel de juiste hadden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:05 schreef ..zapper het volgende:
[..]
SChelden helpt anders erg goed hoor. En meteen een fax met ingebreke stelling er achter aan met naam en toenaam, eens zien wie wie het leven zuur kan maken.
Schelden tegen helpdeskmedewerkers vind ik echt een zwaktebod. Zij zijn niet degenen die het probleem hebben veroorzaakt en zijn al helemaal niet in staat een echt probleem voor je oplossen. Daar kun je met een normaal gesprek net zo goed uitkomen en dan kan alsnog die brief / fax met ingebrekestelling er achteraan...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:05 schreef ..zapper het volgende:
[..]
SChelden helpt anders erg goed hoor. En meteen een fax met ingebreke stelling er achter aan met naam en toenaam, eens zien wie wie het leven zuur kan maken.
Nope, als jij gaat lopen schelden en je stuurt die brief. Alle gesprekken worden gewoon opgenomen, dus jij bent in alle onredelijkheid bezig mensen proberen naar je aan de hand te zetten. Dan loopt het nog met een sisser af, ik hoef je niet te helpen als je zo te keer gaat. En ze kunnen het gewoon naluisteren..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:05 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Heb je je Mac al binnen?quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oke, maar moet je ook niet raar gaan op kijken als je probleem niet gefixed wordt..
wat zijn jullie ontzettend lief voor mekaarquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:34 schreef ..zapper het volgende:
[..]![]()
Achja, blijf jij lekker in de waan dat zo'n helpdesk kluns mij dwars kan liggen![]()
.
Nee, ik ben vrolijk om hele andere redenen!quote:
je gaat trouwenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:39 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Nee, ik ben vrolijk om hele andere redenen!
*stuiter*stuiter*stuiter*
Kom hier uiteraard binnenkort ook te staan waarom
áls ik ga trouwen mag dat.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
je gaat trouwen![]()
en wij mogen de foto's komen maken![]()
Ja ik begin nu wel nieuwsgierig te worden hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:42 schreef Xilantof het volgende:
[..]
áls ik ga trouwen mag dat.Maar nee
dat is het niet
Lucht het ook op om je te verlagen naar hun niveau? Ik persoonlijk probeer dan de verstandigste van de twee te zijn. Een helpdeskmedewerker kan soms dom zijn ja, en dan vraag je gewoon of iemand anders je kan helpen. Zij werken ook met 'befehl ist befehl', en zitten er niet om jou het leven zuur te maken (echt waar!).quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:34 schreef ..zapper het volgende:
[..]![]()
Achja, blijf jij lekker in de waan dat zo'n helpdesk kluns mij dwars kan liggen![]()
.
Op gegeven moment merk je dat het energie kost om de verstandigste te zijn, mijn energie besteed ik liever aan leuke dingenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:56 schreef freud het volgende:
[..]
Lucht het ook op om je te verlagen naar hun niveau? Ik persoonlijk probeer dan de verstandigste van de twee te zijn. Een helpdeskmedewerker kan soms dom zijn ja, en dan vraag je gewoon of iemand anders je kan helpen. Zij werken ook met 'befehl ist befehl', en zitten er niet om jou het leven zuur te maken (echt waar!).
En ik ben het eens met Airwin dat schelden een zwaktebod is, sorry.
Mijn ervaring is bovendien dat ze veel meer geneigd zijn om echt hun best voor je te doen, binnen de beperkte invloed die ze hebben, als je beleefd blijft.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:56 schreef freud het volgende:
[..]
Lucht het ook op om je te verlagen naar hun niveau? Ik persoonlijk probeer dan de verstandigste van de twee te zijn. Een helpdeskmedewerker kan soms dom zijn ja, en dan vraag je gewoon of iemand anders je kan helpen. Zij werken ook met 'befehl ist befehl', en zitten er niet om jou het leven zuur te maken (echt waar!).
Zolang zij beleefd zijn met mij, dan ben ik dat ook met henquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn ervaring is bovendien dat ze veel meer geneigd zijn om echt hun best voor je te doen, binnen de beperkte invloed die ze hebben, als je beleefd blijft.
dat is ook zo.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn ervaring is bovendien dat ze veel meer geneigd zijn om echt hun best voor je te doen, binnen de beperkte invloed die ze hebben, als je beleefd blijft.
Zo is het maar net!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:04 schreef Ynske het volgende:
ik heb altijd zoiets van als jij een ander behandeld zoals je zelf behandeld wil worden, dan krijg je veel meer gedaan.
dan moet je ook maar niet meer met mij omgaan op een nette manierquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:04 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Zolang zij beleefd zijn met mij, dan ben ik dat ook met hen. Eigenlijk geldt dat voor iedereen, niet alleen voor helpdesk medewerkers
jij leeft in de omgekeerde wereldquote:, ik ga met mensen om zoals zij met mij omgaan,
veeg eens voor je eigen deur zeg, jeumig, dus als de buurman een deuk in je auto trapt, ga jij er ook maar een in zijn auto trappen?quote:ga echt niet extra energie steken in iemand die niet fatsoendelijk met mij om wil gaan, zoals ik al zei, besteed ik die energie liever aan leuke dingen.
niet in t positieve veranderd dus. vraag me dan wel af of jij gelukkig met jezelf kunt leven:{quote:Heb jaren de 'verstandigste' gedaan, en op gegeven moment kwam een dag... En ik ben zo blij dat ik wat dit betreft veranderd ben.
Dat ben ik dus precies andersom gaan doenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb altijd zoiets van als jij een ander behandeld zoals je zelf behandeld wil worden, dan krijg je veel meer gedaan.
Ik ben sinds die verandering juist een stuk gelukkiger. Die negatieve energie moet je kwijt, dus die knaagt aan je geluk, of je reageert het uiteindelijk op een andere manier af. Het is wel zo eerlijk om die energie daar te laten waar die vandaan komt, vindt je niet? En als mijn buurman een deuk in mijn auto trapt, regel ik dat netjes via de politie, maar ik zal het zeker niet nalaten om hem te laten weten wat ik daar van vind.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan moet je ook maar niet meer met mij omgaan op een nette manier
[..]
jij leeft in de omgekeerde wereld
[..]
veeg eens voor je eigen deur zeg, jeumig, dus als de buurman een deuk in je auto trapt, ga jij er ook maar een in zijn auto trappen?
[..]
niet in t positieve veranderd dus. vraag me dan wel af of jij gelukkig met jezelf kunt leven:{
Ik zie het altijd maar zo, met een persoonlijk die bij een helpdesk werkt, heb ik geen persoonlijke band. Hoe onbeleefd ze ook mogen zijn, het raakt me niet, want het is niet persoonlijk bedoeld. Daar krijg ik geen negatieve energie van. Als het mij niet bevalt vraag ik vriendelijk naar een collega die wel de beleefdheid kan opbrengen om mij op een normale manier te woord te staan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:16 schreef ..zapper het volgende:
Als die persoon daar de oorzaak van is, ja dus. En juist niet op een ander. Opcroppen, dat is gezond zeker? En met sporten raak je aggressieve energie kwijt, niet de negatieve energie.
die persoon is het probleem niet, die is er alleen om jou te helpen om je (ja je leest het goed jouw probleem) probleem op proberen te lossen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:16 schreef ..zapper het volgende:
Als die persoon daar de oorzaak van is, ja dus. En juist niet op een ander. Opcroppen, dat is gezond zeker? En met sporten raak je aggressieve energie kwijt, niet de negatieve energie.
Dat klopt ook. Maar tegenwoordig is het in om je niet meer te verbinden met een collega, teambaas of whatever. Ze stoppen je in een hokje waar je geen kant op kunt, en dat sta ik niet toe.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie het altijd maar zo, met een persoonlijk die bij een helpdesk werkt, heb ik geen persoonlijke band. Hoe onbeleefd ze ook mogen zijn, het raakt me niet, want het is niet persoonlijk bedoeld. Daar krijg ik geen negatieve energie van. Als het mij niet bevalt vraag ik vriendelijk naar een collega die wel de beleefdheid kan opbrengen om mij op een normale manier te woord te staan.
Als je de negatieve energie niet toelaat, hoef je die ook niet weg te werken!
waaom zou ik lief tegen jou moeten zijn als jij me niet lief behandeld?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:32 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Dat klopt ook. Maar tegenwoordig is het in om je niet meer te verbinden met een collega, teambaas of whatever. Ze stoppen je in een hokje waar je geen kant op kunt, en dat sta ik niet toe.
De hele wereld is omgedraaid, klant is kudt, en geen koning en wie de bal kaatst? Nee tegenwoordig moet diegene waar de bal heen gekaatst wordt deze naast zich neerleggen, want het is niet 'netjes' om de bal terug te kaatsen. Ik hecht dan liever aan de waarde van overleefde spreekwoorden, dan aan de verstandigste spelen.
Ik vind daarintegen wel dat je niet van anderen moet verwachten wat je zelf niet waar kunt maken, dat zit dus aan het begin van het proces. De energetische reactie zit meer op het einde. Maar het is nogal een zwaar onderwerp voor zo vroeg op de ochtend. Enfin, ik ben echt geen boeman hoor, de meeste mensen vinden mij best lief, maar die zijn dan ook lief voor mij.
verspilling van energie, je hebt eigenlijk wel gelijk,quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:44 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhIk bespeur een interessante discussie hier
Alleen heb ik geen zin om er energie aan te verspillen dus ik ga wat nuttigs doen
Je lijkt wel een helpdeskmedewerker met dat gedesintereseerde gedrag van je...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:44 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhIk bespeur een interessante discussie hier
Alleen heb ik geen zin om er energie aan te verspillen dus ik ga wat nuttigs doen
Ik ben hartstikke geinteresseerd hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je lijkt wel een helpdeskmedewerker met dat gedesintereseerde gedrag van je...![]()
Even tot tien tellen!![]()
Niet opkroppen, laat het gaan!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je lijkt wel een helpdeskmedewerker met dat gedesintereseerde gedrag van je...![]()
Even tot tien tellen!![]()
Hoe jij 't brengt nu, komt het over dat eerst de ander lief moet zijn naar jou voordat jij ook maar probeerd lief te doen naar een ander.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:38 schreef ..zapper het volgende:
Waaruit maak je op dat ik je niet lief behandel?
Dat heb ik niet gezegd. Ik zal nooit vertellen hoe een ander iets moet doen. Wat ik aangeef is hoe ik er mee omga en hoe dat voor mij voelt. Dat jij een andere mening hebt, heb ik geen problemen mee, dat is kennelijk hoe het voor jou goed voelt en wie ben ik om dat te ontkrachten?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
verspilling van energie, je hebt eigenlijk wel gelijk,
maar kan t gewoon niet verdragen als mensen maar overal overheen denderen en vinden dat iedereen zich aan hun moeten aanpassen, ipv eens rekening te houden met anderne
maar goed, laat t ook maar zitten, iets met zonder buldozer tegen een muur aanrijden, dan zal de muur niet omvallen
Dat was / ben je toch ook in Duitsland aan het doen? Helpdesken op locatie...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:49 schreef PdeHoog het volgende:
Enneh...een beetje jammer dat je mij vergelijkt met een helpdeskmedewerker he
Zo is het dus niet. Ik reageer in eerste instantie vanuit mijn aard, en die is lief/zacht zegmaar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:51 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hoe jij 't brengt nu, komt het over dat eerst de ander lief moet zijn naar jou voordat jij ook maar probeerd lief te doen naar een ander.
Mja, als je je afvraagt waarom je iemand normaal zou moeten behandelen, dan komt dat bij mij ook niet positief over. Meer even als signaal dat je nu niet overkomt zoals je denk ik over wil komen. Even ventileren is inderdaad lekker, maar als je echt bij de bron wil beginnen, moet je je afvragen waarom die irritatie in eerste instantie bestaat. Een utopische verwachting van een bureaucratisch monster is garantie voor botsing natuurlijk. En een recalcitrante houding zal de houding van een dergelijke instantie echt niet veranderen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:38 schreef ..zapper het volgende:
Waaruit maak je op dat ik je niet lief behandel?
Dit bovenstaande is de eerste keer dat je dat verkondigd. De andere posts gaan steeds uit van 't negatieve van óf andere, óf dat je zelf voelt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:54 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Zo is het dus niet. Ik reageer in eerste instantie vanuit mijn aard, en die is lief/zacht zegmaar.
oftewel behandel een ander zoals je zelf ook behandeld wil wordenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dit bovenstaande is de eerste keer dat je dat verkondigd. De andere posts gaan steeds uit van 't negatieve van óf andere, óf dat je zelf voelt.
Als je het had gebracht als bovenstaand, dan was de discussie heel anders.
Want als jij deze insteek hebt, dan krijg je waarschijnlijk veeeeel minder negatieve reactie van andere. Want als je lief/aardig doet zijn mensen geneigd ook vriendleijk naar jou te doen.
Starten doe ik dus vanuit mijn 'normaal', en die is vriendelijk. Ik probeer dus te zeggen dat als iemand mij niet normaal behandeld, ik die persoon dus ook niet normaal zal behandelen, dat is dan meteen ook een signaal voor die persoon dat die negatieve energie bij mij veroorzaakt. Stuk assertiviteit. Wat ik als normaal beschouw heeft dan natuurlijk te maken met mijn verwachtingspatroon. En dat begint bij dat ik van anderen niet zal verwachten, wat ik zelf niet waar zou kunnen maken. En zo is het cirkeltje weer rond. Als ik niet verwacht dat die helpdesk medewerker mij zou kunnen helpen, begin ik natuurlijk gewoon met een fax. Tis niet dat ik iedere maand aan de telefoon zit te schelden ofzoquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:54 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, als je je afvraagt waarom je iemand normaal zou moeten behandelen, dan komt dat bij mij ook niet positief over. Meer even als signaal dat je nu niet overkomt zoals je denk ik over wil komen. Even ventileren is inderdaad lekker, maar als je echt bij de bron wil beginnen, moet je je afvragen waarom die irritatie in eerste instantie bestaat. Een utopische verwachting van een bureaucratisch monster is garantie voor botsing natuurlijk. En een recalcitrante houding zal de houding van een dergelijke instantie echt niet veranderen.
Nein. Und ich bin wieder zuruck in die Niederlanden. Ik was overdracht aan het krijgen van een applicatie die ik als tweedelijns moet beherenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was / ben je toch ook in Duitsland aan het doen? Helpdesken op locatie...![]()
Hallo!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:39 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja, hallo.
Wannabe-betere-fotografe komt zich even melden en hallo zeggen.
Hoi daar!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:39 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja, hallo.
begin maar te spammenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:39 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja, hallo.
Dat durf ik zelfs nog niet...quote:
watjequote:
Het werkt dus wel, die grote mond verbergt het gebrek aan resultaten... totdat ik er zelf over begin natuurlijk...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
watje
grote mond maar geen resultaten durven tonen, dat had ik niet van je verwacht
Net-doend-alsof-hij-weet-waar-hij-het-over-heeft zegt hallo terugquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:39 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja, hallo.
eergister nogquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:50 schreef BlaatschaaP het volgende:
Kennen jullie dat moment dat je je zojuist nieuw gekochte leuke elektronische apparaten niet kunt gebruiken, omdat je eerst de batterijen moet opladen?. Wachten op het groene lampje.
Haiquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:39 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja, hallo.
t werkt nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het werkt dus wel, die grote mond verbergt het gebrek aan resultaten... totdat ik er zelf over begin natuurlijk...![]()
Ik denk dat ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
t werkt niet
op dit moment denk ik nog altijd dat je geen resultaten kan bakken![]()
Ik denk dat ook... Niet postwaardig in ieder geval in mijn beleving...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
t werkt niet
op dit moment denk ik nog altijd dat je geen resultaten kan bakken![]()
zou je daar dan niet eens wat aan gaan doen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat ook... Niet postwaardig in ieder geval in mijn beleving...
Mijn nep accu's waren opgeladen toen ik ze kreegquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:53 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Dit is zo ongeveer m'n enige vrije dag.
Waarom leveren ze die dingen toch niet opgeladen?.
hey dat waren die van mij toen ook jahquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:56 schreef freud het volgende:
[..]
Mijn nep accu's waren opgeladen toen ik ze kreeg.
Ik heb veel goede voornemens voor de komende vakantie!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
zou je daar dan niet eens wat aan gaan doen!
voornemensquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb veel goede voornemens voor de komende vakantie!![]()
Klopt, mijn prioriteiten liggen op dit moment voornamelijk bij mijn afstuderen. Zodra dat is afgerond komt er voldoende tijd vrij om me wat meer op mijn hobbies te richten...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
voornemensdaar koopt niemand wat voor
je moet t ook niet alleen voor de vakantie doen!
Ik heb dat met name met winkelen en geldquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:10 schreef BlaatschaaP het volgende:
Grappig hoeveel enthousiasme en energie je altijd hebt om iets te gaan doen net wanneer je het niet kan doen. Zit nu al een week te smachten om weer foto's te gaan maken, maar ik moet nog even geduld hebben.
ga wat tuts doorlezen of wat boeken doorsnuffelenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:10 schreef BlaatschaaP het volgende:
Grappig hoeveel enthousiasme en energie je altijd hebt om iets te gaan doen net wanneer je het niet kan doen. Zit nu al een week te smachten om weer foto's te gaan maken, maar ik moet nog even geduld hebben.
Edit: Die lucht/zon ziet er zo erg mooi uit, trouwens.
Daar ben ik al dagen mee bezig. Het is alleen zo frustrerend dat je het niet meteen kunt uitproberen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
ga wat tuts doorlezen of wat boeken doorsnuffelen
kwam zelf tijdens de verhuizing van mijn ouders een hele stapel boeken over fotografie tegen, heerlijk om dat door te nemen
*jaloerst*quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:19 schreef Chanty het volgende:
goedemorgen, ben ook zojuist uit bed gevallen![]()
Maak me effe lekker zeg..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:21 schreef PdeHoog het volgende:
Vanavond voorbereidingen doen voor een rijsttafelMorgen koken
Klinkt bekend...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:27 schreef HMaster-II het volgende:
Opruimenalleen maar omdat er visite komt
Zelfs de huispoesjh is al in haar kooi geparkeerd. Alleen maar omdat er een 'Maat-45' hondje meekomt ..quote:
lekker, lig er hier nog in, zometeen maar eens een douche vatten en ontbijtje scoren voor t werk roeptquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:19 schreef Chanty het volgende:
goedemorgen, ben ook zojuist uit bed gevallen![]()
Maat-45 hondje, is dat een andere benaming voor een 'snack'? Hier moet het katteluikje ook altijd gebarricadeerd worden omdat mn stiefma bang is dat mijn katten hun 'snack' slachtenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:30 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zelfs de huispoesjh is al in haar kooi geparkeerd. Alleen maar omdat er een 'Maat-45' hondje meekomt ..
was wel nodig geloof ik. Afgelopen week toch ook niet altijd even super geslapen. Gisteren pas om 2 uur in bed en om 7 uur vond poes dat we op moesten staanquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
lekker, lig er hier nog in, zometeen maar eens een douche vatten en ontbijtje scoren voor t werk roept
Jah, maar ik noem het 'Maat-45' hondjes, omdat die zo mooi als rijpe kersen onder je kisten uiteen spattenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:32 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Maat-45 hondje, is dat een andere benaming voor een 'snack'? Hier moet het katteluikje ook altijd gebarricadeerd worden omdat mn stiefma bang is dat mijn katten hun 'snack' slachten.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Jah, maar ik noem het 'Maat-45' hondjes, omdat die zo mooi als rijpe kersen onder je kisten uiteen spatten![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Jah, maar ik noem het 'Maat-45' hondjes, omdat die zo mooi als rijpe kersen onder je kisten uiteen spatten![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:39 schreef Yoni het volgende:
Bij mij kunnen er over een poosje ook eindelijk etentjes worden georganiseerd. Part 1 in de categorie redelijk essentiele onderdelen is zojuist gearriveerd: de eettafel!![]()
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:39 schreef Yoni het volgende:
Bij mij kunnen er over een poosje ook eindelijk etentjes worden georganiseerd. Part 1 in de categorie redelijk essentiele onderdelen is zojuist gearriveerd: de eettafel!![]()
Je accu is nu opgeladen! Hup, fotograferen jij! En vergeet je niet op te geven voor de modellen/fotografen/US vs FOT meet!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:10 schreef BlaatschaaP het volgende:
Edit: Die lucht/zon ziet er zo erg mooi uit, trouwens.
Speciaal organiseren hoeft niet hoor... Mee eten als ik geen zin heb om te koken is voldoende hoor...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:39 schreef Yoni het volgende:
I wishquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:43 schreef freud het volgende:
[..]
Je accu is nu opgeladen! Hup, fotograferen jij! En vergeet je niet op te geven voor de modellen/fotografen/US vs FOT meet!
Jij hebt helemaal niet opgeruimd toen ik op visite kwamquote:
jamaar jij had ook geen kutkeffertje bij jequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal niet opgeruimd toen ik op visite kwam
Jeeehquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:39 schreef Yoni het volgende:
Kloptquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
jamaar jij had ook geen kutkeffertje bij je
Ik heb wel gestofzuigd moet ik bekennen...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal niet opgeruimd toen ik op visite kwam
Gelukkig wel. Heb ook meteen maar een flinke batterijoplader aangeschaft. En mijn vriendin klaagt sinds afgelopen maandag dat ze continu een vlek voor d'r ogen ziet... Dankbaar slachtoffer voor de flitser...quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Heb ook meteen maar een flinke batterijoplader aangeschaft. En mijn vriendin klaagt sinds afgelopen maandag dat ze continu een vlek voor d'r ogen ziet... Dankbaar slachtoffer voor de flitser...![]()
En dat objectief is ook erg ok. Wat een verschil in snelheid met de kitlens en de Sigma 70-300.
Ik vrees dat ik niet over de argumenten beschik om haar zover te krijgen...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Mooi
En misschien je vriendin ook meenemen naar de FOT/US-meet
De neef van CC komt, en die is lekkerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik niet over de argumenten beschik om haar zover te krijgen...
Kijk naar zijn foto en kijk naar de mijne... Dan kun je meteen concluderen dat haar smaak afwijkt...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:30 schreef ..zapper het volgende:
[..]
De neef van CC komt, en die is lekker.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kijk naar zijn foto en kijk naar de mijne... Dan kun je meteen concluderen dat haar smaak afwijkt...![]()
Had je ook nog andere argumenten?quote:
Zal ik langskomen? Dan pakken we haar gewoon op en nemen d'r meequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat mag... Je weet dat ze aan taekwondo doet?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zal ik langskomen? Dan pakken we haar gewoon op en nemen d'r mee
Uhm...neequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat mag... Je weet dat ze aan taekwondo doet?
Als je je cameraspullen aan mij na laat wel...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm...neeMaar er gewoon bovenop gaan zitten is geen optie
![]()
No way...da's Canon...dat wil je niet, manquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je je cameraspullen aan mij na laat wel...
Argumenten koop je bij de Gamma:quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeet ook vooral niet de tie-raps en evnetuele handboeienquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:55 schreef freud het volgende:
[..]
Argumenten koop je bij de Gamma:
[afbeelding]
Mafketels genoeg op Marktplaats die die bende wel overkopen. En dan koop ik er wel mooie Nikon spulletjes voor!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
No way...da's Canon...dat wil je niet, manDan maar wat GHB of zo
Kan, maar volgens mij kom je dan al redelijk in de richting van een thema shoot...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:55 schreef freud het volgende:
[..]
Argumenten koop je bij de Gamma:
[afbeelding]
Die twee woorden in die zin gaan echt niet samen hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mafketels genoeg op Marktplaats die die bende wel overkopen. En dan koop ik er wel mooie Nikon spulletjes voor!
Nikon spullen zijn niet mooi volgens HMaster-II.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Die twee woorden in die zin gaan echt niet samen hoor![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nikon spullen zijn niet mooi volgens HMaster-II.
Alstu!
Tijd voor de volgende housewarmingquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:39 schreef Yoni het volgende:
De 70-200 f2.8 VR van Nikon is mooier dan de tegenhanger van Canonquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nikon spullen zijn niet mooi volgens HMaster-II.
Alstu!
FrauKnuffelquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:12 schreef fraubitch het volgende:
ik kom maar hier baggeren ipv alle andere FOT topic's he![]()
Geestelijk ben ik er nog niet aan toe om zoveel geld te spenderen aan een lens...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:16 schreef freud het volgende:
[..]
De 70-200 f2.8 VR van Nikon is mooier dan de tegenhanger van Canon. Mooier by far!
Zeg je gewoon omdat je hem niet hebtquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:16 schreef freud het volgende:
[..]
De 70-200 f2.8 VR van Nikon is mooier dan de tegenhanger van Canon. Mooier by far!
Wacht maar..komt vanzelf welquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geestelijk ben ik er nog niet aan toe om zoveel geld te spenderen aan een lens...![]()
Canon moet leren dat creme-wit leuk is voor muurverf, maar niet voor een lens...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg je gewoon omdat je hem niet hebt
Weet de historie van de witte lens en je weet dat Canon er een speciale reden voor had..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:24 schreef freud het volgende:
[..]
Canon moet leren dat creme-wit leuk is voor muurverf, maar niet voor een lens...
Misschien na vanavond, als ik 14,7 miljoen in de Staatsloterij win!quote:
Ik snap echt niet wat nou het probleem is van creme-witte lenzenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:24 schreef freud het volgende:
[..]
Canon moet leren dat creme-wit leuk is voor muurverf, maar niet voor een lens...
Heb jij al lenzen van 1900 euro in je bezit?quote:
Hij nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb jij al lenzen van 1900 euro in je bezit?![]()
Al heb ik wel eens in de wandelgangen opgevangen dat je met zo'n Nikon lens fraubitch achter je aankrijgt... Ik ga nu geld overmaken naar P.!quote:
zij ook nog niet, maar is wel hard aan t sparenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb jij al lenzen van 1900 euro in je bezit?![]()
* AirwiN is hard aan het sparen voor een vakantie naar Japan!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
zij ook nog niet, maar is wel hard aan t sparen
Waarom niet?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:44 schreef Ynske het volgende:
vakantie is niet aan mij besteed heb ik besloten
omdat ik dan met mezelf in de knoop komquote:
Die schijnt dus echt veel te veel overrated te zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:38 schreef ..zapper het volgende:
Voor dat geld zou ik de 85mmL1.2USMII kopen.
Uh?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:21 schreef PdeHoog het volgende:
Laptop stond dus uit en er komt een gebruiker met een probleem![]()
![]()
Gebruiker door verwijzen naar een collega en naar huis gaanquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:21 schreef PdeHoog het volgende:
Laptop stond dus uit en er komt een gebruiker met een probleem![]()
![]()
Nee, daarom zei ik ook part 1quote:
fotowquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:36 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nee, daarom zei ik ook part 1![]()
Stoelen moet ik nog kopen. Mijn geld was een beetje op, plus dat ik graag eerst de tafel wilde zodat ik eerst goed kan meten hoe hoog de stoelen moeten zijn om lekker te zitten![]()
wtfquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ah, wat lief dat jullie ene half topic aan mijn werk wijden..
Maar goed, ik ben klaar en ben heeeuuul lief geweest en heel veel blije mensjes gemaakt en een klant wilde graag m'n 06-nummer
Weet je wat die vrouw zei? Ja, sorry dat ik erom vraag maar je roept hetzelf over je afquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
wtf![]()
Geweldig, om je als personal assistent te hebben of voor andere dingen
Je hebt t niet gegeven?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Weet je wat die vrouw zei? Ja, sorry dat ik erom vraag maar je roept hetzelf over je af
WTF?![]()
![]()
Jammer dat ze alleen geen online Fobo heeft oid..
Ik weet het niet, is eng hoor. Mensen aan de andere kant kunnen een bedriegelijke sexy stem hebben maar wat daar achter schuilt..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:09 schreef Chanty het volgende:
[..]
Je hebt t niet gegeven?Wie weet wat je mist nu
Zeggen: alleen storen voor seksdatesquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik weet het niet, is eng hoor. Mensen aan de andere kant kunnen een bedriegelijke sexy stem hebben maar wat daar achter schuilt..
Tuurlijk niet, ik zit er niet op te wachten om gestalked te worden voor elk wissewasje dat ze weer met hun computer hebben...
In dat geval nummer blokkeren en op naar de volgende!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik weet het niet, is eng hoor. Mensen aan de andere kant kunnen een bedriegelijke sexy stem hebben maar wat daar achter schuilt..
jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voordat ik erop ga klikken, heeft het iets met poep, pies of Tubgirl te maken?
geen tubgirl, en t valt allemaal wel meequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voordat ik erop ga klikken, heeft het iets met poep, pies of Tubgirl te maken?
Das al een ouwetje. Check deze even http://www.youtube.com/watch?v=Z4Y4keqTV6w duurt een paar minuten maar dan heb je ook wat. Ik heb echt in mijn broek gezeken van het lachen toen ik em voor het eerst zag.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:31 schreef Ynske het volgende:![]()
http://www.youtube.com/watch?v=R7sphQ1drxw![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:31 schreef Ynske het volgende:![]()
http://www.youtube.com/watch?v=R7sphQ1drxw![]()
![]()
het niveauquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:48 schreef fraubitch het volgende:
[afbeelding]
bagggggeeeeerrrruuuuuuuuhhhhh
[afbeelding]
Ik heb een vermoeden...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:06 schreef ..zapper het volgende:
MUUUUUOOOOOOOAAAAAAPPPP
Koala's
[afbeelding]
iest met dat geloof ik niet, en smaak enzowquote:
Vertel, wat is jouw theorie?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
iest met dat geloof ik niet, en smaak enzow
Zie inderdaad nu pas dat je gebeld hebtquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:35 schreef PdeHoog het volgende:
Ah...dat verklaart waarom je niet opnamSlaap lekker
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:36 schreef Yoni het volgende:
[..]
Zie inderdaad nu pas dat je gebeld hebt![]()
Rijsttafel vanavondquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 08:55 schreef Ynske het volgende:
Moggeh
nog wilde plannen voor dit weekend?
Dat probleem heb ik nou nooitquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:13 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh nee, m`n ouders wilden dat we komen eten
Volgende keer dan maar hequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:18 schreef Ynske het volgende:
Ik wil oohoook rijsttafel
quote:
Dankjewelquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:50 schreef Ynske het volgende:
hier, heerlijk tot en met maandag geen reet uitvoeren, aleen waar k zin in heb
beterschap met je lies an
Relax-weekendquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:49 schreef An24 het volgende:
Morgen![]()
Wie heeft er net als ik een relax weekend gepland? Voel me nu al beter, lies buiten beschouwing gelaten![]()
![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:49 schreef An24 het volgende:
Morgen![]()
Wie heeft er net als ik een relax weekend gepland? Voel me nu al beter, lies buiten beschouwing gelaten![]()
![]()
thanksquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:14 schreef freud het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen vanavond een verjaardag en morgen een feestje op het strand, maar voor de rest niets
. Erg veel sterkte met je lies... Niet te lang rondslenteren in het zonnetje door de Dortse binnenstad
...
Vandaag even een verjaardag meepikken en verder weer reizen door half NL met de trein..quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:49 schreef An24 het volgende:
Morgen![]()
![]()
Hoeveel was je kwijt? Moet voor de vakantie m'n sensor ook maar ff laten soppen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:13 schreef freud het volgende:
Zoooo, net mijn cam laten reinigen bij Calumet. Hij is 20 minuten bezig geweest, was nogal vies. Maar een bus perslucht en 3 swabs verder is mijn sensor weer schoon
.
Nu nog foto's leren maken.
Ik was 30 euro kwijt, maar volgens de borden was het 39quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:30 schreef NoXxa het volgende:
[..]
Hoeveel was je kwijt? Moet voor de vakantie m'n sensor ook maar ff laten soppen.
Rijsttafel was weer goedquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Rijsttafel vanavondFotoshoot morgen
17e??quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:43 schreef freud het volgende:
Koffie? Nah...
Alle beetjes helpen!quote:Op zondag 12 augustus 2007 09:13 schreef ..zapper het volgende:
Moggies. Je mag mijn moeheid wel hebben hoor
.
LOLquote:Op zondag 12 augustus 2007 09:23 schreef ..zapper het volgende:
Euh, niet flauw vallen he, met eten voor hardlopen denk ik eerder aan een bord spaghetti ofzo.
Tof!quote:Op zondag 12 augustus 2007 09:59 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhVanmiddag fotoshoot
In de duinen
Moet best lekker worden met dit weer
Moggehhhquote:Op zondag 12 augustus 2007 09:59 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhVanmiddag fotoshoot
In de duinen
Moet best lekker worden met dit weer
Klinkt goed. Dat eerste portretje ziet er in ieder geval aardig uit..quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Moggehhh
Gisteren fotoshoot in de bossen bij Hengelo gehad.![]()
Erg leuke dag gehad, met vier dames die behoorlijk konden kletsen, terwijl ze mekaar niet eens kenden tot gistermorgen![]()
Vandaag familie op bezoek... Dit keer zonder 'Maat 45' hondjes
Lekkerquote:
Daarom heet het ook NA-bewerkenquote:Op zondag 12 augustus 2007 10:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
LekkerIk ga hier zo eens aan het nabewerken. Loop wat achter
Ja, maar NA is wel heel erg NA aan het worden nuquote:Op zondag 12 augustus 2007 10:17 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Daarom heet het ook NA-bewerken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |