vertel : vervelende klanten opgehangenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Toch?
Zeg maar de telefoon opgehangen, niet de persoon zelf aan de andere kant van de lijn natuurlijkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:00 schreef prupke het volgende:
[..]
vertel : vervelende klanten opgehangen
Nee niet echtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:59 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Krijg je daar ook sensuele gedachtes bij?![]()
dat had ik begrepen natuurlijkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zeg maar de telefoon opgehangen, niet de persoon zelf aan de andere kant van de lijn natuurlijk![]()
Nah, ik houd er niet zo van dat mensen één minuut voor het einde van m'n werktijd, dingen gaan eisen die dan alla minuut gefixed moeten worden.. Zeker niet als het woord "eis" al meteen in de eerste zin voorkomt die ze zeggen..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:02 schreef prupke het volgende:
[..]
dat had ik begrepen natuurlijk![]()
maar wat was er dan vervelend?
aan die klant?
ah dat komt me bekent voor...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nah, ik houd er niet zo van dat mensen één minuut voor het einde van m'n werktijd, dingen gaan eisen die dan alla minuut gefixed moeten worden.. Zeker niet als het woord "eis" al meteen in de eerste zin voorkomt die ze zeggen..
En hier zit weer totaal geen logica in, is die iMac je een beetje naar het hoofd gestegen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:11 schreef Xilantof het volgende:
vuur is koud en kletternat,
de zee is lekker droog.
De ballon die stijgt omlaag en de baksteen valt omhoog
Ik heb een step, mijn step is blauw!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:11 schreef Xilantof het volgende:
vuur is koud en kletternat,
de zee is lekker droog.
De ballon die stijgt omlaag en de baksteen valt omhoog
Is idd erg leukquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nah, ik houd er niet zo van dat mensen één minuut voor het einde van m'n werktijd, dingen gaan eisen die dan alla minuut gefixed moeten worden.. Zeker niet als het woord "eis" al meteen in de eerste zin voorkomt die ze zeggen..
Ow Ernie wat een geluid!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:14 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik heb een step, mijn step is blauw!
Hij kan wel honderd , hoe hard kan die van jou?
lalalalalala
Ja, ik heb wel eens dingen naar m'n hoofd geslingerd gekregen dat we maar een stelletje kutstudenten in een call centre zijn die nergens wat vanaf weten, alleen maar gladde praat hebben en klanten belazeren.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:13 schreef prupke het volgende:
[..]
ah dat komt me bekent voor...
denken ze bij jullie ook als ze opbellen dat je dan meteen weet met wie je te maken hebt?
doen ze bij ons erg vaak. En dan durven ze iets van de jeugd te zeggen ....
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel eens dingen naar m'n hoofd geslingerd gekregen dat we maar een stelletje kutstudenten in een call centre zijn die nergens wat vanaf weten, alleen maar gladde praat hebben en klanten belazeren.
Toen heb ik ook maar gezegd: "Dat klopt meneer, dat doen we speciaal voor u, omdat u zo'n goede band met ons heeft.."
of ook leuk :quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:17 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Is idd erg leuk
En als je mensen je dan uit gaan schelden voor nazi, ze gaan bedanken, worden ze ook erg kribbig van![]()
Geweldige mensen die naar helpdesks kunnen bellen.
Prupke kent 't zo te zienquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En hier zit weer totaal geen logica in, is die iMac je een beetje naar het hoofd gestegen?
En terecht, sommige zeikers en vooral dat soort stalkend tuig, vragen erom..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:24 schreef prupke het volgende:
[..]
of ook leuk :
belde eens een mevroi op en en die melde op een gegeven moment : wat hebben jullie voor KUTmuziek aan staan!!! (zwaar retorisch)
mijn collega compleet verbijsterd en vertelde dat mij (en ik weer aan mijn baas)
komt dat mens een week later in de winkel en deed beetje vervelend enz, zeuren om eigenlijk niets...
zegt mijn baas : Ah u bent die mevrouw die vind dat wij KUTmuziek hebben aan staan!!!
dit alles terwijl er nog een stuk op 14 man aan de kassa stonden
Als ik gebeld word vraag ik over het algemeen of ik te maken heb met een callcentre.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel eens dingen naar m'n hoofd geslingerd gekregen dat we maar een stelletje kutstudenten in een call centre zijn die nergens wat vanaf weten, alleen maar gladde praat hebben en klanten belazeren.
Toen heb ik ook maar gezegd: "Dat klopt meneer, dat doen we speciaal voor u, omdat u zo'n goede band met ons heeft.."
ik zag die tekst van jou.. en dacht ...hee harryquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:27 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Prupke kent 't zo te zien
Is ook gewoon een erg leuk liedje
bel ik u gelegen??quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mensen zelf opbellen tijdens etenstijd is ook een mensonterende job
ik zou zeggen : mijn ziel ligt ter rustequote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
En als mensen vragen of ik geen ziel heb? Dan zeg ik altijd dat die even *pauze* aan het nemen is..
Tuurlijk dan zijn mensen thuis natuurlijk, vandaar dat m'n ouders ook een geheim nummer hebben. Enige die stalked is KPN.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:33 schreef prupke het volgende:
[..]
bel ik u gelegen??
* prupke] : nee ik zit te eten[/me]
kan ik u op een ander tijdstip terug bellen ?
[me=prupke : ja hoor
bellen ze een dag later weer tijdens het eten
Of mensen iets moeten verkopen als ze al met problemen bellen...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mensen zelf opbellen tijdens etenstijd is ook een mensonterende job
ja okquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Tuurlijk dan zijn mensen thuis natuurlijk, vandaar dat m'n ouders ook een geheim nummer hebben. Enige die stalked is KPN.
Ik ken het, alleen de rustige tijden zijn voorbij. Ik heb tijdens rustige zondagen leren pokerenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:10 schreef RubberDuckey het volgende:
Haha komt heel bekend de combi met het weer. In een zomervakantie op zondag werken was erg leuk, monopoly, risk, PS2, N64, op een werkdag van 8 uur 8 mensen aan de lijn krijgen....
Wij zette altijd de telefoon op speaker als er wat leuks was, was het ineens heel druk om je bureau heen.
Heeft ie al toegegeven dat ie homo is? Zo niet? Gaat dat nog gebeuren?quote:
evrey body is gonna love today , love todayquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Heeft ie al toegegeven dat ie homo is? Zo niet? Gaat dat nog gebeuren?![]()
Ah, dus toch..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:45 schreef prupke het volgende:
[..]
evrey body is gonna love today , love today
and all the best performers are gay
i do not give a flying ball of hay
ik weet het nietquote:
Nobody said you can't make good music when your gay and when your gay you're happy...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:50 schreef prupke het volgende:
[..]
ik weet het niet
het is een amerikaanse halve libanees die in parijs en londen heeft gewoond
gay of niet...zijn muziek is geweldig
en hoe zit het dan met : the talking heads?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nobody said you can't make good music when your gay and when your gay you're happy...
Queen.. ftw...![]()
Is dat ook niet die gast van Tainted Love?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:55 schreef prupke het volgende:
[..]
en hoe zit het dan met : the talking heads?
die gast is gewoon gek maar niet gay, en wel heel toffe muziek
letting the days go by , let the water hold me down
![]()
Nee, David Byrne is iemand anders dan Marc Almond!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Is dat ook niet die gast van Tainted Love?
Hmmm, oke moet ik even verder op m'n harde schijf zoeken, ik had nog wel iets van Talking Heads maar ben even vergeten wat..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, David Byrne is iemand anders dan Marc Almond!![]()
Slippery People, Road to Nowhere en / of Psycho Killer vermoed ik...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hmmm, oke moet ik even verder op m'n harde schijf zoeken, ik had nog wel iets van Talking Heads maar ben even vergeten wat..
tainted love; is toch paul king?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, David Byrne is iemand anders dan Marc Almond!![]()
Die's ook cool... Daar is die regel tekst die prupke typte van... Ik moet altijd aan MTV denken als ik dat nummer hoor. Die hadden een stukje van dat nummer in één van hun commercials verwerkt vroeger...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ah, gevonden... "Once in a Lifetime"
Ken ik lekker nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Slippery People, Road to Nowhere en / of Psycho Killer vermoed ik...
Ja...dat waren nog eens tijdenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:09 schreef AirwiN het volgende:
Vroeger, toen ze nog muziek draaiden op MTV. En toen ze Ray Cokes en Rebecca DeRuvonog hadden...
Nee, Paul King was de zanger van King. Hun bekendste nummer is Love & Pride. Marc Almond was/is de zanger van Soft Cell. Die zijn het meest bekend door Tainted Love...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:09 schreef prupke het volgende:
[..]
tainted love; is toch paul king?
die nep vj van mtv van vroegah
Tekst onthoud ik meestal niet, als je nou gewoon "Once in a Lifetime" had geroepen. Dan had ikquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die's ook cool... Daar is die regel tekst die prupke typte van... Ik moet altijd aan MTV denken als ik dat nummer hoor. Die hadden een stukje van dat nummer in één van hun commercials verwerkt vroeger...
Vroeger, toen ze nog muziek draaiden op MTV. En toen ze Ray Cokes en Rebecca DeRuvonog hadden...
Je hebt nog een hoop te leren voor een muziekliefhebber...quote:
Teach mequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt nog een hoop te leren voor een muziekliefhebber...![]()
Is goed. Ik zag overigens in MUZ dat je twee CD'tjes van Leonard Cohen hebt aangeschaft!quote:
morgen ben ik vrij, anders had ik al lang op een oor gelegenquote:
Die is goed!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik luister nu even "Road to Nowhere". Dat was zo'n typisch, Oh dat nummer!! moment..
Ik mag er morgen weer om 9:00 uit, maar volgens mij heb ik tijdens m'n werk teveel koffie gedronken vandaag. Ik sta stijf van de cafeïne..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
morgen ben ik vrij, anders had ik al lang op een oor gelegen
Yupquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is goed. Ik zag overigens in MUZ dat je twee CD'tjes van Leonard Cohen hebt aangeschaft!![]()
Vroeger:quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja...dat waren nog eens tijdenDamn...ben ik alweer zo oud
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, Paul King was de zanger van King. Hun bekendste nummer is Love & Pride. Marc Almond was/is de zanger van Soft Cell. Die zijn het meest bekend door Tainted Love...
Die ken ik dan weer welquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, Paul King was de zanger van King. Hun bekendste nummer is Love & Pride. Marc Almond was/is de zanger van Soft Cell. Die zijn het meest bekend door Tainted Love...
Yup, daar kwam hij in het verleden ook regelmatig voorbij bij de Arbeidsvitaminen. Tegenwoordig hoor ik niet zoveel 3FM meer, dus hoe 't nu is kan ik niet over oordelen...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer wel
Psycho Killer, dat nummer komt me helemaal niet bekend voor. Ben em aan het luisteren, maar er ringelt geen belletje. Terwijl 3FM toch nog wel redelijk wat 70's/80's muziek uitzendt of niet?
gheylquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik mag er morgen weer om 9:00 uit, maar volgens mij heb ik tijdens m'n werk teveel koffie gedronken vandaag. Ik sta stijf van de cafeïne..![]()
![]()
Ik wist dat je die laatste zin verkeerd zou interpreteren..quote:
Trouwens, Ik zag laatst Die Hard 4, daar draaide ze ineens een nummer van Creedence ClearWater Revival - Fortunate Son. Lang niet meer gehoord en echt geweldige soundtrackkeuze, het past gewoon in dat genre. Net als het nummer Summer in The City van Lovin' Spoonful geloof ik in DH3quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, daar kwam hij in het verleden ook regelmatig voorbij bij de Arbeidsvitaminen. Tegenwoordig hoor ik niet zoveel 3FM meer, dus hoe 't nu is kan ik niet over oordelen...
Die uitspraak van: Qu'est-ce que c'est![]()
![]()
Jaaaaaaa, bijna weekendquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 07:07 schreef freud het volgende:
goedemorgenallemaalwatishetweereenzomersedagvandaagmaarnietheusikgamaaraandearbeidentelaftothetweekend...
Jaaaaaaa, bijna weekend en vakantiequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:10 schreef An24 het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, bijna weekendbijna
ik ga...werkse allemaal
![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ach, 1 ding heb ik geleerd, nooit dingen gaan eisen of gaan schelden tegen een helpdeskmedewerker van welke organisatie dan ook want die kunnen je het leven wel zuur maken..
Als je als helpdeskmedewerker weet wat je doet en dingen opgelegd krijgt van bovenaf zit je er niet mee hoor. Ik spelde mijn naam nog altijd even zodat ze wel de juiste hadden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:05 schreef ..zapper het volgende:
[..]
SChelden helpt anders erg goed hoor. En meteen een fax met ingebreke stelling er achter aan met naam en toenaam, eens zien wie wie het leven zuur kan maken.
Schelden tegen helpdeskmedewerkers vind ik echt een zwaktebod. Zij zijn niet degenen die het probleem hebben veroorzaakt en zijn al helemaal niet in staat een echt probleem voor je oplossen. Daar kun je met een normaal gesprek net zo goed uitkomen en dan kan alsnog die brief / fax met ingebrekestelling er achteraan...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:05 schreef ..zapper het volgende:
[..]
SChelden helpt anders erg goed hoor. En meteen een fax met ingebreke stelling er achter aan met naam en toenaam, eens zien wie wie het leven zuur kan maken.
Nope, als jij gaat lopen schelden en je stuurt die brief. Alle gesprekken worden gewoon opgenomen, dus jij bent in alle onredelijkheid bezig mensen proberen naar je aan de hand te zetten. Dan loopt het nog met een sisser af, ik hoef je niet te helpen als je zo te keer gaat. En ze kunnen het gewoon naluisteren..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:05 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Heb je je Mac al binnen?quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oke, maar moet je ook niet raar gaan op kijken als je probleem niet gefixed wordt..
wat zijn jullie ontzettend lief voor mekaarquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:34 schreef ..zapper het volgende:
[..]![]()
Achja, blijf jij lekker in de waan dat zo'n helpdesk kluns mij dwars kan liggen![]()
.
Nee, ik ben vrolijk om hele andere redenen!quote:
je gaat trouwenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:39 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Nee, ik ben vrolijk om hele andere redenen!
*stuiter*stuiter*stuiter*
Kom hier uiteraard binnenkort ook te staan waarom
áls ik ga trouwen mag dat.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
je gaat trouwen![]()
en wij mogen de foto's komen maken![]()
Ja ik begin nu wel nieuwsgierig te worden hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:42 schreef Xilantof het volgende:
[..]
áls ik ga trouwen mag dat.Maar nee
dat is het niet
Lucht het ook op om je te verlagen naar hun niveau? Ik persoonlijk probeer dan de verstandigste van de twee te zijn. Een helpdeskmedewerker kan soms dom zijn ja, en dan vraag je gewoon of iemand anders je kan helpen. Zij werken ook met 'befehl ist befehl', en zitten er niet om jou het leven zuur te maken (echt waar!).quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:34 schreef ..zapper het volgende:
[..]![]()
Achja, blijf jij lekker in de waan dat zo'n helpdesk kluns mij dwars kan liggen![]()
.
Op gegeven moment merk je dat het energie kost om de verstandigste te zijn, mijn energie besteed ik liever aan leuke dingenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:56 schreef freud het volgende:
[..]
Lucht het ook op om je te verlagen naar hun niveau? Ik persoonlijk probeer dan de verstandigste van de twee te zijn. Een helpdeskmedewerker kan soms dom zijn ja, en dan vraag je gewoon of iemand anders je kan helpen. Zij werken ook met 'befehl ist befehl', en zitten er niet om jou het leven zuur te maken (echt waar!).
En ik ben het eens met Airwin dat schelden een zwaktebod is, sorry.
Mijn ervaring is bovendien dat ze veel meer geneigd zijn om echt hun best voor je te doen, binnen de beperkte invloed die ze hebben, als je beleefd blijft.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:56 schreef freud het volgende:
[..]
Lucht het ook op om je te verlagen naar hun niveau? Ik persoonlijk probeer dan de verstandigste van de twee te zijn. Een helpdeskmedewerker kan soms dom zijn ja, en dan vraag je gewoon of iemand anders je kan helpen. Zij werken ook met 'befehl ist befehl', en zitten er niet om jou het leven zuur te maken (echt waar!).
Zolang zij beleefd zijn met mij, dan ben ik dat ook met henquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn ervaring is bovendien dat ze veel meer geneigd zijn om echt hun best voor je te doen, binnen de beperkte invloed die ze hebben, als je beleefd blijft.
dat is ook zo.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn ervaring is bovendien dat ze veel meer geneigd zijn om echt hun best voor je te doen, binnen de beperkte invloed die ze hebben, als je beleefd blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |