Brrrr, koetjesrepen, dat is echt enorm smerige chocolade! Gets! Maar bedankt voor de suggestie.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:44 schreef hilliebillie het volgende:
koetjesreep misschien?
Of gewone stroopwafels...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:45 schreef minilotje het volgende:
Ik kan me zo voorstellen dat spekkies ook wel in overvloed in Amerika te krijgen zijn. Het verschilt ook maar weinig van marshmellows natuurlijk.![]()
En ik bedacht net dat ik wel even een zakje stroopsoldaatjes mee uit de Efteling kan nemen één dezer dagen..![]()
peanutbutter is inderdaad totaal niet bekend in de VSquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:48 schreef RedBitch het volgende:
pindakaas
Bestaat dat echt?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:51 schreef minilotje het volgende:
Maar Albert Heijn's Exellence Cashewnotenpasta vast niet!
Onze kennissen in amerika zijn maar al te blij met de pindakaas die wij ze af en toe toe sturen, samen met de bijna pure (70%) chocolaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:50 schreef mirannie het volgende:
[..]
peanutbutter is inderdaad totaal niet bekend in de VS![]()
Hier is de link naar de community. 't Staat gehost op Livejournal, dus om lid te worden heb je een (gratis) Livejournal-account nodig. Die heb ik zelf al jaren.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:54 schreef hilliebillie het volgende:
wel een leuk idee trouwens? kun je daar gewoon aan mee doen of moet je dan ergens bij aangesloten zijn?
quote:
Here, here... dit kennen ze vast niet. Werd in Engeland totaal voor gek verklaard toen ik op een stukje hout ging zitten kauwen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:49 schreef 2Mini het volgende:
zoethout
Ik verklaar mezelf ook wel eens voor gek als ik op een tak zit te kauwen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:02 schreef XpectorNL het volgende:
[..]
Here, here... dit kennen ze vast niet. Werd in Engeland totaal voor gek verklaard toen ik op een stukje hout ging zitten kauwen.![]()
Hè sjips. Daar was ik nu net zo blij mee.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:05 schreef arj1o1 het volgende:
Die de ruyter extra puren hagelslag vergeet maar.. Die is nergens te krijgen sinds die nieuwe fabriek van hun productieproblemen heeft...
Niet alleen snoep, hartig mag ook best, maar frikadellen, dat kan natuurlijk niet. Het moet verdorie helemaal naar Amerika.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:10 schreef MasthaX het volgende:
Frikandellen? of zocht je enkel snoep?
Is natuurlijk wel heel leukquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:10 schreef MasthaX het volgende:
Frikandellen? of zocht je enkel snoep?
Wel echt Nederlands.quote:
Nou ja, echte, ouderwetse Nederlandse dingen zoek ik dus niet persé. Gewoon lekkere of leuke dingen die je hier kunt kopen en daar niet, zoals Autodrop en Cup-a-Soup Specials Romige Mosterd.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Wel echt Nederlands.
Wilhelmina pepermunt dan?
Ik denk niet dat dat nog lekker ruikt bij aankomstquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:55 schreef golfer het volgende:
Verse Hollandse Nieuwe haring valt zeker niet onder de categorie snacks?
Lekker hoor, of op de taart.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:45 schreef Stereotomy het volgende:
De hagelslag en vlokken zullen ze niet op brood doen, maar op hun ice cream gooien![]()
Jawel ook een goede. Geen vloken maar hagelslag.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:45 schreef Stereotomy het volgende:
De hagelslag en vlokken zullen ze niet op brood doen, maar op hun ice cream gooien![]()
Grappige site. Delicata-repen met butterscotch zijn inderdaad ook erg lekker en kilt van cote d' or ook.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Jawel ook een goede. Geen vloken maar hagelslag.
Die satesauszakjes doen 't ook goed. En shoarmakruiden uit zo'n potje.
Ik ga eens per maand hier heen. Vandaar dat ik een klein beetje weet wat ze wel en niet zullen proberen.
Volgens mij verkopen ze best typische Nederlandse produkten. Haal er ook kroketten en haring.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:54 schreef Xennia het volgende:
[..]
Grappige site. Delicata-repen met butterscotch zijn inderdaad ook erg lekker en kilt van cote d' or ook.
EDIT: Kijk eens:quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:39 schreef XpectorNL het volgende:
FF topic goed doorlezen, staat ergens iets van "hier een linkje".
dat is het leuke eraan toch.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:43 schreef popolon het volgende:
Ik spreek uit ervaring:Nederlandse winegums, de Amerikaanse zijn niks. Stroopwafels, een succes Drop zulen de meesten niet eens aanraken, een no-go Een echte Verkade reep doet wonderen Bolletje Edammer
Kaas kun je gewoon opsturen, gaat best goed.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:48 schreef roburt het volgende:
[..]
dat is het leuke eraan toch.
goede kaas trouwens?![]()
of kan je dat niet lang bewaren?
wanneer komen de spullen aan?quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:26 schreef minilotje het volgende:
Wat betreft bovenstaande foto's.. Ik en mijn snackpartner hebben met elkaar afgesproken dat we ons best zullen doen om niet al te standaard dingen te sturen, behalve als we van een bepaald type of merk iets zó lekker vinden dat we van mening zijn dat de ander het persé moet proberen. Het komt dus wel goed.
ja, leukquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:13 schreef roburt het volgende:
[..]
wanneer komen de spullen aan?
en wil je foto's posten van wat je hebt gehad![]()
Maar dat duurt niet al te lang meer hoor, meestal al in september.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:38 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Jammer dat dat nu niet te krijgen is idd
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:16 schreef Leef het volgende:
bebogeen ook het verhaal erbij vertellen"geen boter beschikbaar"
Dat wil je ze niet aandoen of wel?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:03 schreef Stereotomy het volgende:
Oe, muisjes. Goeie.
Ik heb er ook nog eentje: een pak instant-tompouce. Jeweetwel, zo'n oranje pak die je bij de supermarkt kunt kopen. Warm water erbij, lekker kloppen, twee lagen vullen, glazuur eroverheen, en whoppa.
Mijn ervaring is heel anders, mijn amerikaanse vrienden zijn gek op drop, maar dan wel zoet, niet zout.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:43 schreef popolon het volgende:
- - - >8 - - -Drop zulen de meesten niet eens aanraken, een no-go
- - - 8< - - -
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |