Je zit in de buurt..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:26 schreef Yurithemaster het volgende:
onour air?
Niet geheel correct...puzzel ff watquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:29 schreef Yurithemaster het volgende:
air turkije?
Da's goed, heb ik even gecheckt...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:23 schreef Terpentin07 het volgende:
Turkish airlines
MadMaster +1quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:42 schreef MadMaster het volgende:
Spijkenisse lees ik net...
Daar zou je hem voor kunnen gebruiken, maar dat is niet wat ik zoek.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:48 schreef Flitspaal het volgende:
Dictafoon?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:54 schreef RoofingBurner het volgende:
een flaterfoon is het iig ook niet, een MP3 spelert?
En onbewust benoem je wat het is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:34 schreef qonmann het volgende:
als je niet bekend met die spullen dat weet je het niet ..zal wel iets met long zijn..geen idee
ok, ik denk ff ..ik denk altijd aan de spy shop als ik deze dingen ziequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En onbewust benoem je wat het is.
Nu nog bewust...
quote:Deis in studio's en bij radiostations wel gebruikt, maar is nauwelijks tot de huiskamer doorgedrongen. Toen de Minidisc uitkwam, is de consument voor een deel overgeschakeld naar de goedkopere, maar kwalitatief minder goede, Minidisc.
Nee, maar wel stripfiguren en ze zien er ongeveer zo uit:quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:55 schreef Flitspaal het volgende:
Na de DAT-recorder (inderdaad: een vriend van me had er een) gok ik nu maar wild op de Smurfen.
Flitspaal 1quote:“Vanwege het 55-jarig bestaan van het weekblad verschijnt er een speciale uitgave die zich onder meer in Amsterdam afspeelt. Het 42-pagina’s tellende 55-jarig jubileumavontuur is geschreven door Jan Kruse en getekend door de Braziliaanse Duck-tekenaar Carlos Mota. Daan Jippes tekent het omslag. ‘Er komen in de strip veel bekende plekken van Amsterdam voor’, zegt hoofdredacteur Thom Roep van Donald Duck. ‘Zeg maar, van de Dam tot aan het Waterlooplein. Carlos Mota heeft er speciaal allerlei boeken over Amsterdam voor laten ‘overvliegen’.’ Roep vertelt dat een deel van het verhaal zich ook in Willemstad, Curaēao afspeelt. Deze extra dikke Donald Duck komt rond week 43 uit.”
Nembrionic +1quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:14 schreef Nembrionic het volgende:
Catweazle natuurlijk
Geeehaaaaay!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |