Voor zulke mensen heb ik een speciale smiley:quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:20 schreef ElizabethR het volgende:
Af en toe scoor ik er wel mee ja
Maar meestal zien ze eerst de rimpels enzo....
Ik haal er een paar door elkaar zie ikquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:22 schreef ElizabethR het volgende:
* Texel - Den Helder
* Vlieland - Holwerd
* Terschelling - Harlingen
* Ameland - harlingen
* Schiermonnikoog - Louwersoog
Ik ben op allemaal geweestquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:22 schreef ScottTracy het volgende:
Oh ik dacht dat de boot naar Ameland vanuit Holwerd vertrok, daar ben ik namelijk wel een keer geweest.
Gelukkig herstelde je het zelfquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik haal er een paar door elkaar zie ik
Vlieland is Harlingen en Ameland is Holwerd
Als ik nou wist wat je met die smiley bedoelde....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Voor zulke mensen heb ik een speciale smiley: [afbeelding]
'Loser'.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:26 schreef ElizabethR het volgende:
Als ik nou wist wat je met die smiley bedoelde....![]()
quote:En nee Scott, je moet me maar geloven op mijn mooie groene ogen.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:33 schreef ScottTracy het volgende:
Age of Empires!
Inderdaad!!! Wij hebben het hier allemaal hevig gespeeld! Tot ik de Settlers ontdekte, dat eigenlijk veel ouder is qua leeftijd maar wel 30x zo meoilijk!!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:36 schreef ScottTracy het volgende:
Heb ik toen ook nog gespeeld, toen de eerste versie uit was. Eerst eindeloos goud, hout, stenen en vlees verzamelen en als je dan een tijdperk verder ging zag alles er opeens 3x mooier uit
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:45 schreef ElizabethR het volgende:
Ow, ik heb even een oude icoon voor je uit de kast getrokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |