Tuurlijk wel gekkie.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:08 schreef wyccie het volgende:
De uil kan 360 graden rondom kijken, door zijn nek heel ver te draaien, maar dat heeft niet zoveel emt de ogen te maken...
Dit antwoord was het laatste, de vragensteller zegt dat Rotterdam niet goed is.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:09 schreef qonmann het volgende:
@Nem:
Op donderdag 9 augustus 2007 22:42 schreef Paaskonijn het volgende:
Rotterdamse parkmoord?
Nee, heeft een kameel dat niet?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:11 schreef ElizabethR het volgende:
Is dat niet iets dat ze een tweede ooglid hebben? Dat helemaal over de oogbol heenkan?
Ofwel, ze zitten vast in de schedel. Vandaar dat de uil zijn nek 360 graden kan draaien. Flitsie +1quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:11 schreef Flitspaal het volgende:
Ze kunnen niet draaien?
Oké, ik laat me één keer verleiden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar heb ik geen problemen meer. Ware het niet dat IK diegene was en niet Qonman.
Er wordt een plaats gevraagd en een naam van de gebeurtenis.
Dus dan zijn de antwoorden:
"Schiedammer Parkmoord"
en
"Schiedam"
En dan moet je niet zeggen dan "Parkmoord" alleen goed is en dat je "Schiedam(er)" er zelf wel bij kunt bedenken omdat het toevallig dezelfde naam heeft.
En nogmaals, dat is niet goed. Het is Schiedammer Parkmoord. Niet "Parkmoord"quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:13 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Oké, ik laat me één keer verleiden.
Parkmoord was al gezegd.
Die keer met Stanley_Climbfall was IK de vragensteller. Niet andersom.quote:Is het zo moeilijk voor je die beslissing te accepteren? Ik ken je niet goed, maar ik heb je al twee keer eerder zien mierenneuken over zo'n klein ding (één keer met Stanley Climbfall weet ik nog). Dan kun je nog een AKQ'er van het eerste uur zijn of een fundamentalist, maar voor dit soort dingen heb ik gewoon géén respect.
Krokodillen en een aantal andere reptielen volgens mij. Gekko bijvoorbeeld. Kikkers.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:12 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Nee, heeft een kameel dat niet?
Het is niets persoonlijkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:24 schreef ScottTracy het volgende:
Ik heb mijn zegje gedaan, Nembrionic. Ik heb geen zin in een persoonlijke strijd, want daar lijkt dit wel op uit te gaan lopen. Mocht je dat wel hebben, kun je me via PM of mail bereiken. Wat mij betreft zijn we in dit topic klaar over dit onderwerp.
Wickedangel +1quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:23 schreef Wickedangel het volgende:
Linda Tripp.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:25 schreef ElizabethR het volgende:
Bummerrrrrrrrr
-edit- Ik bedoel WA's antwoord hoor, niet dat ik jullie wil zien vechten ofzo!!!!
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:27 schreef ScottTracy het volgende:
Zing vecht huil bid lach werk en bewonder
Kom op !quote:
quote:
Pff, doe is niet zo snelquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
Sophie's Choice.
Die was ik net eerst aan het zoekenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:42 schreef ElizabethR het volgende:
Mensje van Keulen
Die wel!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:45 schreef ElizabethR het volgende:
Rosita Steenbeek?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
Deze mevrouw komt me niet bekend voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |