Thanx voor het reageren, maar het was een rustiger nummer.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:39 schreef Mark het volgende:
The Unforgiven?
Mooi nummer, maar helaasquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:00 schreef Mark het volgende:
Mama Said dan?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:12 schreef Mark het volgende:
Roep ik voor de zekerheid nog Fade to Black
Welke van de vier?quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:20 schreef kevindebb het volgende:
Hallo iedereen
Ik zou graag de titel en de zanger/dj weten van de achtergrondmuziek van deze site
http://www.djs.be
Alvast bedankt
Gokje: De Sjonnies - Blauw van de sangria? daar word in het refrein ook iets van flamenco + dansen gezongenquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:42 schreef LostFormat het volgende:
Ik hoorde laatst op radio west () een puur haags nummer met in het refrein: "we dansen de flamengo"
Weet iemand de titel en artiest?
quote:
Op woensdagavond 11 juli 2007 presenteerde de Haagse flamingogroep De Regâhs haar debuutsingle in Lokaal Vredebreuk (Lokaal Flamingo) aan de Papestraat 38 te - waar anders - Den Haag.
De single bevat twee juweeltjes: ‘Adios Amigo’ en 'Jè bent ut voâh mèn'. ‘Adios Amigo’ is een Sevillanas en beschrijft in onvervalst Haags de pijn die je voelt als een echte vriend definitief naar Spanje emigreert. 'Jè bent ut voâh mèn' is een romantische rumba die de liefde van een muzikant beschrijft voor zijn flamingodanseres in roze rok met stippen.
Het woord flamingo is dubbel fout, want het gaat hier om flamenco. De flamingo verwijst naar het symbool van Den Haag: de ooievaar. Of je nou een Hollandse ooievaar of een Spaans/Zuid-Franse flamingo bent, we zijn allemaal 'regâhs', inwoners van Den Haag. Trouwens het Spaanse woord flamenco betekent onder andere ook flamingo.
Initiatiefnemer van dit project is Johan Frauenfelder, oprichter van flamencogroep NL Mundo, hoofdredacteur van tijdschrift Tablao Flamenco en eigenaar van platenlabel NL Disco, in samenwerking met mede-Hagenees en halve Spanjaard, flamencogitarist en studiotechnicus Arturo Ramón. Deze dubbelsingle van flamingogroep De Regâhs is een poging een luchtige - maar serieus uitgevoerde - fusie tot stand te brengen tussen de Spaanse en de Haagse tradities. Flamingodanseressen komen de CD-presentatie opluisteren.
daar heb je dan ook weer gelijk inquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:48 schreef LostFormat het volgende:
De sjonnies, die zingen toch geen plat haags?
Je hebt in ieder geval smaak, want dat is het beste "rustige" Metallica-nummer, zo niet het beste uberhauptquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
![]()
, gelijk bij de eerste tonen hoorde ik 't al. Deze bedoelde ik
. Thanx, sorry voor de wazige beschrijving, heb het nummer ook maar 1 x in de auto gehoord
.
Hellogoodbye - Here (In Your Arms) ?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:27 schreef Xords het volgende:
Ik ben opzoek naar een nieuwe clip, nummer speelt zich af op kamp met stereotype nerds. hopelijk was dat genoeg info.
Ah, ja die natuurlijk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hellogoodbye - Here (In Your Arms) ?
Demon & Heartbreaker - You are my high?quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:15 schreef 2dope het volgende:
Hoi,
Ik zoek dat nummer met die clip waar 2 mensen de heule tijd aan het zoenen zijn (tongzoenen dan he).![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |