Nee joh, ze zei net nog dat ze er niet van houdt dat mensen haar "bloot" zien, maar misschien ook wel want ze vergeet de camera's altijd als ze met dennis bezig isquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan vanavond boven op de dekens?![]()
maar eerst paar uurtjes ruzie in de tuin over de datesquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan vanavond boven op de dekens?![]()
Nee ze haat zichzelf !! En liefde is iets onbegrijpelijks. Sex is neuken. Pijpen,vingeren en likken doe je gewoon met de eerste de beste die voor je neus staat.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nog nooit heb ik zo'n ongeloofwaardige kut op poten gezien als die Nadia. Zeer kort geleden verkondigde ze nog in het bed van Tas te gaan slapen, zodat ze geen dingen zou gaan doen die ze niet wilde met iemand waar ze niet echt verliefd op is.
Ze is alleen maar verliefd op zichzelf en helemaal oversext en gestoord dat ze zo weinig in haar doos wil
[afbeelding]
Ik ookquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ga voor tip 2!
Amandel weer met d'r sterrenbeelden, d'r ex was ook een ram.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:19 schreef Dark het volgende:
Dennis ziet er vreemd uit in een legging![]()
Even droog vooroefenen, maar straks.....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:18 schreef Kailany het volgende:
[..]
Nee joh, ze zei net nog dat ze er niet van houdt dat mensen haar "bloot" zien, maar misschien ook wel want ze vergeet de camera's altijd als ze met dennis bezig is![]()
Het lijkt wel of je naar een stel zwakzinnigen zit te kijken...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:18 schreef farceman het volgende:
Hoe saai moet het nog worden met die stelletjes?!
Is er niks mogelijk om wat rotzooi tussen Amanda-Brian en Nix-Nadia te verzinnen?
Ja gewoon de echte Tamara laten opdraven tijdens de bikinicontest en een ex-vriendinnetje/vriendje van dennix mee laten doen aan de bikinicontest.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:18 schreef farceman het volgende:
Hoe saai moet het nog worden met die stelletjes?!
Is er niks mogelijk om wat rotzooi tussen Amanda-Brian en Nix-Nadia te verzinnen?
echt die mensen zouden in een bak met zoutzuur nog niet sissen.....wat een gehandicapten...sterker nog ik denk dat gehandicapten normaler neuken dan dennix en madiageil.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:21 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het lijkt wel of je naar een stel zwakzinnigen zit te kijken...
En als er weer post is van haar moeder, liggen janken, omdat die zich schaamt hoe zij bezig...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Even droog vooroefenen, maar straks.....![]()
[afbeelding]
Het is een enorme griep, morgen gaat ze bellen of ze mag blijven liggenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:20 schreef Kailany het volgende:
En oh oh, wat is die Amanda toch ziek....
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:22 schreef Kailany het volgende:
[..]
En als er weer post is van haar moeder, liggen janken, omdat die zich schaamt hoe zij bezig...![]()
Nou, wat kijken we daar naar uit zeg...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Even droog vooroefenen, maar straks.....![]()
[afbeelding]
Tamara is van de vrouwenliefde ... is nog niet doorgedrongen bij Amanda. Tamara is ook niet het persoon voor een bikini geoe btwquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:22 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ja gewoon de echte Tamara laten opdraven tijdens de bikinicontest en een ex-vriendinnetje/vriendje van dennix mee laten doen aan de bikinicontest.![]()
En het liefst doet ie ook nog een sjaaltje om tijdens het neuken. Daar veegt ie aan het eind van de rit zijn snikkel dan mee af.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:22 schreef PumaStreamer het volgende:
Dennis is zo'n ik hou mijn witte sokke aan neuker....superkneus loonsende loser
nee dat hoeft niet want nadia zuigt hem wel leeg...eerder als strapon want ik zag tijdens een eerdere beurt dat dennis behoorlijk dominant is en het liefst zijn wijf verkracht....dat leek zo althns dus jah....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:24 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
En het liefst doet ie ook nog een sjaaltje om tijdens het neuken. Daar veegt ie aan het eind van de rit zijn snikkel dan mee af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |