Jij denkt te weten waarom ik iets denk? Het moet toch niet gekker worden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En ik denk dat het te maken heeft met het feit dat hij iets met Nadia heeft en zijn bewustzijn (mee bezig zijn) van (en met) zijn uiterlijk. Strikt genomen is Dennis echt niet lelijker dna Huub, integendeel zelfs. Maar over Huub horen we dit allemaal niet zo. Het is dus meer gedrag dan uiterlijk denk ik.

Helemaal niets.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[afbeelding]
Gecamoufleerde inhammen, dikke strot, wat is hier nou lekker aan vraag ik aan de fok-vrouwen en de sporadische dennis-fan.![]()

ngo steeds sokken en schoenen aan....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:51 schreef Soury het volgende:
Ohh Dennis ben ik niet goed genoeg voor je ???![]()

Daar ben ik het dus niet mee eens. Bij mannen als Robbie Williams of Mel Gibson kan ik nog wel eens de moeite doen om te begrijpen waarom vrouwen daar helemaal van uit hun dak gaan, maar voor deze...eh...? Ja, wat is het voor ietsquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gewoon aan leuke vent om te zien (zeg ik als man) en hij lijkt mij ook nog eens hartstikke aardig.

Ben erg blij voor Nena dat ze er uit is...scheelt haar reputatie..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:53 schreef Nostalgist het volgende:
Elly : "Nena was jong, maar wel verstandig"

quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:45 schreef mootie het volgende:
IK WORD VERDOMME STRONTCHAGERIJNIG VAN DAT GEKAUW OP IJS EN PEPERMUNTJES VAN DENNIS!
![]()

quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:53 schreef Nostalgist het volgende:
Elly : "Nena was jong, maar wel verstandig"

Ik blijf erbij, ik snap die vrouwen niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:45 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
in echte relaties in de buitenwereld zouden ze zeggen ja maar ik hou van hem...en hij van mij...en hij zorgt voor me dit en dat...wijf...ga werken en be independent...echt dit soort wijfen blijven bij hun vent omdat ze kadootjes kopen...in de buitenwereld had brian haar wel gemept denk ik dennis is ook een mepper denk ik..denk ik hoor denk ik denk ik,,,,

Klopt.... Vóór de storm was ze weg.....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:54 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ben erg blij voor Nena dat ze er uit is...scheelt haar reputatie..

quote:

Valt toch wel mee?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[afbeelding]
Gecamoufleerde inhammen, dikke strot, wat is hier nou lekker aan vraag ik aan de fok-vrouwen en de sporadische dennis-fan.![]()

Het probeert het rokje nog omlaag te trekken maar het is te kort....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:00 schreef Nostalgist het volgende:
Holy Kanoly..... Wat voor film zit ik te kijken op S1 ?

Prachtigquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En ik.![]()
[afbeelding]
Mooi hè!![]()

quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:00 schreef Nostalgist het volgende:
Holy Kanoly..... Wat voor film zit ik te kijken op S1 ?

Het is een zware griep, jaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:02 schreef mootie het volgende:
Gossie wat is Amanda ziek, heel terecht dat ze in bed mocht gaan liggen.![]()

Ja, precies.....quote:

quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:13 schreef Dark het volgende:
Kan het niet langer verdragen, wel te rusten![]()

Brian ligt in Jezusbroek en Jezushouding op bed... zie zelf maarquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd... damn... moet ik de streams nog aanzetten of kan ik net zo goed de Chick gaan lezen?

quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian ligt in Jezusbroek en Jezushouding op bed... zie zelf maar![]()

OMG.. wat een verschrikkelijk foute onderbroek...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:15 schreef Disana het volgende:
[..]

quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:15 schreef Disana het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |