met glijmiddel zie je alles stukken scherperquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:32 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ach, volgens mij zijn al die avonden in DGK super anaal...
Retesaai zijn ze in ieder geval..
Laat hun ons maar eens volgen. doen redactiequote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan zijn er volgens mij een paar die jankend de poort uit lopen.![]()
Er is maar één antwoord mogelijk op jouw post:quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:36 schreef Soury het volgende:
Ik heb hier geen woorden voor..
Nadia haar gezeik !!!!!!!!!!!!!! Is hier een man aanwezig die dit gezeur en gejammer zou pikken .
Ze zet Dennis weer voor het blok met een lach (richting camera) . Gatver
wow denk niet dat ze zzich dan zo gaaf voelen nog...hahha...denk dat mensen als ik gelijk een smaadrechtzaak krijgen..mjah ik denk dan op mijn beurt JANKEN..quote:
was zowiezo na een avond naar die doos luisteren al afgeknapt..dus jah...en ze is fucking media geilquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:36 schreef Soury het volgende:
Nadia haar gezeik !!!!!!!!!!!!!! Is hier een man aanwezig die dit gezeur en gejammer zou pikken .
Sorry maar ik snap dat soort wijven ook niet. Ik heb nog nooit over me laten lopen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:33 schreef PumaStreamer het volgende:
dennis is gewoon nog een grotere player dan brian...wow...smerig mannetje en nadia half bedreigen als ze met lieke praat over hun zogenaamde relatie...tis net zo'n k-freak als brian als het om relaties gaat..manipulatief overheersend denigrerend misbruikend. jongens zoals dat verdienen klapjes vind ik. mjah...das niet mijn taak maar die van de meisjes..maar amanda en nadia zijn daarin gelijk..wals maar over ze heen ze luistern toch wel...zeg maar poedeltjes met een ketting om.
Alleen als de autofocus goed staat ingesteldquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:37 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
met glijmiddel zie je alles stukken scherper![]()
Denk ook dat wellicht het gesprek van Nadia en Huub er mee te maken heeft. Huub zat lekker te stangen vanwegen die video.. Zodat ie de dates afzegd. Ooeps nu heeft ze het erover. Deze woorden heeft Huub in haar paardebek gelegdquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er is maar één antwoord mogelijk op jouw post:![]()
in echte relaties in de buitenwereld zouden ze zeggen ja maar ik hou van hem...en hij van mij...en hij zorgt voor me dit en dat...wijf...ga werken en be independent...echt dit soort wijfen blijven bij hun vent omdat ze kadootjes kopen...in de buitenwereld had brian haar wel gemept denk ik dennis is ook een mepper denk ik..denk ik hoor denk ik denk ik,,,,quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:43 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Sorry maar ik snap dat soort wijven ook niet. Ik heb nog nooit over me laten lopen.![]()
Denk ook dat die exen van haar (als ze die echt heeft tenminste) zware hopeloze gasten waren....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:43 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Sorry maar ik snap dat soort wijven ook niet. Ik heb nog nooit over me laten lopen.![]()
Gewoon aan leuke vent om te zien (zeg ik als man) en hij lijkt mij ook nog eens hartstikke aardig.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[afbeelding]
Gecamoufleerde inhammen, dikke strot, wat is hier nou lekker aan vraag ik aan de fok-vrouwen en de sporadische dennis-fan.![]()
Dennis heeft geen optie. Het is slikken of stikken want hij heeft een back-up nodig. Ben er wel van overtuigd dat hijgende nadia zonder pijn en moeite dennix er uitstemt als het zo ver zou komen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:36 schreef Soury het volgende:
helemaal nix!!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[afbeelding]
Gecamoufleerde inhammen, dikke strot, wat is hier nou lekker aan vraag ik aan de fok-vrouwen en de sporadische dennis-fan.![]()
moet wel....want ik denk dat die vuile bek van hem stinkt als een giertank dus pepermuntje is wel op zijn plaats..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:45 schreef mootie het volgende:
IK WORD VERDOMME STRONTCHAGERIJNIG VAN DAT GEKAUW OP IJS EN PEPERMUNTJES VAN DENNIS!
![]()
Ik als vrouw vind er echt niets aan, de losse onderdelen zijn niet aangenaam, en gecombineerd is het helemaal een drama. Veel te vrouwelijk ook.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gewoon aan leuke vent om te zien (zeg ik als man) en hij lijkt mij ook nog eens hartstikke aardig.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:47 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
moet wel....want ik denk dat die vuile bek van hem stinkt als een giertank dus pepermuntje is wel op zijn plaats..
echt waar...hij is echt zon'n jah bartender wanna b sexy dude...en toch kijkt hij scheel...wel verwarrend kijkt hij nou naarnadia of naar een van de andere sletten.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gewoon aan leuke vent om te zien (zeg ik als man) en hij lijkt mij ook nog eens hartstikke aardig.
wordt een vies vet vadsig mannetje in de loop der jarenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En ik denk dat het te maken heeft met het feit dat hij iets met Nadia heeft en zijn bewustzijn (mee bezig zijn) van (en met) zijn uiterlijk. Strikt genomen is Dennis echt niet lelijker dna Huub, integendeel zelfs. Maar over Huub horen we dit allemaal niet zo. Het is dus meer gedrag dan uiterlijk denk ik.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik als vrouw vind er echt niets aan, de losse onderdelen zijn niet aangenaam, en gecombineerd is het helemaal een drama. Veel te vrouwelijk ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |