Volgens mij is het voor een vrouw 100 keer makkelijker om zelf te doen, dan om door een man klaar te komen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:40 schreef Dark het volgende:
[..]
Ze vertelde toch ook dat ze zonder man nog nooit was klaargekomen?
Denk dat de meeste vrouwen haar nog veel kunnen leren![]()
Amanda is wat dat betreft nog slimmer wat camera's en streamers betreftquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Amanda ligt erbij als een dood vogeltje tijdens de sex met Brian, geen kirretje, kreun of zuchtje..
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:39 schreef Soury het volgende:
Kut .. Dat butlermens verkklapt dat we alles zien.. Nadia is nog zo lekker naief om te denken dat we haar sexgebeuren niet merken..... Duhhhh DufMadia .. en doe het maar lekker zonder dekbed .. We zijn er klaar voor![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij is het voor een vrouw 100 keer makkelijker om zelf te doen, dan om door een man klaar te komen.
Nou met een man lukt dat klaarkomen blijkbaar ook niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:40 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat zou ik niet kunnen zeggenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij is het voor een vrouw 100 keer makkelijker om zelf te doen, dan om door een man klaar te komen.
Dan vraag ik me toch echt af hoe Amanda alleen met een man klaar kan komen....... wtf doet zij dan met zichzelf...quote:
Misschien is ze nooit klaargekomen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:40 schreef Dark het volgende:
[..]
Blijf je daar slanker bijquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:42 schreef mootie het volgende:
Ik vraag me af of je kringspier niet opgerekt raakt als je elke dag anale sex hebt.![]()
denk dat ik dat eigenlijk niet eens wil weten....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:42 schreef mootie het volgende:
Ik vraag me af of je kringspier niet opgerekt raakt als je elke dag anale sex hebt.![]()
Geloof ik helemaal niets van.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Amanda is wat dat betreft nog slimmer wat camera's en streamers betreft
Ze zit er al vanaf december, één keer een gilletje had toch wel gekund, ik durf er op te zweren dat Brian haar nog nooit een orgasme heeft bezorgd.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Amanda is wat dat betreft nog slimmer wat camera's en streamers betreft
In een ver ver verleden heb ik eens iets gelezen in Histoire d'O. Ter voorbereiding ging er steeds iets groters in om de boel op te rekken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:42 schreef mootie het volgende:
Het heeft hem al maanden gekost om zelf klaar te komen.... laat staan dat ie ook nog aan de klus Amanda begintquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze zit er al vanaf december, één keer een gilletje had toch wel gekund, ik durf er op te zweren dat Brian haar nog nooit een orgasme heeft bezorgd.
Dat doen ze zelf wel. Dat gaat heel natuurlijk. ik weet niet of jij de Bikini Contest telefoon gesprekken hebt gevolgd van Amanda en haar mentor Bwian. De dames zijn allemaalquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ondanks de edit begrijp ik het nog niet helemaal. Ze hebben niemand nodig, dus er is niemand die ze afkraakt? (Ik voel wel waar je naar toe wilt, maar toch, verklaar een klein beetje nader)
Communicatie is natuurlijk ook heel belangrijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:44 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat zou ik niet kunnen zeggenmaar ik heb veel geleerd van mijn vrouw
![]()
Ach, het schaap weet waarschijnlijk niet beter, sinds haar 15de elke dag recht op en neer sex, met uitzondering van de eerste 2 weken DGK (die waren sexloos)...........sneu toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch echt af hoe Amanda alleen met een man klaar kan komen....... wtf doet zij dan met zichzelf...
Daarom draagt ze vaak geen slip!!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Blijf je daar slanker bijOf moet je meer onderbroeken wassen
Dus nu heeft ze een flubberanus?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
In een ver ver verleden heb ik eens iets gelezen in Histoire d'O. Ter voorbereiding ging er steeds iets groters in om de boel op te rekken.![]()
Nou aan haar duffe gehijg en gekreun denk ik dat je gelijk heb. Als ik het zo zie is de When Harry met Sally scene zeer actueel . Elke avond weer.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Misschien is ze nooit klaargekomen?
Ik denk ook niet dat brrrian dat heel belangrijk vindt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze zit er al vanaf december, één keer een gilletje had toch wel gekund, ik durf er op te zweren dat Brian haar nog nooit een orgasme heeft bezorgd.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:46 schreef Borga het volgende:
[..]
Dat doen ze zelf wel. Dat gaat heel natuurlijk. ik weet niet of jij de Bikini Contest telefoon gesprekken hebt gevolgd van Amanda en haar mentor Bwian. het zijn allemaal![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |