Ja toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:21 schreef akveor het volgende:
Nee
Toch maar wel dan.... zag minutenlang geen COSquote:
Nee man, laat ze die meiden lekker uitjouwen zoals met de bikini modeshow ook gebeurde, maar graag een uitzondering voor de Tamara look a like, die moet helemaal opgehemeld wordenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Bah bah. Met de bikini contest gaan ze alles uitjouwen ( Huub en Lieke). Is niet leuk voor al die meiden die komen. Uitjouwen kunnen wij hier op Fok wel, laat die meiden met rust daar.![]()
Neuh. Ik vind het veel leuker om ongestoord een mooie meisjesverkiezing mee te maken en daarover te cossen. Terror doen ze maar op elkaar maar niet op die meisjes van 'buiten'. Afkraken kunnen wij die meiden wel. Hoeft niet pijnlijk te worden voor die kids ter plaatse. Dat zou ik echt walgelijk vinden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee man, laat ze die meiden lekker uitjouwen zoals met de bikini modeshow ook gebeurde, maar graag een uitzondering voor de Tamara look a like, die moet helemaal opgehemeld wordenZe is toch nog wel een potentiele kandidate he?
Deze meisjes hebben (waarschijnlijk) niemand nodig om afgekraakt te worden,quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Neuh. Ik vind het veel leuker om ongestoord een mooie meisjesverkiezing mee te maken en daarover te cossen. Terror doen ze maar op elkaar maar niet op die meisjes van 'buiten'. Afkraken kunnen wij die meiden wel. Hoeft niet pijnlijk te worden voor die kids ter plaatse. Dat zou ik echt walgelijk vinden.
Ik heb altijd het idee gehad dat brrrrrian alleen aan zichzelf denkt als het gaat om sex. Ik laat me niet in mijn hol nemen en weet dus ook niet of dat opwindend is voor een vrouw, maar het lijkt me niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ook! Maar ik bedoel gewoon dat ik het al vreemd vind dat in een relatie de vagisex voor anasex wordt ingeruild.
Amanda ligt ook altijd voor lijk tijdens de sex, die geeft echt geen kikquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:36 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee gehad dat brrrrrian alleen aan zichzelf denkt als het gaat om sex. Ik laat me niet in mijn hol nemen en weet dus ook niet of dat opwindend is voor een vrouw, maar het lijkt me niet.En als voorspel in een relaaasie ook al niet belangrijk is voor amandel, dan vraag ik me nog meer af wat voor plezier zij uit die vele, veeele sexpartijen met brrrrian haalt.
Maar goed, ik ben geen echte streamer en heb dus geen hijgende of gillende amandel mee mogen maken, godzijdank.
![]()
Amanda ligt erbij als een dood vogeltje tijdens de sex met Brian, geen kirretje, kreun of zuchtje..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:36 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee gehad dat brrrrrian alleen aan zichzelf denkt als het gaat om sex. Ik laat me niet in mijn hol nemen en weet dus ook niet of dat opwindend is voor een vrouw, maar het lijkt me niet.En als voorspel in een relaaasie ook al niet belangrijk is voor amandel, dan vraag ik me nog meer af wat voor plezier zij uit die vele, veeele sexpartijen met brrrrian haalt.
Maar goed, ik ben geen echte streamer en heb dus geen hijgende of gillende amandel mee mogen maken, godzijdank.
![]()
Daarom kijkt ze er ook steeds inquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:38 schreef Kailany het volgende:
Elly: Nadia, ik denk dat jij het wel leuk vindt dat mensen jou bloot zien
Nadia: nee, dat is juist niet zo, dat wil ik helemaal niet.... maar ik vergeet die camera's gewoon helemaal als ik met dennis bezig ben....
Ze vertelde toch ook dat ze zonder man nog nooit was klaargekomen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda ligt ook altijd voor lijk tijdens de sex, die geeft echt geen kik![]()
idd, domme doos met dr lulpraat...quote:
Tuurlijk naadloos, maar troost je, we zien je, en kotsen je uit!!!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:38 schreef Kailany het volgende:
Elly: Nadia, ik denk dat jij het wel leuk vindt dat mensen jou bloot zien
Nadia: nee, dat is juist niet zo, dat wil ik helemaal niet.... maar ik vergeet die camera's gewoon helemaal als ik met dennis bezig ben....
Ondanks de edit begrijp ik het nog niet helemaal. Ze hebben niemand nodig, dus er is niemand die ze afkraakt? (Ik voel wel waar je naar toe wilt, maar toch, verklaar een klein beetje naderquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:34 schreef Borga het volgende:
[..]
Deze meisjes hebben (waarschijnlijk) niemand nodig om afgekraakt te worden,
Misschien is ze een stille genieter maar zelfs dat geloof ik niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda ligt ook altijd voor lijk tijdens de sex, die geeft echt geen kik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |