komt door die snor.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:17 schreef Leandra het volgende:
Wat is er met Lieke trouwens.... die ligt de laatste tijd wel erg vaak te "doezelen" op de bank....

Moeder en vriendin op bezoek gehad... moe?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:17 schreef Leandra het volgende:
Wat is er met Lieke trouwens.... die ligt de laatste tijd wel erg vaak te "doezelen" op de bank....

Goh... ik dacht dat ze de camera's al lang niet meer zagquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:18 schreef Kailany het volgende:
N richting B en A: wat haat ik jullie.. uhm de camera's bedoel ik... hihi..![]()

iddquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een lullig broekie he. Het is wel dé manier om nergens zin meer in te hebben.

hoi, trouwens, mrs. alinea!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:17 schreef Leandra het volgende:

Ze heeft ambities in de politiek en wil aan de macht. Ze heeft Huub net op onnavolgbare wijze klein gekregen in haar eerste debat!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:19 schreef Meganog het volgende:
[..]
Alle bewoners vallen in het niet bij Elly.
Puur goud.![]()

quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga de emmer een schop geven, oftewel "I fuck the window"
Truste fok!![]()

truste rudolfquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Truste fok!![]()

Okay, maar gisteren toen ze met z'n allen in de chill moesten lag ze ook al te doezelen op de bank...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Moeder en vriendin op bezoek gehad... moe?

die zullen morgen wel lichter zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat heeft Lieke voor twee donkere gaten on haar hoofd?

quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Truste fok!![]()

Haar ogen vallen dicht van de zware makeup?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, maar gisteren toen ze met z'n allen in de chill moesten lag ze ook al te doezelen op de bank...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |