abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 augustus 2007 @ 19:27:24 #1
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52236427
Ik heb vandaag een nieuw konijn gehaald uit een opvang. Moeders kwam zwanger binnen en daar kwam dit oa uit. .
Een bruin/zwarte hangoor met waarschijnlijk iets van een baardkonijn kruising waardoor ze de plukken op haar kop waarschijnlijk behoudt. .

Toen we daar aankwamen en ik deze leuk vond hebben we ze samen in een ren gezet. Eerst negeerden ze elkaar wat, een beetje stiekem kijken, maar even later kwam PCB erachter dat dit een vrouwtje is en hij het dus moet neuken.
Hij is er maar niet meer mee opgehouden. .
Tot ze samen in de reiskoffer in de auto zaten, toen hebben ze elkaar zitten steunen want de auto is natuurlijk eng.
Omdat PCB nog niet gecastreerd is en ik liever save than sorry ben gingen ze eenmaal thuis gelijk apart.

PCB breng ik morgen naar de DA zodat hij gecastreerd wordt, nu zit Bijoux dus even hier;

PCB zit vandaag nog hier, en als hij terugkomt morgen gaat PCB naar 't binnenhok en Bijoux hier naar toe.

Als PCB straks hersteld is gaan ze beiden naar het buitenhok met ren. .

Nog één om het af te leren

Zo lekker woezelig nog, nesthaar. .

I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 19:27:54 #2
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52236443
Het konijnentopic is te rustig, dus ik wil mn woezelige balletje hier even spammen. .
  donderdag 9 augustus 2007 @ 19:29:47 #3
184553 Arthur.Spooner
mwopwopmwopwoopwoop
pi_52236489

[ Bericht 100% gewijzigd door Harajuku. op 02-01-2011 03:47:12 ]
Dubstep FTW
-je avatar vroeg om een login, niet terugplaatsen-
  donderdag 9 augustus 2007 @ 19:32:27 #4
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52236565
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 19:29 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[afbeelding]
Origineel. . En nu gaan wieberen, .
  donderdag 9 augustus 2007 @ 19:36:27 #5
184553 Arthur.Spooner
mwopwopmwopwoopwoop
pi_52236662
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 19:32 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Origineel. :'). En nu gaan wieberen, :*.

[ Bericht 16% gewijzigd door Harajuku. op 02-01-2011 03:47:43 ]
Dubstep FTW
  donderdag 9 augustus 2007 @ 19:36:45 #6
184553 Arthur.Spooner
mwopwopmwopwoopwoop
pi_52236670
Ik ben nu eenmaal niet zo origineel .
Dubstep FTW
pi_52236736

Bijoux
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  † In Memoriam † donderdag 9 augustus 2007 @ 19:50:30 #8
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_52237074
Slim, nu zijn ze goekdoper dan rond de kerst.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
  donderdag 9 augustus 2007 @ 19:51:34 #9
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52237099
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 19:50 schreef pc-fr34k het volgende:
Tam konijn, . Eet dan wild konijn, .
pi_52237157
Toffe knien. Bijoux ziet er appetijtelijk uit.
  Moderator donderdag 9 augustus 2007 @ 19:54:34 #11
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_52237188
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 19:50 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat een orginele grap

Nu graag normaal en ontopic reageren.

Wat een leuk konijn, ik vind baardkonijntjes ook altijd erg schattig, ik ben benieuwd hoe pluizig dit konijntje blijft.
Heb je hem bij een speciale knaagdierenopvang vandaan of bij het asiel?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  donderdag 9 augustus 2007 @ 19:57:34 #12
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52237270
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 19:54 schreef senesta het volgende:

[..]

Wat een orginele grap

Nu graag normaal en ontopic reageren.

Wat een leuk konijn, ik vind baardkonijntjes ook altijd erg schattig, ik ben benieuwd hoe pluizig dit konijntje blijft.
Heb je hem bij een speciale knaagdierenopvang vandaan of bij het asiel?
Inderdaad, ik kan ook niet wachten. .

Het was een particuliere opvang in Dalfsen. Via via horen mensen erover en brengen ze daarheen. Het is maar heel klein. Maar het was de enige hier in de buurt die me okay leek en wilde ook niet weer één uit de winkel, .
  Moderator donderdag 9 augustus 2007 @ 20:00:28 #13
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_52237355
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 19:57 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Inderdaad, ik kan ook niet wachten. .

Het was een particuliere opvang in Dalfsen. Via via horen mensen erover en brengen ze daarheen. Het is maar heel klein. Maar het was de enige hier in de buurt die me okay leek en wilde ook niet weer één uit de winkel, .
Goede zaak ook om eens verder te kijken dan de dierenwinkel.
Hier in het asiel zitten momenteel heel veel konijnen.
Ik wil er ook graag een konijntje bij dus ik ga ook eerdaags eens kijken.
pi_52237452
Het is dat ik niet zoveel met konijnen heb en het huis al totaal bekat is. Dit is wel een heel schattig geval
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator donderdag 9 augustus 2007 @ 20:05:47 #15
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_52237519
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 20:03 schreef nokwanda het volgende:
Het is dat ik niet zoveel met konijnen heb en het huis al totaal bekat is. Dit is wel een heel schattig geval
Geval?!
  donderdag 9 augustus 2007 @ 20:07:25 #16
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52237565
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 20:00 schreef senesta het volgende:

[..]

Goede zaak ook om eens verder te kijken dan de dierenwinkel.
Hier in het asiel zitten momenteel heel veel konijnen.
Ik wil er ook graag een konijntje bij dus ik ga ook eerdaags eens kijken.
Ja, bij PCB moest en zou ik gelijk een konijn hebben en heb niet verder gekeken dan mn neus lang is, . Dit terwijl ik eigenlijk een schijthekel heb aan dieren in winkels en broodfok etc. . Vandaar dat ik het deze keer ook goed deed.

Ik zit er nu alleen wel mee dat Bijoux wat plakkerige poep/diarree heeft. Konijnen hebben al zo een gevoelig darmstelsel. . Maar ze eet wel hooi en drinkt ook wel. Normaal voer heeft ze nog niet gehad want dat geef ik 's avonds.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 20:08:59 #17
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52237610
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 20:03 schreef nokwanda het volgende:
. Had ik ook met jouw katten. .
  Moderator donderdag 9 augustus 2007 @ 20:10:21 #18
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_52237651
Misschien even rustig aan doen met het groenvoer?
En als je je echt zorgen maakt kun je natuurlijk ook gewoon de dierenarts even bellen misschien heeft hij wel een huis, tuin en keuken remedie tegen diarree.
Wel heel goed mee oppassen, jonge konijntjes met diarree kunnen heel snel heel ziek worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door senesta op 09-08-2007 20:18:39 (kleine typblunder) ]
  donderdag 9 augustus 2007 @ 20:15:49 #19
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52237820
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 20:10 schreef senesta het volgende:
Misschien even rustig aan doen met het groenvoer?
En als je je echt zorgen maakt kun je natuurlijk ook gewoon de dierenarts even bellen misschien heeft hij wel een huis, tuin en keuken remedie tegen diarree.
Wel heel goed mee oppassen, jonge konijntjes met diarree kunnen heel snel heel ziek worden.
Ja daarom flipte ik ook toen ik t zag. . Maar ik lees net ook dat plakpoep vaak voor diarree aangezien wordt en dat plakpoep lang niet zo erg is. En nu net een stukje over het voer. Als ze teveel normaal voer kregen met niet alleen biks eten ze de "blindedarm keutels" niet op wat ze normaal altjid wel doen. Dit blijft dan aan het konijn plakken. Ik hoop dus dat dat het is, maar ik bel morgen voor ik heen ga de DA nog even, of ik Bijoux ook mee kan nemen.

[ Bericht 1% gewijzigd door senesta op 09-08-2007 20:18:11 (blunder verborgen) ]
pi_52241582
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 19:27 schreef Harajuku. het volgende:
Moeders kwam zwanger binnen en daar kwam
Ben je met je moeder al naar het ziekenhuis geweest?
  donderdag 9 augustus 2007 @ 23:21:46 #21
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52243419
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 22:25 schreef Mister_Monkeyman het volgende:

[..]

Ben je met je moeder al naar het ziekenhuis geweest?
Kom op mmm, jij kan toch wel betere grappen maken.
pi_52243903
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 23:21 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Kom op mmm, jij kan toch wel betere grappen maken.
Ik ben moe omdat ik nu twee vakantiebaantjes heb
  donderdag 9 augustus 2007 @ 23:49:42 #23
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52244191
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 23:38 schreef Mister_Monkeyman het volgende:

[..]

Ik ben moe omdat ik nu twee vakantiebaantjes heb
Tsk, lame excuse. . En nu maar weer terug naar ONZ. .
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:00:05 #24
84328 Lllaura
painting pictures
pi_52251487
Pas wel op 's zomers met plakpoep. Hier kunnen maden in gaan zitten die zich een weg naar binnen vreten.

Bij ons konijn, dat al ziek was, gebeurde dit binnen een paar uur, en dat terwijl ie binnen zat.
's Avonds had m'n vried 'm nog gewassen en goed gecheckt op die smerige beesten en de volgende middag, bij de dierenarts om in te slapen , krioelden ze er lustig op los.

Vieze, gorige, smerige rotbeesten. Bah.
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:17:55 #25
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52253738
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:00 schreef Lllaura het volgende:
Pas wel op 's zomers met plakpoep. Hier kunnen maden in gaan zitten die zich een weg naar binnen vreten.

Bij ons konijn, dat al ziek was, gebeurde dit binnen een paar uur, en dat terwijl ie binnen zat.
's Avonds had m'n vried 'm nog gewassen en goed gecheckt op die smerige beesten en de volgende middag, bij de dierenarts om in te slapen , krioelden ze er lustig op los.

Vieze, gorige, smerige rotbeesten. Bah.
Ja, ik weet het. Daardoor was 'k ook van Wtf noooeeess . Maar ik dacht net, even kijken of het gewoon voer eet en poept. Ze had een beetje gegeten en ik zag lieve kleine keuteltjes . Dat is bij PCB wel anders . Maar ik bel straks de DA nog, ik wil er sowieso even naar laten kijken. En stel dat Bijoux iets heeft en dat doorgeeft aan PCB

Sneu van je konijn trouwens, want dat schijnt echt vreselijk te zijn huh . .
pi_52261161
Maar ehm....je hebt ze dus bij mekaar gezet terwijl ze beiden nog intact zijn en PCB begon er op te rijden? Ben je niet bang dat Bijoux (mooie naam overigs, had ooit een ratje zo genoemd) nu al zwanger is?
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:12:55 #27
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52265437
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 16:21 schreef morgaine21 het volgende:
Maar ehm....je hebt ze dus bij mekaar gezet terwijl ze beiden nog intact zijn en PCB begon er op te rijden? Ben je niet bang dat Bijoux (mooie naam overigs, had ooit een ratje zo genoemd) nu al zwanger is?
Nee, konijnen zijn geslachtsrijp vanaf 4 tot 6 maanden. Bijoux is 7.5 week.
Dat was dus ook alleen voor de kennis making. Daarna gewoon apart tot alles in orde is.
Ik wil écht geen nestje. Ontzettend leuk hoor, jonge dieren, maar ik weiger mijn dieren te laten voortplanten terwijl er overal zo een overschot van is.

Ik heb overigens PCB een half uurtje geleden weer opgehaald van de DA. Volgens de DA had hij zich voorbeeldig gedragen. . Hij trilt nog wel wat en is nog een beetje duf maar hij beweegt wel.
Ik heb PCB nu in de schuur staan, die is niet te koud wél lekker rustig. In het binnenhok op kranten en handdoeken met water en hooi. De sukkel ging alleen op het hooi liggen. .
Ik blijf af en toe even kijken of hij poept, drinkt en eet en verder laat ik hem lekker met rust.
Bijoux zit nu dus buiten en is uit zichzelf nog niet naar de ren gegaan. Één keer hebben we haar er erin gezet, maar omdat ze niet met de trap naar beneden ging wist ze niet dat ze de trap op moest om weer boven te komen. . Ik laat het haar nu maar zelf uitzoeken. Ze is wel erg onderzoekend en nieuwsgierig gelukkig.

Bijoux heb ik ook even laten bekijken. Ze zag er goed uit, ze had alleen wat vieze oogjes en door die plakpoep? moet ik haar eerst even alleen op hooi en stro zetten.
Ik denk dat ze in de opvang teveel voer kreeg waardoor ze haar keutels niet opeet.

So far so good dus
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 20:32:11 #28
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_52267373
Oh shit, dit is geen onzin
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  Moderator vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:02:47 #29
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_52268186
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 20:32 schreef Electro-Worm het volgende:
Oh shit, dit is geen onzin
Precies, daarom heb ik je andere posts maar even weg gehaald
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 00:37:24 #30
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52274414
Ik ben trouwens best een beetje boos.

Eerst moest ik al dik een half uur wachten bij de DA, zat er totaal langer dan een uur. Fine, kan gebeuren dat het druk is maar anderen op afspraak mochten vrijwel gelijk door. Fine, dat is dan tot daar aan toe.
Maar ik heb helemaal niets gehoord. Geen uitleg, niets over vóór, tijdens en na de operatie. Niets.
Ik vind het een kwalijke zaak, en dat heb ik ze nu ook gemailed. Had ik allerlei vragen moeten stellen? Wat basis info is toch wel het minste, toch? Zeker bij een konijn wat al niet veel kan hebben. Of ligt het nu toch echt aan mijzelf? Neh, ik vind van niet.
Ik heb nog wel gezegd dat deze vrouwelijke DA wel wat leuker was dan de vorige bij Max. Die was zakelijker. Maar dit valt me toch vies tegen.

Ik zal hier het stukje even copy pasten. So, ben ik nu gek of wat? .
quote:
Mijn konijn heeft hier vrijdag een castratie ondergaan, en nu lees ik op meerdere sites dingen over pijnbestrijding. Ik zal een stukje quoten.
"Een reden voor niet-eten kan heel goed pijn zijn. Een konijn dat pijn heeft wil niet meer leven, pijnbestrijding is daarom uiterst belangrijk. Gelukkig komen steeds meer dierenartsen tot deze overtuiging. Informeer dus bij de dierenarts of er een pijnstiller gegeven is, en vraag extra pijnstillers mee naar huis voor de 2e en 3e dag. Tolfedine, Ketoprofen of Metacam zijn goede pijnstillers voor een konijn. Een konijn zonder pijn zal eerder weer gaan eten, en snel helemaal opknappen.

NB Een konijn heeft een sneller metabolisme dan andere dieren. Om deze reden is een pijnstiller bij konijnen sneller uitgewerkt. Reken er daarom op dat een pijnstiller die door de dierenarts gegarandeerd wordt voor 24 uur, slechts 12 uur de pijn zal stillen"

Ik heb dus géén pijnstillers meegekregen die ik graag wel wil. Ook is mij helemaal niets verteld over vóór de operatie, tijdens en ná. Als ik niet zelf op internet had gekeken lag mijn konijn nu misschien wel op stro en zaagsel met zijn wond. Gelukkig voor het konijn wist ik dat kranten en handdoeken beter zijn. Ook het feit dat konijnen doorgaans áltijd moeten eten. Ik lees me dan in over mijn dieren, maar veel mensen niet. Ik vind het dus echt een kwalijke zaak dat er helemaal níets verteld is.

En waar het nu om draait, morgen zal ik bellen voor piinstillers, hebben jullie weer meer geld en ik een konijn wat beter herstelt. Verder hoop ik dat jullie in het vervolg de eigenaren beter inlichten. Zeker konijnen zijn erg fragiele dieren. Echt slecht.

Groet,
pi_52275602
Ik vind dat je gelijk hebt kjoebie. Als je je beestje gaat ophalen ben je veel te veel bezig met oeoeoe hoe gaat het met hem, om je te bedenken dat je misschien nog vragen moet stellen. En ik zou persoonlijk niet op het idee komen om medicatie te vragen, als dat nodig is moet een dokter dat gewoon zeggen

En ja jij zoekt het op, maar zoveel mensen denken ach, hij eet niet, een mens eet ook niet direct na de operatie... En die maken zich geen zorgen terwijl het heel erg is voor een konijn. En wat als je nou geen internet hebt? Een dierenarts zou gewoon moeten vertellen waar je rekening mee moet houden. Ook als je niks speciaals hoeft te doen.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 01:37:16 #32
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52275733
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 01:30 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind dat je gelijk hebt kjoebie. Als je je beestje gaat ophalen ben je veel te veel bezig met oeoeoe hoe gaat het met hem, om je te bedenken dat je misschien nog vragen moet stellen. En ik zou persoonlijk niet op het idee komen om medicatie te vragen, als dat nodig is moet een dokter dat gewoon zeggen

En ja jij zoekt het op, maar zoveel mensen denken ach, hij eet niet, een mens eet ook niet direct na de operatie... En die maken zich geen zorgen terwijl het heel erg is voor een konijn. En wat als je nou geen internet hebt? Een dierenarts zou gewoon moeten vertellen waar je rekening mee moet houden. Ook als je niks speciaals hoeft te doen.
Ah, fijn. Ik begon al aan mezelf te twijfelen. . En inderdaad, medicatie zou je verwachten dat dat wel aangeven wordt, gebeurt met mijn hond ook altijd.

Ook heb ik al vaker gelezen dat veel DA's nog niet weten hoe een konijn onder narcose te brengen. Te hoge/lage dosering ed. Ik was dus al wat huiverig.

Maar toen we hem ophaalden was ie zo zielig ik was dus meer met konijn zelf bezig dan met vragen stellen. Ook lag de hond daar bij te komen die 's middags binnenkwam toen ik nog zat te wachten.
Het arme beest hoorde bij een pauper gezin, moeder en dochter. En pauper vriend van pauper moeder had op het arme beest ingehakt oid . Dat beest lag er zo ontzettend zielig bij waarop ik ook me ook even met hem bezig hield. Het was ech thartverscheurend toen ik dat gesprek mee kon luisteren. En die paupermoeder en pauperdochter ook om dingen gewoon lachen terwijl ze hem incheckten .
pi_52275751
Wat een pluizebolletje
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 01:41:58 #34
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52275814
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 01:38 schreef jordeeeh het volgende:
Wat een pluizebolletje
Een leuke pluizebol die mijn net schone witte badjas onder heeft zitten schijten
pi_52275887
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 01:41 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Een leuke pluizebol die mijn net schone witte badjas onder heeft zitten schijten
Foutje bedankt toch?
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 01:48:04 #36
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52275928
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 01:46 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

Foutje bedankt toch?
Ofcourse, ik vind haar nog steeds lief.
pi_52275968
Maar... voor hoelang?
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 01:51:52 #38
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_52276005
Ik heb wilde konijnen in m'n tuin. En ik kan je vertellen dat 't klotebeesten zijn.

Maar heel leuk zo'n pluizig bolletje. Voor hoelang? Wie weet.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 01:56:53 #39
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52276099
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 01:51 schreef popolon het volgende:
Ik heb wilde konijnen in m'n tuin. En ik kan je vertellen dat 't klotebeesten zijn.

Maar heel leuk zo'n pluizig bolletje. Voor hoelang? Wie weet.
Ja, wilde konijnen in mn tuin trekt mij ook niet echt, . Maar dit is zeker wel leuk . PCB vond ik ook nog leuk nadat al zn nesthaar weg was . Ik kies gewoon keileuke konijnen uit .
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 02:02:06 #40
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_52276199
Dat kan ook.

Ik heb hier in de buurt 'Stan the Wild-life man' en die regelt 't allemaal voor mij.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 02:33:35 #41
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52276694
Ik ging net even kijken en hij was best bewegelijk . Hij at hooi en at zelfs een kleeein beetje normaal voer. Nadat ik de camera uit deed en nog even bleef kijken ging hij ook drinken. Blij dat ik er een bakje water bij had gezet want daar dronk hij uit en niet zoals gewoonlijk uit de fles. Whoa . Stoer knien. .

http://video.tinypic.com/player.php?v=682mv74
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 02:35:36 #42
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52276711
De bult rechts is trouwens een kruik onder de handdoeken.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 02:40:55 #43
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52276766
Oh, en Bijoux vanavond in het buitenhok

WAt een opdonder nog, hè. .
pi_52276774
Hij kijkt een beetje sip
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 02:42:59 #45
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52276786
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 02:41 schreef opgebaarde het volgende:
Hij kijkt een beetje sip
Vind je het gek. . Te vroeg bij de moeder weg (niet door mij) in en 1 dag twee keer verhuisd. .
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 02:43:40 #46
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52276798
Ooohh, in de ren was ze trouwens heel nieuwsgierig en onderzoekend. .
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 03:38:20 #47
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_52277185
Sohé!
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 03:55:52 #48
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52277253
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 03:38 schreef Electro-Worm het volgende:
Sohé!
Ga terug naar je nest jij.
pi_52280529
Mooi dat hij weer eet en drinkt. Zij is cute.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 13:11:44 #50
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52282106
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 12:03 schreef zarGon het volgende:
Mooi dat hij weer eet en drinkt. Zij is cute.
Een pak van mn hart, nu ga ik even kijken of ik al keutels kan vinden. .
pi_52282673
Aahw leuke knijnen
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 13:46:44 #52
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52282772
Nog geen keutels Heeft iemand enig idee hoe lang dat zou moeten duren? Kan het ook niet online vinden. .
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 15:02:19 #53
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52284347
Dierenarts is dicht. Geen pijnstillers voor PCB
pi_52286713
Bel een andere dierenarts om te vragen over het poepen en de pijnstillers?
pi_52288428
{tip} Als hij niet genoeg eet, of dunne poep of helemaal géen keutels heeft kun je hooi-thee maken.
Gewoon water koken, even wachten tot het niet meer kookt en er gewoon hooi in laten trekken.
Als het koud is, de hooi eruit halen en in het flesje doen, ipv water.
Zo móet hij/zij het wel drinken en gaat het vast beter.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_52288452
Dat moet je natuurlijk niet doen in pláats van de hooi, dat moetie ook gewoon eten.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 20:10:12 #57
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52290363
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 17:11 schreef Dipkip het volgende:
Bel een andere dierenarts om te vragen over het poepen en de pijnstillers?
Ik had een paar gebeld en bij alles zou ik naar de spoedlijn moeten. Maar omda thij wel eet en redelijk veel beweegt dacht ik dat dat niet het geval is. Maar als er over een uur nog geen keutels zijn bel ik een DA daarover en eis dan lekker toch pijnstillers, just to be sure .

En die hooithee kan ik ook wel eens proberen, al eet hij wel wat. Het is blijkbaar alleen niet genoeg. .

Ik belde mn moeder ook dat alles dicht was "Ja, had je je van te voren maar beter moeten inlezen" Dus nu is het mijn schuld dat ie misschien wel pijn lijdt, lieve mama .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_52290509
Maar konijnen eten toch hun keutels de eerste keer weer op? Dus het eten moet twee keer door het knijn heen voor je keutels zou zien toch?

Hoe lang nu al geen keutels?
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 20:47:12 #59
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52291160
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:17 schreef Dipkip het volgende:
Maar konijnen eten toch hun keutels de eerste keer weer op? Dus het eten moet twee keer door het knijn heen voor je keutels zou zien toch?

Hoe lang nu al geen keutels?
Nee, ze hebben twee soorten keutels. 1 zien wij nooit omdat ze dat gelijk opeten, wat wij wel zien zijn de gewone keutels. Heb ik dus laats gelezen, die ze opeten waren de blindedarm keutels geloof ik.
Hoe dan ook, als ie wel keutels at moest er nu al wel wat liggen

Laatste keer moet gistermiddag rond 2 a 4 uur zijn geweest. .

Hooithee is aan t trekken Ziet er wel goor uit, geen idee of di edat wel gaat drinken
  † In Memoriam † zaterdag 11 augustus 2007 @ 20:51:22 #60
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_52291247
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:47 schreef Harajuku. het volgende:

[..]
Hooithee is aan t trekken Ziet er wel goor uit, geen idee of di edat wel gaat drinken
Ik denk niet dat het een konijn uit maakt hoe z'n eten eruit ziet. .
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 20:54:56 #61
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52291334
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:51 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het een konijn uit maakt hoe z'n eten eruit ziet. .
Mijn hond weigert ook zijn water te drinken als er een vuiltje in zit. Regenwater drinkt ie dan weer wel.
pi_52291421
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:47 schreef Harajuku. het volgende:
Laatste keer moet gistermiddag rond 2 a 4 uur zijn geweest. .
Ik vind dat toch wel lang hoor. Kun je niet bij die noodlijn bellen om te vragen of het een noodgeval is? Wanneer is er weer een dierenarts, pas maandag?
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 21:32:01 #63
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52292165
Door meerdere factoren zat ik net nog meer te janken, maar gelukkig had ik Nokwanda met dr "get yourself together" en heb ik toch gelijk de DA kunnen bellen.

Toen ik zei dat ie al zeker 24 uur niet gepoept had leek hij wel wat geschrokken. Hij vroeg nog of ie wel at en dronk en liep ed. Waarop ik antwoordde en erbij zei dat er overal staat dat je pijnstillers moet meekrijgen. "Oh, jij bent die van dat mailtje of niet?" Yes. Maar een konijn heeft geen tabletten oid, die moet pijnstillers via een spuitje. Toch raar dat ik dan overal lees dat je pijnstillers mee moet krijgen.
Hij heeft mijn nummer opgeschreven en belt me straks terug voor het spuitje, want die krijgt ie vanavond nog. Me tpijnstiller dus, niet het laatste spuitje.

Geez.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 21:32:58 #64
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52292188
Oh ja, ook nog zei hij telkens "de lijn is slecht, ik versta je niet" Ik denk dat dat door mijn gesnif kwam want ik had nergens last van. .
pi_52292320
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 21:32 schreef Harajuku. het volgende:
Oh ja, ook nog zei hij telkens "de lijn is slecht, ik versta je niet" Ik denk dat dat door mijn gesnif kwam want ik had nergens last van. .
Aaahw het komt vast goed met knijn. Maar ik snap dat je je rot voelt hoor, zou ik ook hebben (ik laat dan iemand voor me bellen en dan geef ik op de achtergrond huilerig aanwijzingen over hoe het gesprek moet verlopen ).
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 21:42:30 #66
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52292443
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 21:38 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Aaahw het komt vast goed met knijn. Maar ik snap dat je je rot voelt hoor, zou ik ook hebben (ik laat dan iemand voor me bellen en dan geef ik op de achtergrond huilerig aanwijzingen over hoe het gesprek moet verlopen ).
Ach, ik ging net naar beneden met de mededeling dat we straks naar de praktijk moeten voor een pijnstiller en kreeg als reactie "Waarvoor?!" Niemand die zic hzou hebben aangeboden om te bellen. . En door telkens zulke opmerkingen in combinatie met PCB en alles zit ik dus telkens te janken. Huilie. .
Totaal onbegrip ook de hele dag al. Over het pijnstillen en poepen. Hiervoor gooide ik er nog maar weer eens uit dat na 12 uur niet eten stasis kan optreden en 't beest dus DOOOOOD gaat. "Waarom zeik je dan tegen mij had dat bij de DA gedaan. :"

Neh, ze kunnen wat mij betreft aan het carbit. .
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 22:40:51 #67
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52294005
Net naar de pratijk geweest. Hij was er niet bepaald 'slecht' aan toe gelukkig, en kreeg een injectie. Hij zei ook "Ik zou het niet gelijk noodzakelijk vinden, maar ik heb ook wel eens mensen die dinsdags pas komen, en dan is het te laat" "Ja, nou, ik ken mijn konijn, en ik neem dan liever het zekere voor het onzekere. ." Kon hij ook wel begrijpen gelukkig. De injectie was 20 euro en dat hij er speciaal voor moest komen zou nog eens 26 euro extra zijn, maar "dat wordt wel een erg duur konijn zo"zei hij en haalde die 26 euro ervan af. Echt tof.

Ik heb ook een briefje meegekregen, morgen om 1800 mag ik terug komen voor nog een injectie. Maar als het morgen aan de betere hand is bel ik dat af. Briefje zorgde er trouwens voor dat ik geen consult hoef te betalen, alleen de injectie.

Ik vind het echt puik van de DA en waardeer het zeer. Hij zei zelf ook dat het mbt konijnen nog niet allemaal duidelijk is. Te weinig onderzoek en teveel tegenstrijdige verhalen ed.

Anyway, PCB heeft zn prik en toen ik de hooithee voor zn neus zette nipte die daar toch wel vrijwel gelijk aan net

Wat veren voor mijn DA
pi_52294229
Ah gelukkig en nou schijten PCB!!!
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 22:58:24 #69
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52294487
Ik ben nu ineens veul blijer .

Ik ga ook een siteje maken over konijnen, en dan met echte waarheden .
pi_52294671
Zo raar eigenlijk. Men weet bijna niks over hoe een ziek konijn te genezen, maar wel van alles over hoe een konijn in elkaar zit, want hoe vaak zijn het geen proefdieren.
Idioot gewoon.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 23:21:04 #71
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52295095
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 23:04 schreef nokwanda het volgende:
Zo raar eigenlijk. Men weet bijna niks over hoe een ziek konijn te genezen, maar wel van alles over hoe een konijn in elkaar zit, want hoe vaak zijn het geen proefdieren.
Idioot gewoon.
Ja, triest of niet? Het erge is ook dat een konijn een veel voorkomend huisdier, hoeveel kinderen krijgen geen konijn? En bijna niemand weet over stasis. Men gaat meestal uit van de hond/kat of zichzelf. "Ach, vasten moet voor een operatie" "Ach het eet nog niet, zal wel misselijk zijn van de narcose, komt wel" en voor je het weet heeft het beest stasis en sterft het. .
De medicijnen die overal genoemd worden voor konijnen zijn trouwens voor honden en katten. Daarom mocht ik ook niets mee hebben. Er is blijkbaar geen pijnstiller speciaal voor een konijn.
pi_52297312
Kan ie niet die voor honden en katten krijgen dan?

Nooit zo over nagedacht maar zou je echt een hondenpijnstiller hebben en een kattenpijnstiller en een caviapijnstiller en een schildpadpijnstiller?
  zondag 12 augustus 2007 @ 01:27:11 #73
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52297849
Ja, die heeft ie dus ook gehad. Maar omdat dat geen erkent konijnenmiddel is mocht ik het ook niet mee naar huis nemen en zelf doen etc .

Ja, dat zal wel moeten. Dieren reageren overal anders op natuurlijk. Zelfs verschillende mensen al.
pi_52298985

[ Bericht 100% gewijzigd door senesta op 12-08-2007 22:05:53 (Opbokken!) ]
We'll keep on whispering our mantras.
  zondag 12 augustus 2007 @ 11:59:00 #75
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52301828
Keutels

En een nasty mailtje van de DA die hem gecastreerd heeft, ;r.
  zondag 12 augustus 2007 @ 13:30:44 #76
84328 Lllaura
painting pictures
pi_52303629
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 11:59 schreef Harajuku. het volgende:
Keutels

Gefeliciteerd!

Wat stuurt ie dan?
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_52303732
quote:
Keutels

YAY!!!

Wat heeft de DA te zeuren??
pi_52303942
quote:
Keutels

Yay! Komt vast van mijn hooithee
Nee, ik ben blij voor je, je past goed op je knijntje hoor
pi_52304389
Leuk om te lezen dat t beter gaat
  zondag 12 augustus 2007 @ 14:41:42 #80
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52305047
De DA schreef dat zij zus en zo wel verteld had, maar dat ik het waarschijnlijk niet mee kreeg omdat ik zo met het konijn bezig was.

Ze heeft twee dingen genoemd. Dat zij verteld heeft over huisvesting én over voer. Ík heb gezegd; Ik heb trouwens een kooi met kranten en handdoeken nu, dat lijkt míj beter." Vervolgens vroeg ik wanneer hij normaal mocht eten.

Verder begon ze over dat PCB wel een pijnstiller gehad heeft, en dat dat dan wel op de bon staat. Ik heb nooit wat gezegd over of hij een pijnstiller gehad heeft of niet !

Long story short, het ligt blijkbaar allemaal aan mij. . Heb ook het stuk over de assistente weer aangehaald en dat dat toch echt niet door de beugel kan.

Verder wilde ik eigenlijk de waarheid gewoon vertellen, maar dat zou een kat en muis spelletje worden. Vandaar dat ik iets terug gestuurd heb van "bla bla bla bla. Zoals u al zei kán het best zijn dat ik bepaalde dingen niet mee heb gekregen. Maar dan moet u toch echt bij uzelf te rade gaan want veel mensen zullen gelijk alleen oog voor hun dier hebben, het is dus aan u om toch door te dringen omdat dit van belang is"

Bal maar terug kaatsen .

Ah, toevallig net een mail terug. Ik had een PS over die hond erbij gezet, en mevrouw is zo slim om alleen daarop te reageren. .
  zondag 12 augustus 2007 @ 14:43:55 #81
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52305084
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 13:46 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Yay! Komt vast van mijn hooithee
Nee, ik ben blij voor je, je past goed op je knijntje hoor
Nou, toen we terug waren heb ik dat bakje voor zijn neus gezet en hij ging gelijk wat drinken . Verder elke keer dat ik even ging checken ging ik met een hooitje (dat woord heb ik zelf verzonnen ja ) gedoopt in hooithee voor zn snufferd, en die likte hij dan telkens af. Dan wachten tot ik hem weer ging dopen, totaal 3 keer, dan eet ie m op en mag ik aan de vlgende beginnen. .
pi_52305293
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 14:43 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nou, toen we terug waren heb ik dat bakje voor zijn neus gezet en hij ging gelijk wat drinken . Verder elke keer dat ik even ging checken ging ik met een hooitje (dat woord heb ik zelf verzonnen ja ) gedoopt in hooithee voor zn snufferd, en die likte hij dan telkens af. Dan wachten tot ik hem weer ging dopen, totaal 3 keer, dan eet ie m op en mag ik aan de vlgende beginnen. .
Wat een kieskeurig konijn!
  zondag 12 augustus 2007 @ 15:06:32 #83
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52305530
Ik ben dus trouwens bezig met de eerste en enige konijnen site zonder onwaarheden. . Iemand die konijnen heeft die wat ik tot nu toe heb wil lezen en commentaar wil geven? .
pi_52305541
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 14:41 schreef Harajuku. het volgende:
De DA schreef dat zij zus en zo wel verteld had, maar dat ik het waarschijnlijk niet mee kreeg omdat ik zo met het konijn bezig was.
God, het zijn ook net echte dokters he, nooit ongelijk
  zondag 12 augustus 2007 @ 15:15:19 #85
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52305689
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 15:07 schreef Dipkip het volgende:

[..]

God, het zijn ook net echte dokters he, nooit ongelijk
Ja, ik vind het echt triest. . Maar goed, dat zul je altijd zien en is ook niet te winnen.
  zondag 12 augustus 2007 @ 20:12:28 #86
138448 PeZu
Suspended animation
pi_52311281
fijn zulke dierenartsen

gelukkig gaat het nu beter met hem

There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
  zondag 12 augustus 2007 @ 20:18:31 #87
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52311428
Ik kon ja vandaag ook om 1800 terug komen voor nog een injectie, ik vond dat alleen niet nodig. In dat geval moest ik even afbellen. Ik heb dus om half 6 een paar keer gebeld, kwart voor weer en 1800 ook nog maar ik kreeg telkens die melding dat je doorgeschakeld wordt. Ik dacht dus oh jee, spoedlijn hoef ik niet dus hing telkens op en denk even voor 1800 zal de dienstdoende arts wel binnen zijn .
Not. Even na 1800 belt die DA dat ze daar dus voor niets stond. . Tja, sorry .
Normaal gesproken krijg je dan toch echt de spoedlijn, dat dat nu ineens niet zo is.. .
  zondag 12 augustus 2007 @ 20:20:21 #88
138448 PeZu
Suspended animation
pi_52311471
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:18 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kon ja vandaag ook om 1800 terug komen voor nog een injectie, ik vond dat alleen niet nodig. In dat geval moest ik even afbellen. Ik heb dus om half 6 een paar keer gebeld, kwart voor weer en 1800 ook nog maar ik kreeg telkens die melding dat je doorgeschakeld wordt. Ik dacht dus oh jee, spoedlijn hoef ik niet dus hing telkens op en denk even voor 1800 zal de dienstdoende arts wel binnen zijn .
Not. Even na 1800 belt die DA dat ze daar dus voor niets stond. . Tja, sorry .
Normaal gesproken krijg je dan toch echt de spoedlijn, dat dat nu ineens niet zo is.. .
pwnd wie unne noob
pi_52313165
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:18 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kon ja vandaag
Meid, je plattelandsaccent komt dr van bovendrijven
  zondag 12 augustus 2007 @ 21:30:58 #90
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52313365
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:25 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Meid, je plattelandsaccent komt dr van bovendrijven
. Ach, FOK. . Mijn site komt tenminste in perfect Nederlands. .
  zondag 12 augustus 2007 @ 23:00:50 #91
136830 Nenootje
severely detached
pi_52316298
Er zijn toch best wel goeie konijnensites? konijnen.nl, het konijnenforum, en een die ik nu even niet vind
Hoera, wat is het leuk dat ik besta.
  zondag 12 augustus 2007 @ 23:33:08 #92
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52317154
Ja, best wel. Maar ook genoeg dingen die niet kloppen.
  maandag 13 augustus 2007 @ 01:17:20 #93
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52319274
Gaat nog steeds goed hier. Ook met Bijoux . Ik hoop maar dat ze straks nog lief voor elkaar zijn.
  maandag 13 augustus 2007 @ 15:58:26 #94
188354 reospeedwagon
riverside avenue
pi_52332373
Je mag mijn nesthaar ook wel eens voelen hoor
pi_52333549
Heb je al meer foto's
  maandag 13 augustus 2007 @ 18:49:34 #96
138448 PeZu
Suspended animation
pi_52337258
meer foto's ja

bijoux is echt te leiv
  † In Memoriam † maandag 13 augustus 2007 @ 22:33:25 #97
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_52344998
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 15:58 schreef reospeedwagon het volgende:
Je mag mijn nesthaar ook wel eens voelen hoor
Je komt nog nest uit 't nest?
  maandag 13 augustus 2007 @ 22:33:51 #98
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52345018
Ik zal morgen by day even weer foto's maken.

Bijoux zat trouwens op een hooi stro water dieet door die plakpoep, sinds gister normaal voer en dat lijkt ook allemaal weer goed te gaan . Ik denk nog steeds dat ze daar teveel gemengd voer oid kreeg.

PCB knapt echt op. . Levendig en alles, eet normaal voer en laat heel wat keutels achter.
Toen ik vanmorgen keek had ie wel een heel stuk krant verscheurd. .
pi_52345181
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 22:33 schreef Harajuku. het volgende:

Bijoux zat trouwens op een hooi stro water dieet door die plakpoep, sinds gister normaal voer en dat lijkt ook allemaal weer goed te gaan . Ik denk nog steeds dat ze daar teveel gemengd voer oid kreeg.

PCB knapt echt op. . Levendig en alles, eet normaal voer en laat heel wat keutels achter.
Dat is omdat ie dan Bijoux leuke verhaaltjes kan vertellen
kom es online. heb leuke pics van je naamgenote
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_52400764
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 22:33 schreef Harajuku. het volgende:

Komen er nog leuke foto's?

Hoe doen die twee het nu trouwens? PCB is alweer de oude of moet ie nog wat opknappen? Hoe gaat het met Bijoux?
  donderdag 16 augustus 2007 @ 00:07:55 #101
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52409925
Ik was vergeten dat ik gister een verjaardag had, dus heb ik vanavond foto's gemaakt, maar.. Tinypic is being a bitch. .
  donderdag 16 augustus 2007 @ 00:13:50 #102
138448 PeZu
Suspended animation
pi_52410117
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 00:07 schreef Harajuku. het volgende:
Ik was vergeten dat ik gister een verjaardag had, dus heb ik vanavond foto's gemaakt, maar.. Tinypic is being a bitch. .
skiet up den
  donderdag 16 augustus 2007 @ 00:16:07 #103
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52410200

Bijoux in haar paleis.

PCB lekker chillen.

Eeeeeeen...

Keutels Veel keutels

Ik heb vanavond nog even onder PCB zn rokje gekeken en het ziet er goed uit. Vrijwel geen zwelling enzo.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 00:32:17 #104
138448 PeZu
Suspended animation
pi_52410661
aai aai aai
pi_52414949
lief.
pi_52415145
PCB Draagt een rokje. Wel een met een schotse ruit toch, he?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_52430248
Guitige foto's. Mooi. .
  donderdag 16 augustus 2007 @ 19:12:57 #108
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52430729
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 09:56 schreef nokwanda het volgende:
PCB Draagt een rokje. Wel een met een schotse ruit toch, he?
Maar natuurlijk, rood!
De ren heeft de bovenste laag er nu gewoon op gespijkerd, maar ik wil graag dat mijn vader voor de bovenkant wat planken in elkaar slaat en dan daar het gaas op wat ik dan weer met slotjes aan de ren kan vastmaken zodat ik erbij kan. Wanneer dat gedaan is gooi ik PCB weer terug in zn kasteel. Als ze ineens toch wel willen vechten ineens nu kan ik ze tenminste redden. . Al voorzie ik geen problemen.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 19:14:20 #109
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52430775
Je kunt trouwens ook wel heel goed zien dat PCB 't halve hok wegknaagt. . Is 't hok weerbestand maar niet konijnbestand. .
pi_52431028
Ik kom er een beetje middenin vallen, maar plakpoep krijg je vaak door overmatig voeren.
Jesus saves but death prevails.
pi_52431088
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 23:33 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, best wel. Maar ook genoeg dingen die niet kloppen.
Ik heb met name op konijnen.nl nog nooit wat gelezen wat niet klopt. Noem eens wat?
Jesus saves but death prevails.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 19:41:03 #112
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52431509
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 19:23 schreef Shivo het volgende:
Ik kom er een beetje middenin vallen, maar plakpoep krijg je vaak door overmatig voeren.
Dat heb ik zelf ook al meerdere keren gezegd hier, inderdaad. Like I said, ik denk dat ze bij de opvang teveel gemengd voer kreeg. Maar dat was hier gelukkig al snel weer over. .
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 19:25 schreef Shivo het volgende:

[..]

Ik heb met name op konijnen.nl nog nooit wat gelezen wat niet klopt. Noem eens wat?
Ik heb geen zin op die site erbij te halen nu, maar er wordt veel crap verteld over; voeding, taal, ziektebehandeling en koppelen.
Vast nog wel meer, maar na een week gespendeerd te hebben aan die site over konijnen heb ik nú even geen zin 't er allemaal bij te halen. .

Maar dan nog, iedereen moet het natuurlijk he-le-maal zelf weten. .
pi_52433793
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 00:16 schreef Harajuku. het volgende:
[afbeelding]
Bijoux in haar paleis.
Aww
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 00:06:12 #114
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52438946
'k Heb ook nog een filmpje van Bijjoux en Max maar daar praat ik en mn stem klinkt daar stom. .
  Moderator vrijdag 17 augustus 2007 @ 00:08:13 #115
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_52439004
Als ik nou beloof mijn geluid uit te zetten post je hem dan wel?
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 00:15:26 #116
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52439204
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 00:08 schreef senesta het volgende:
Als ik nou beloof mijn geluid uit te zetten post je hem dan wel?
Waag het niet om t aan te zetten. Oh, mn voeten mag je ook niet bekijken. !

http://video.tinypic.com/player.php?v=6glwkqt als 't goed is
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 00:17:39 #117
138448 PeZu
Suspended animation
pi_52439253
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 00:15 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Waag het niet om t aan te zetten. Oh, mn voeten mag je ook niet bekijken. !

http://video.tinypic.com/player.php?v=6glwkqt als 't goed is
zomg dat ben jij
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 00:19:05 #118
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52439278
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 00:17 schreef PeZu het volgende:

[..]

zomg dat ben jij
Sshht .
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 00:20:50 #119
138448 PeZu
Suspended animation
pi_52439314
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 00:19 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Sshht .
oooh ok
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 00:25:21 #120
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52439418
Voor mensen die zich het trouwens afvragen, ik heb mijn ren hier vanaf geleid.

. Zelfde idee dus.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 00:27:13 #121
138448 PeZu
Suspended animation
pi_52439465
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 00:25 schreef Harajuku. het volgende:
Voor mensen die zich het trouwens afvragen, ik heb mijn ren hier vanaf geleid.

[afbeelding]

. Zelfde idee dus.
zomg bijoux woont groter dan paris hilton
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 00:30:49 #122
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52439537
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 00:27 schreef PeZu het volgende:

[..]

zomg bijoux woont groter dan paris hilton
Moet toch ook. .

Bijoux was in t begin nog wel een beetje bang trouwens, kat uit de boom kijken. Maar toen ik vandaag voer kwam geven bleef ze gewoon met dr snufferd boven 't voerbakje. .
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 00:32:17 #123
138448 PeZu
Suspended animation
pi_52439569
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 00:30 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Moet toch ook. .

Bijoux was in t begin nog wel een beetje bang trouwens, kat uit de boom kijken. Maar toen ik vandaag voer kwam geven bleef ze gewoon met dr snufferd boven 't voerbakje. .
aaaah zoo leiv
pi_52439592
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 00:17 schreef PeZu het volgende:

[..]

zomg dat ben jij
Nah.. alleen de voeten. de rest was Max en Bijoux
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 00:35:16 #125
138448 PeZu
Suspended animation
pi_52439617
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 00:33 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Nah.. alleen de voeten. de rest was Max en Bijoux
die stem was ook echt hara hoor, die herken ik wel,zelfs nuchter
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 00:36:01 #126
138448 PeZu
Suspended animation
pi_52439636
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 00:35 schreef PeZu het volgende:

[..]

die stem was ook echt hara hoor, die herken ik wel,zelfs nuchter
nuchter als in, ik nuchter heh
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 00:36:29 #127
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52439644
Omg, stfu jullie !
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 00:38:31 #128
138448 PeZu
Suspended animation
pi_52439683
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 00:36 schreef Harajuku. het volgende:
Omg, stfu jullie !
pi_52442191
Je was net wakker, of niet?
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:55:31 #130
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52453192
.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 11:55:23 #131
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52585676
Toen ik net de schuur ging fotograferen heb ik gelijk PCB er even opgezet en ik vind hem zo guitig dat ik hem hier ga plaatsen. .
pi_52585712

[ Bericht 100% gewijzigd door senesta op 25-08-2007 17:19:24 (Ga maar lekker wieberen dan...) ]
pi_52589822
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 11:55 schreef Harajuku. het volgende:
Toen ik net de schuur ging fotograferen heb ik gelijk PCB er even opgezet en ik vind hem zo guitig dat ik hem hier ga plaatsen. .
[afbeelding]
Ooh,, wat een nieuwsgierigerd
pi_52610743
Neusje
pi_52610870
I likes. Beeldmateriaal, .
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 01:42:46 #136
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52668245
http://video.tinypic.com/player.php?v=645mdmp

PCB en Bijoux vanavond even samen in de ren gehad. 8 filmpjes ofzo gemaakt Dalijk de rest nog even bekijken en daar ga k er ook nog één of twee van uploaden/ .
pi_52668373
Whehehe, keilief. Dat laatste deeltje, !
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 05:06:59 #138
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52669592
PCB ook debiel rondjes om Bijoux aan het lopen
pi_52669606
Geweldig
† The 3 Kings †
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 05:15:07 #140
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_52669610
In die kooi laten!

Je weet wat ik met wilde konijnen doe.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 05:29:16 #141
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52669633
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 05:15 schreef popolon het volgende:
In die kooi laten!

Je weet wat ik met wilde konijnen doe.
Tam smaakt toch niet, gekkie.
pi_52671002
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 05:06 schreef Harajuku. het volgende:
PCB ook debiel rondjes om Bijoux aan het lopen
Dat doet ie om zijn geur aan Bijoux te geven, ze mag er dus bij horen
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 14:45:07 #143
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52675073
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 10:54 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Dat doet ie om zijn geur aan Bijoux te geven, ze mag er dus bij horen
Ik zat er aan te denken, maar dacht toen dat ze dat juist met de onderkant van hun kin doen
  maandag 27 augustus 2007 @ 00:55:17 #144
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52715781
Vrijdag avond dus even bij elkaar gezet, plantenspuit en handschoenen lagen klaar. Het was alleen niet nodig. PCB ging wel iets te vaak op Bijoux, dus die hebben we er soms van af gehaald. Zatermiddag heb ik ze weer bij elkaar gezet en dat ging gelijk goed. De hele middag niet één keer gereden, wel lekker relax samen liggen. . Gelijk al koek en ei dus. En nee, dat filmpje ga ik niet uploaden want daar is mn stem nog erger dan op voorgaande filmpjes . Ik ga binnenkort wel een nieuwe maken. MAar for now, yeay
pi_52721079
* Blij is voor QuBe en Bijoux en PCB *
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:35:40 #146
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52762353

Zo liggen ze dus altijd samen.

Als ik eraan kom komen ze uit het hok gestuiterd en zo wachten ze me dan op

Maar aan de andere kant is ook wat interessants. .

En met voeren krijgen ze het in twee bakjes. PCB blijft bij zijn eigen bakje, maar Bijoux moet en zal ook uit dat bakje eten. . Vervolgens zie je ze elkaar dus met de kop uit het bakje duwen en Bijoux die dan door het poortje gaat, weer terugkomt op de onmogelijke manier en weer begint te duwen. .
pi_52788235
Waar staat PCB eigenlijk voor?
pi_52789325
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 19:32 schreef PluisigNijntje het volgende:
Waar staat PCB eigenlijk voor?
Princess Consuela Bananahamic!.
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 20:35 schreef Harajuku. het volgende:
[afbeelding]
Zo liggen ze dus altijd samen.

Als ik eraan kom komen ze uit het hok gestuiterd en zo wachten ze me dan op
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Maar aan de andere kant is ook wat interessants. .
[afbeelding]

En met voeren krijgen ze het in twee bakjes. PCB blijft bij zijn eigen bakje, maar Bijoux moet en zal ook uit dat bakje eten. . Vervolgens zie je ze elkaar dus met de kop uit het bakje duwen en Bijoux die dan door het poortje gaat, weer terugkomt op de onmogelijke manier en weer begint te duwen. .
Guitig. Lieve koppel. Schattig. Guitig.
pi_52789514
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 20:12 schreef zarGon het volgende:

[..]

Princess Consuela Bananahamic!.
[..]

Guitig. Lieve koppel. Schattig. Guitig.
Leuke uitdrukking, guitig.
kthnxbai :D
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_52790013
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 20:18 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Leuke uitdrukking, guitig.
kthnxbai :D
Het is ons 'woordje'. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: