skiet up denquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:07 schreef Harajuku. het volgende:
Ik was vergeten dat ik gister een verjaardag had, dus heb ik vanavond foto's gemaakt, maar.. Tinypic is being a bitch..
Maar natuurlijk, rood!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:56 schreef nokwanda het volgende:PCB Draagt een rokje. Wel een met een schotse ruit toch, he?
Ik heb met name op konijnen.nl nog nooit wat gelezen wat niet klopt. Noem eens wat?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:33 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, best wel. Maar ook genoeg dingen die niet kloppen.
Dat heb ik zelf ook al meerdere keren gezegd hier, inderdaad. Like I said, ik denk dat ze bij de opvang teveel gemengd voer kreeg. Maar dat was hier gelukkig al snel weer over.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:23 schreef Shivo het volgende:
Ik kom er een beetje middenin vallen, maar plakpoep krijg je vaak door overmatig voeren.
Ik heb geen zin op die site erbij te halen nu, maar er wordt veel crap verteld over; voeding, taal, ziektebehandeling en koppelen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:25 schreef Shivo het volgende:
[..]
Ik heb met name op konijnen.nl nog nooit wat gelezen wat niet klopt. Noem eens wat?
Awwquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:16 schreef Harajuku. het volgende:
[afbeelding]
Bijoux in haar paleis.
Waag het niet om t aan te zetten. Oh, mn voeten mag je ook niet bekijken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:08 schreef senesta het volgende:
Als ik nou beloof mijn geluid uit te zetten post je hem dan wel?
zomg dat ben jijquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waag het niet om t aan te zetten. Oh, mn voeten mag je ook niet bekijken.!
http://video.tinypic.com/player.php?v=6glwkqt als 't goed is
oooh okquote:
zomg bijoux woont groter dan paris hiltonquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:25 schreef Harajuku. het volgende:
Voor mensen die zich het trouwens afvragen, ik heb mijn ren hier vanaf geleid.
[afbeelding]. Zelfde idee dus.
Moet toch ook.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
zomg bijoux woont groter dan paris hilton
aaaah zoo leivquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Moet toch ook..
Bijoux was in t begin nog wel een beetje bang trouwens, kat uit de boom kijken. Maar toen ik vandaag voer kwam geven bleef ze gewoon met dr snufferd boven 't voerbakje..
Nah.. alleen de voeten. de rest was Max en Bijouxquote:
die stem was ook echt hara hoor, die herken ik wel,zelfs nuchterquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nah.. alleen de voeten. de rest was Max en Bijoux![]()
nuchter als in, ik nuchter hehquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
die stem was ook echt hara hoor, die herken ik wel,zelfs nuchter![]()
quote:
Ooh,, wat een nieuwsgierigerdquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:55 schreef Harajuku. het volgende:
Toen ik net de schuur ging fotograferen heb ik gelijk PCB er even opgezet en ik vind hem zo guitig dat ik hem hier ga plaatsen..
[afbeelding]
Tam smaakt toch niet, gekkie.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 05:15 schreef popolon het volgende:
In die kooi laten!
Je weet wat ik met wilde konijnen doe.
Dat doet ie om zijn geur aan Bijoux te geven, ze mag er dus bij horenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 05:06 schreef Harajuku. het volgende:
PCB ook debiel rondjes om Bijoux aan het lopen
Ik zat er aan te denken, maar dacht toen dat ze dat juist met de onderkant van hun kin doenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:54 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Dat doet ie om zijn geur aan Bijoux te geven, ze mag er dus bij horen
Princess Consuela Bananahamic!.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:32 schreef PluisigNijntje het volgende:
Waar staat PCB eigenlijk voor?![]()
![]()
Guitig. Lieve koppel. Schattig. Guitig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:35 schreef Harajuku. het volgende:
[afbeelding]
Zo liggen ze dus altijd samen.
Als ik eraan kom komen ze uit het hok gestuiterd en zo wachten ze me dan op
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar aan de andere kant is ook wat interessants..
[afbeelding]
En met voeren krijgen ze het in twee bakjes. PCB blijft bij zijn eigen bakje, maar Bijoux moet en zal ook uit dat bakje eten.. Vervolgens zie je ze elkaar dus met de kop uit het bakje duwen en Bijoux die dan door het poortje gaat, weer terugkomt op de onmogelijke manier en weer begint te duwen.
.
Leuke uitdrukking, guitig.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Princess Consuela Bananahamic!.
[..]
Guitig. Lieve koppel. Schattig. Guitig.
Het is ons 'woordje'.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Leuke uitdrukking, guitig.
kthnxbai:D
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |