Dat is dus de tijd van onze opaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:54 schreef tong80 het volgende:
Kippenvel beelden uit de tijd van mijn pa
Ah gossiequote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:51 schreef Jajong het volgende:
Als Sneijder nu nog weg gaat na zijn beloftes trap ik 'm persoonlijk op zijn oog.
De user Golfert zat in het stadionquote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:58 schreef Aanvoerder het volgende:
Wie heeft dat kleuterklasje in de OP gegooid? (Ff een tijdje F5'en totdat je het ziet).
Mag toch hopen dat dit bullshit is.quote:Real heeft bij Ajax inmiddels een bod uitgebracht van 24 miljoen euro. De Amsterdammers hebben het bod in beraad.
Idd.. Nu kijken wat Sneijders woord waard is.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:02 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat dit bullshit is.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:53 schreef Silentuz het volgende:
[..]
Nu moet rommedahl alleen nog leren dat tribune en het strafschopgebied niet hezelfde is
ff kijken of t sportjournaal t zo heeft, als t daar gemeld wordt, vind ik t serieuzer...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:02 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat dit bullshit is.
Van de SK Slavia website. We spelen dus op woensdag 29 augustus om 20:30 @ Strahov stadion in Praag.quote:SK Slavia Praha Ajax Amsterdam st 29.8.2007 20:30 Strahov 3. kolo
Denk dat zijn woord er met zulke bedragen weinig meer toe doet..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:03 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Idd.. Nu kijken wat Sneijders woord waard is.![]()
Ja maar nu hebben we NOG minder tijd om een vervanger te halen. Ik zou inzetten op 45 miljoenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:14 schreef Terrorbita het volgende:
[..]
Denk dat zijn woord er met zulke bedragen weinig meer toe doet..
Stel Real wil echt tegen de 30 miljoen betalen wat Ajax eigenlijk wil dan vertrekt hij gewoon. Denk zelf dat Wesley hier geen nee tegen zal zeggen..
Sky melde het ook al.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Het switchen van Robben naar Sneijder vind ik een beetje vaag...totaal andere spelers... ik denk dat VI er weer eens naastzit
Het aankoopbeleid van Real Madrid is vaak ook niet echt bijzonder doordacht. Ze wileln vaak gewoon de grootste namen binnenhalen, want die had de voorzitter immers beloofd.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Het switchen van Robben naar Sneijder vind ik een beetje vaag...totaal andere spelers... ik denk dat VI er weer eens naastzit
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:25 schreef Wooldoor het volgende:
VI = Johan Derksen = Anti-Ajax
Maar ze vermelden wel dat de fans Perez uitfloten bij zijn afscheid en 'vergeten' erbij te vermelden dat ze dit vooral deden toen PSV werd genoemd.quote:
Johan is niet persé anti-Ajax.. hij geilt alleen een beetje veel op AZ, de gebroederlijke sfeer bij PSV en de zogenaamde befaamde achterban van feyenoord.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:25 schreef Wooldoor het volgende:
VI = Johan Derksen = Anti-Ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |