Hij doet niet mee woensdagquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:12 schreef MaxC het volgende:
Het is wel veel geld voor Suarez maar we hebben niet echt een keus.
Het is wel een goede speler, als we de CL mislopen doordat er aanvallend te weinig is dan kost het je veel meer
Het is bijna een sprookje geweest deze transfer!quote:,,Mede op grond van de lange historische relatie tussen FC Groningen en Ajax zijn de clubs gedurende het gehele proces met elkaar in gesprek gebleven, hetgeen geleid heeft tot dit positieve resultaat”, aldus Maarten Fontein, algemeen directeur van AFC Ajax, en Hans Nijland, algemeen directeur van FC Groningen.
Idd..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:14 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Het is bijna een sprookje geweest deze transfer!
En ze leefden nog lang en gelukkig!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:14 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Het is bijna een sprookje geweest deze transfer!
Sneijder op de plek van Vertoghen en hij is perfect. Vertoghen is een mooie stand-in voor een heeeeeeeeeeeleboel posities.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:20 schreef Fides het volgende:
Stiekem hoop ik nu dan dan dat we Suarez niet echt op links zetten. Doe dan maar iets van:
-------Suarez-KJH----------
Emanuelson-------Kennedy
---Vertonghen--Gabri-------
------------Heitinga-----------
-Vermaelen-Stam-vd Wiel-
--------Stekelenburg--------
Suarez is geblesseerdquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:20 schreef Fides het volgende:
Stiekem hoop ik nu dan dan dat we Suarez niet echt op links zetten. Doe dan maar iets van:
-------Suarez-KJH----------
Emanuelson-------Kennedy
---Vertonghen--Gabri-------
------------Heitinga-----------
-Vermaelen-Stam-vd Wiel-
--------Stekelenburg--------
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:54 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Pelle is waarschijnlijk zijn 6 miljoen niet waard. Maar goed het is het Ajax topic, dus laten we het maar bij de Ajax aankopen houden.
Gewoon 7,5 zoals Ajax zelf meld.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:24 schreef csar het volgende:
In feite heeft Ajax gewoon die 9,5 betaald. Dus 1 1/2 miljoen aan Fonseca en de rest aan Groningen.
bron: fcg forum
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:24 schreef csar het volgende:
In feite heeft Ajax gewoon die 9,5 betaald. Dus 1 1/2 miljoen aan Fonseca en de rest aan Groningen.
bron: fcg forum
Samaras is toch een gerucht wat hier is ontstaan zonder echt bron?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben er blij mee, nu nog even de bevestiging van Samaras en we kunnen beginnen
Ach een mens mag dromen hequote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:32 schreef jna het volgende:
[..]
Samaras is toch een gerucht wat hier is ontstaan zonder echt bron?![]()
Nee, jullie spelen de finale van de play-offs in het DSB Stadionquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:31 schreef devv05 het volgende:
Spelen we onze kampioenswedstrijd trouwens tegen FCG? Ik voel belangenverstrengeling
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:38 schreef Boixos_Nois het volgende:
En het konijn paard moet zich eerst nog maar waarmaken, ik heb iig goede hoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |