Die covers van VI zijn sowieso altijd enorm lelijk, ook al 30 jaar precies hetzelfde ofzo.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:34 schreef MaxPower het volgende:
Gelukkig heb ik het artikel met Pranjic gescand op internet gelezen, met zo'n cover wil je toch niet gezien worden bij de kassa!
.
ROFL.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:38 schreef hello_moto1992 het volgende:
Verkoop Sneijder maar, 28 miljoen. Dan heb je 17 + 5 + 28 = 50 miljoen euro. Min de kosten van Suarez houd je dan 42 miljoen over.
Daarvoor koop je Van Persie, een betere speler als Sneijder[afbeelding] .
Dat lijkt me een realistisch idee.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:38 schreef hello_moto1992 het volgende:
Verkoop Sneijder maar, 28 miljoen. Dan heb je 17 + 5 + 28 = 50 miljoen euro. Min de kosten van Suarez houd je dan 42 miljoen over.
Goed idee, en dan verkopen we de rest van de selectie zodat we zijn salaris kunnen betalenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:38 schreef hello_moto1992 het volgende:
Hij krijgt echt niet meer dan 4 miljoen daar denk ik zo... dus dan kan Huntelaar mooi opgeofferd wordenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
Goed idee, en dan verkopen we de rest van de selectie zodat we zijn salaris kunnen betalen![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:45 schreef Sethje het volgende:
Het ga je goed in Madrid. Al is Barcelona de mooiste club van Catalonie!
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:45 schreef Sethje het volgende:
Doei Wesley. Het ga je goed in Madrid. Al is Barcelona de mooiste club van Catalonie!
Nee man, ik kan dan niet weg. Begin net in me 1e week van stage dan. Lekker lullig om meteen 3 vrije dagen op te nemen. Ik hoop dat ze overwinteren. Dan ben ik er zeker bij.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:53 schreef Apfel. het volgende:
seth ouwehoer niet zo slap. Heb je oook al praag geboekt?
Voor die schamele 24 miljoen? Volgens mij was de vraagprijs eerder al 30 miljoen en die zal eerder hoger geworden zijn dan lager de laatste weken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:45 schreef Sethje het volgende:
Doei Wesley. Het ga je goed in Madrid. Al is Barcelona de mooiste club van Catalonie!
Voor dit bedrag moet ajax het gewoon doen. Ze hebben het geld hard nodig met de leegloop die gedurende dit seizoen of in elk geval erna zal plaatsvinden.
Waar loop je stage, bij een brouwerij?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:54 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nee man, ik kan dan niet weg. Begin net in me 1e week van stage dan. Lekker lullig om meteen 3 vrije dagen op te nemen. Ik hoop dat ze overwinteren. Dan ben ik er zeker bij.
Als hij zich door ontwikkeld en een goed EK speelt kan hij de clubs uitkiezen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf erbij dat Wesley een man van zijn woord is... die kan volgend jaar ook echt nog wel naar Madrid als ie zich zo blijft ontwikkelen...
Op zich zie ik het hem ook wel doen omdat hij volgend jaar toch gegarandeerd weg kan en dan de clubs voor het uitkiezen heeft (Waarschijnlijk)quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:11 schreef MaxPower het volgende:
Ik zou het wel een stunt vinden als Madrid 30 miljoen biedt, Ajax het bod accepteert, maar Wesley vervolgens zegt: 'sorry, maar ik heb beloofd te blijven, dus ik blijf'.
Wat komt er nog boven Real Madrid dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Op zich zie ik het hem ook wel doen omdat hij volgend jaar toch gegarandeerd weg kan en dan de clubs voor het uitkiezen heeft (Waarschijnlijk)
Op zich niets, maar dan heb je nog altijd een persoonlijke voorkeur misschien.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:14 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Wat komt er nog boven Real Madrid dan?
Manchester, Milan. Dan houdt het wel op.
Als het volgend jaar de helft is mag je nog in je handjes knijpen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:14 schreef -Vaduz- het volgende:
24 miljoen moeten ze natuurlijk direct doen, volgend jaar zal het de helft zijn anders. Sneijder is best te vervangen, wel moet er dan zeker iemand gehaald worden.
Xavi, Iniesta en Cesc zal ooit terugkeren. Ik denk dat hij dan beter naar Madrid kan gaan als hij elke week wil spelen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Misschien vind hij Barcelona wel een mooiere club en wil hij daar een jaar op wachten.
.
Grappenmakerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:49 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Hij krijgt echt niet meer dan 4 miljoen daar denk ik zo... dus dan kan Huntelaar mooi opgeofferd worden.
Bedoel maar. Sneijder weg is niet direct een kutseizoen. Als je maar een acceptabele vervanger haalt voor hem. Voor een miljoen of 10 maximaal. Je kunt ook het systeem iets veranderen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als het volgend jaar de helft is mag je nog in je handjes knijpen.
Welke acceptabele vervanger kun je nog halen die direct beschikbaar is en in het systeem past?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bedoel maar. Sneijder weg is niet direct een kutseizoen. Als je maar een acceptabele vervanger haalt voor hem. Voor een miljoen of 10 maximaal. Je kunt ook het systeem iets veranderen.
Aissatiquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Welke acceptabele vervanger kun je nog halen die direct beschikbaar is en in het systeem past?
Moet kunnen voor 9 miljoen ofzo.quote:
Liever Riquelme dan Sneijder.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:32 schreef Radegast het volgende:
Laat ik eens iets totaal onwaarschijnlijks roepen: Sneijder verkopen en dan een jaartje Riquelme huren van Villarreal, die gast heeft ook nog steeds geen nieuwe club.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Moet kunnen voor 9 miljoen ofzo.
Dan halen we gelijk Milevsky en Delgadoquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:32 schreef Radegast het volgende:
Laat ik eens iets totaal onwaarschijnlijks roepen: Sneijder verkopen en dan een jaartje Riquelme huren van Villarreal, die gast heeft ook nog steeds geen nieuwe club.
Tja, als Ajax 30 miljoen ofz voor Sneijder krijgt gaat PSV natuurlijk Aissati niet voor minder dan 15 miljoen verkopen. En daar hebben ze op zich ook wel een punt.quote:
Motta en Samarasquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:51 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dan halen we gelijk Milevsky en Delgado![]()
Heb ik nog een speler gemist die de afgelopen weken in de Ajax topics voorbij zijn gekomen ?
Daarom moet je Aissati ook kopen voordat je Sneijder hebt verkocht. Zo is niemand op de hoogte van de definitieve transferprijs. En waarom niet 15 miljoen bieden dan? Aissati voetbalt nog wel 3 jaar in Nederland, als het niet langer is.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Tja, als Ajax 30 miljoen ofz voor Sneijder krijgt gaat PSV natuurlijk Aissati niet voor minder dan 15 miljoen verkopen. En daar hebben ze op zich ook wel een punt.
dan is meteen 1/5de van de transfersom weg aan z'n salaris volgens mijquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:32 schreef Radegast het volgende:
Even als buitenstaander, maar zo onwaarschijnlijk is dat niet, herinner je Zlatan Ibrahimovic nog die op de slotdag van de transfermarkt vertrok terwijl hij een week ervoor in een interview heeft aangegeven bij Ajax te blijven.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:51 schreef ericajax het volgende:
mensen die denken dat sneijder nog weggaat
PSV gaat Aissati echt niet aan Ajax verkopen, zeker nu niet. Die gozer kan, als ie zo blijft voetballen en een prachtig seizoen maakt, eind dit seizoen misschien ook wel een Europese klapper maken. Plus, sportief gezien is Ajax geen verbetering en het is een product van PSV.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:55 schreef Chivu het volgende:
[..]
Daarom moet je Aissati ook kopen voordat je Sneijder hebt verkocht. Zo is niemand op de hoogte van de definitieve transferprijs. En waarom niet 15 miljoen bieden dan? Aissati voetbalt nog wel 3 jaar in Nederland, als het niet langer is.
Nog wel meer denk ik.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:56 schreef jna het volgende:
[..]
dan is meteen 1/5de van de transfersom weg aan z'n salaris volgens mij![]()
Dinamo Zagreb heeft een bod van 20 miljoen afgeslagen van Bayern Munchen als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:14 schreef Wooldoor het volgende:
Als Sneijder weg gaat gewoon Kennedy op zijn plaats en dan Rommedahl rechtsbuiten. Of inderdaad Modric of Aisatti halen.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:32 schreef Damzkieee het volgende:
Welke acceptabele vervanger kun je nog halen die direct beschikbaar is en in het systeem past?
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Moet kunnen voor 9 miljoen ofzo.
MIlevskiy is heel dit seizoen al gepreseetrd, is onbetaalbaar en speelt in de spits.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Als Ajax verstandig is, moeten ze proberen Andres D'Alessandro te halen van Zaragoza. Vrijwel onmogelijk maar dat zou de ideale opvolger van Sneijder zijn.
Andere interessante opties:
Artem Milevsky (+/- 8 miljoen) aanvallende middenvelder
Daniel Carvalho (+/- 14 miljoen) spelmaker
Fernandinho (+/- 12 miljoen) aanvallende middenvelder
Luka Modric (+/- 18 miljoen) spelmaker
Giovani dos Santos (huur) aanvallende middenvelder
Ramon (+/- 20 miljoen) spelmaker
Milos Krasic (+/- 10 miljoen) controlerende middenvelder
Lulinha (+/- 6 miljoen) spelmaker
Cesar Villaluz (+/- 5 miljoen) aanvallende middenvelder
Milevsky? Spits dacht ik? Dos Santos is ook meer een aanvaller dan een middenvelder. In ieder geval nu nog te jong en te licht om centraal op het middenveld te spelen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Als Ajax verstandig is, moeten ze proberen Andres D'Alessandro te halen van Zaragoza. Vrijwel onmogelijk maar dat zou de ideale opvolger van Sneijder zijn.
Andere interessante opties:
Artem Milevsky (+/- 8 miljoen) aanvallende middenvelder
Daniel Carvalho (+/- 14 miljoen) spelmaker
Fernandinho (+/- 12 miljoen) aanvallende middenvelder
Luka Modric (+/- 18 miljoen) spelmaker
Giovani dos Santos (huur) aanvallende middenvelder
Ramon (+/- 20 miljoen) spelmaker
Milos Krasic (+/- 10 miljoen) controlerende middenvelder
Lulinha (+/- 6 miljoen) spelmaker
Cesar Villaluz (+/- 5 miljoen) aanvallende middenvelder
Ik heb hem één hele wedstrijd zien voetballen bij z'n debuut voor Kroatie tegen Argentinie (vlak voor het WK), hij heerste op het middenveld. Werd ook gekozen tot man of the match. Op het WK moest 'ie het jammer genoeg doen met invalbeurtjes omdat Kranjcar sr. met nogal veel verdedigende middenvelders speelde en het liefst z'n zoontje als aanvallende middenvelder opstelde.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dinamo Zagreb heeft een bod van 20 miljoen afgeslagen van Bayern Munchen als ik me niet vergis.
Ook Arsenal heeft belangstelling voor Modric.
Hoeveel mensen hebben Modric echt wedstrijden zien spelen, en kennen hem dus niet van youtube en/of Football Manager.
Hej dat is wel BonJovi materiaalquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:48 schreef Sethje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zijn naam hoef ik niet te noemen na de afgelopen dagen neem ik aan![]()
Ja lekker is dat. Maanden geleden de VI opgezegd omdat ik dat gezeik over Ajax meer dan zat was, is dit juist het eerste nummer dat ik niet meer krijgquote:
Je avatarquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:54 schreef Madine het volgende:
[..]
Ja lekker is dat. Maanden geleden de VI opgezegd omdat ik dat gezeik over Ajax meer dan zat was, is dit juist het eerste nummer dat ik niet meer krijg![]()
Ik denk dat PSV Aissati vorige maand nog zou hebben verkocht voor zo'n soort bedrag. Na die goal tegen Real Madrid en het uitzicht wat Aissati lijkt te hebben op speelminuten zal het inderdaad niet echt een haalbare kaart zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:59 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
PSV gaat Aissati echt niet aan Ajax verkopen, zeker nu niet. Die gozer kan, als ie zo blijft voetballen en een prachtig seizoen maakt, eind dit seizoen misschien ook wel een Europese klapper maken. Plus, sportief gezien is Ajax geen verbetering en het is een product van PSV.
goed punt.quote:
Aldus een user op Ajax Netwerk. Iemand die dit kan bevestigen? Dan zou ie eventueel woensdag al inzetbaar zijn.quote:In een filmpje van Tv Noord zegt Suarez: "Ik vraag me af waar Nijland het vandaan haalt dat ik 2 weken uit de roulatie ben, noch de medische staf, noch ik heb hier iets over gezegd. Het is hooguit een kwestie van een aantal dagen, niets ernstigs"
Zou mij echt niet verbazen. Toevallig dacht ik hier al aan vanmiddag.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
Aldus een user op Ajax Netwerk. Iemand die dit kan bevestigen? Dan zou ie eventueel woensdag al inzetbaar zijn.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar hij is verder zo fit als een hoentje
Of misschien was het wel een schijnblessure!
Eto'o en Gudjohnson zijn idd eeeeerg goed op de flankenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar Huntelaar kan niet wisselen met Suarez want Huntelaar kan niet uit de voeten op de linksbuiten.
Bij Barca kunnen de aanvallers wel spelen op de flanken en in het centrum.
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:48 schreef Radegast het volgende:
Als Sneijder de 3de voorronde CL speelt tegen Slavia, mag 'ie dan nog in de CL uitkomen voor Real Madrid mocht die transfer doorgaan?
+ misschien is Real niet zn droomclubquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf erbij dat Wesley een man van zijn woord is... die kan volgend jaar ook echt nog wel naar Madrid als ie zich zo blijft ontwikkelen...
Jij genoot lekker van die lange ballen? Huntelaar lekker op een eiland? Totaal geen aanvallende creativiteit en inspiratie maar doelloos voetbal. Sneijder kwam er totaal niet in voor - ja hij scoorde wel, maar verder was het niets. Tegen Arsenal ook. Ajax speelt 442,. je ziet Sneijder compleet niet, Rommedahl komt erin en het gaat veel beter.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ajax 2 - 0 Atletico, rampzalige uitslag idd!
Even tegen Schuster zeggen dat ze niet samen op het middenveld kunnen spelen dus dat je aan VdV genoeg hebt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 07:53 schreef Longmen het volgende:
vd Vaart wordt nu samen met Sneijder gelinkt aan real
http://www.sportweek.nl/detail.asp?groupid=2&newsid=35914
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |